Labella Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #121 Skrevet 12. oktober 2003 Hei Labelle. Du, det er kjempegøy å gå på treff. Jeg trodde jeg ikke skulle gå, men mannet meg opp. Så etterpå at det hadde vært en surrialistisk opplevelse, men angret ikke. GÅ GÅ GÅ :blunke: Tror nok jeg skal gå på treffet, ja - er jo litt nysgjerrig også da, så jeg klarer vel ikke å holde meg unna :blunke: Deilig med søndag! Nå har det gått rimelig i ett denne uka, så det er godt å ha en dag nesten uten "må-ting". Må forresten vaske litt klær så vi har noe å ha på oss i morgen, men det blir bare EN maskin! Resten får jeg ta senere... Kattungene er sååå nydelige nå - løper rundt, høyt og lavt, og sjarmerer alle i senk! Akkurat nå er det en liten tass som tester ut om mine bein er gode å klatre på :-? det virker sånn... auuu! Favorittleken for tida er en skittentøyskurv i stoff - hele gjengen er inni den og løper og herjer så kurven fungerer som et slags løpehjul - hehe, de er så morsomme! I morgen drar sambo på jobbetur og blir borte til fredag. Det skal egentlig bli litt deilig å få noen dager alene hjemme med vesla. Har mye skolearbeid å gjøre denne uka, så da kan det være en fordel å ha stua for seg selv om kvelden :blunke: Nå får jeg vel sette på den vasken, så jeg blir ferdig med det, og kan nyte resten av søndagen!
Labella Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #122 Skrevet 12. oktober 2003 Skikkelig daff i dag - deilig det Nå skal vi spise pizza :D
Labella Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #123 Skrevet 13. oktober 2003 Første dagen i "gressenkeuka" er over. Har hatt det helt herlig - ikke gjort noe særlig fornuftig, bare nytt å være alene :D I morgen, derimot, har jeg tenkt å få gjort litt - både hus- og skolearbeid. Tenkte jeg skulle prøve å få huset strøkent til sambo kommer hjem på fredag. Skal vel få det til på fire dager Siden sambo ikke liker fiskeboller har vesla og jeg hatt det til middag i dag - vi digger fiskeboller, og må benytte sjansen når vi er alene! I morgen får vi ha noe annet sambo ikke liker :blunke: Nå skal jeg ta med meg en bok i senga, og kose meg Nattinatt
Labella Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #124 Skrevet 14. oktober 2003 Dagens spørsmål: Hva gjør jeg her? Skulle jo ha gjort så mye annet Nå går jeg og gjør noe! :blomst_opp: til de som titter innom!
MarianneE Skrevet 14. oktober 2003 #125 Skrevet 14. oktober 2003 Dagens spørsmål: Hva gjør jeg her? Skulle jo ha gjort så mye annet Uff....dette spørsmålet stiller jeg meg ofte, og..... Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har besøkt lobbyen din nå.... Her er alt bare bra. Nogenlunde, vaffal.... Mannen jobber 16 mil unna denne uka, og det er kjipt. Men, han tar helga til torsdagen, så det er jo bare bra, da! :D Imellomtida må jeg kose meg på egen hånd! (og ikke tenk koffert du også!!) Men med marsvin og puser og ikke minst alle de spreke KG-damene og mennene så går da det greit! Ha en fin kveld, Labella!
Edie Skrevet 14. oktober 2003 #126 Skrevet 14. oktober 2003 Nå får jeg håper du gjør masse fornuftig! Men, du er ikke den eneste. Så altfor ofte sitter jeg her isteden for å gjøre husarbeid, eller ikke minst skolearbeid.. Er ikke lett!
Labella Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #127 Skrevet 14. oktober 2003 Mannen jobber 16 mil unna denne uka, og det er kjipt. Men, han tar helga til torsdagen, så det er jo bare bra, da! :D Imellomtida må jeg kose meg på egen hånd! (og ikke tenk koffert du også!!) Men med marsvin og puser og ikke minst alle de spreke KG-damene og mennene så går da det greit! Ha en fin kveld, Labella! Det må være kjedelig å ha mannen så mye borte Håper det ordner seg med jobb for ham snart! Jeg nyter å være gressenke en liten uke, men det er jo bare fordi det er så sjelden! Hadde ikke vært gøy å ha det sånn hele tida, nei! Ikke tenke koffert, nei? hehe :blunke: "ikke putt erter i nesa, sa mor" Ha en fin kveld du også MarianneE!
Labella Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #128 Skrevet 14. oktober 2003 Nå får jeg håper du gjør masse fornuftig! Men, du er ikke den eneste. Så altfor ofte sitter jeg her isteden for å gjøre husarbeid, eller ikke minst skolearbeid.. Er ikke lett! Har fått gjort litt husarbeid... Det er lett å bli sittende her på KG, ja Får vel prøve å få gjort litt mer i kveld, tenker jeg! Ha en god kveld Aricept!
Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2003 #129 Skrevet 15. oktober 2003 Hei LAbella ! Velkommen til gressenkeklubben. Et kjipt sted å være. I klubben tenker vi kun på hvor mye sex vi skal ha når mennene kommer hjem og hvor mye VI må gjøre av husarbeid når de er borte og koser seg. Andre interesseområder for oss medlemmer er ; hvordan gjemme mest mulig oppvask til han kommer hjem og kan ta den ? Klem
MarianneE Skrevet 15. oktober 2003 #130 Skrevet 15. oktober 2003 Hei LAbella ! Velkommen til gressenkeklubben. Et kjipt sted å være. I klubben tenker vi kun på hvor mye sex vi skal ha når mennene kommer hjem og hvor mye VI må gjøre av husarbeid når de er borte og koser seg. Andre interesseområder for oss medlemmer er ; hvordan gjemme mest mulig oppvask til han kommer hjem og kan ta den ? Klem Er det medlemskontigent og vibrator på blå resept?? *melder meg inn uansett*
Gjest care Skrevet 15. oktober 2003 #131 Skrevet 15. oktober 2003 Hei labella Jeg deler ut blomster i dag versågod :blunke:
Labella Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #132 Skrevet 15. oktober 2003 Hilde, MarianneE og care; takk for hilsener, blomster, gressenkeklubbmedlemsskap og alt! :blomst: :blomst: til alle som titter innom! God natt og god torsdag!
Labella Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #133 Skrevet 17. oktober 2003 Endelig fredag! Skal jobbe noen timer, så er det helg Sambo kommer hjem i kveld. Da skal han få og god middag. Får pønske ut noe godt i løpet av dagen... Også må jeg huske å kjøpe kattemat!!! Kiloene går unna nå som småtassene også spiser :D Ha en god fredag!
Labella Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #135 Skrevet 17. oktober 2003 Kose deg med mannen din da ! Det skal jeg nok :D Nå er det bare noen få timer til han kommer. Gleder meg
MarianneE Skrevet 18. oktober 2003 #137 Skrevet 18. oktober 2003 Hiver meg på god-helg ønsket til Aricept, jeg.....
Labella Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #138 Skrevet 18. oktober 2003 Takk for hilsener Aricept og MarianneE! Har hatt en deilig helg hittil! I går kveld kom sambo hjem - kjempekos! :D Nå i dag har vi hatt en stille og rolig familiekveld med tortillas, brus, godis og film i sofakroken :klem2: I morgen får jeg vel prøve å komme litt á jour med skolearbeid... Men fortsatt er det lørdag :D
bluebird Skrevet 19. oktober 2003 #139 Skrevet 19. oktober 2003 Hei på en søndag! Må bare si at jeg smilte litt for meg selv når jeg leste dette: Tror nesten helt sikkert at jeg skal tørre å gå på treff! Får trøste meg med at det ikke er så farlig om jeg driter meg ut - forlater Trondheim til sommeren likevel - så det er ikke såå lenge å måtte leve med skammen :blunke: Utrolig morsomt sagt. Ha en fortreffelig søndag! :pippi:
Labella Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #140 Skrevet 19. oktober 2003 Utrolig morsomt sagt. Ha en fortreffelig søndag! :pippi: Tøff i trynet på avstand - spørs om jeg er like tøff når dagen kommer :-? Men jeg kommer på treffet asså! Ha en fin søndag du også! :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå