Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

Dette var en lilla lobby ja. Alltid lurt på hvordan en sånn ser ut!!! :lol:

Tar en liten rusletur her inne jeg. Håper det går bra. Takk for hilsen i boka mi :P

Ha en fortreffelig tirsdag!

Klem Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke::vinke::vinke:

Hørtes ut som et kjempe koselig besøk av din farmor!

Ja, det var det! Håper jeg blir som henne når jeg blir gammel! Hun bor omtrent 100 mil unna, så det var utrolig hyggelig å treffe henne nå. Skjønner godt at du savner mormoren din, men hyggelig at du har fått adoptere mannens bestemor da :D

Savner min mamma' date=' jeg. Ser henne nok ikke før til jul... Det er ikke så lett når man har flyttet langt hjemmefra, - og datteren har begynt på skolen... Det er godt vi har telefon [/quote']

Bor alt for langt fra mamma jeg også - 55 mil - så det blir ikke så ofte, men nå gleder vi oss til å være sammen i nesten en uke! :D Telefon er en lur ting!

Selvfølgelig kan du rusle litt rundt her når som helst! Eventuelt også bedrive litt lobbyvirksomhet :blunke:

God natt alle sammen, og ha en god tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en god høstferie' date=' Labella :vinke:[/quote']

Takk for det care! :D

Nå har vi endelig kommet til mamma etter en lang togtur. Deilig å være fremme! Sambo og jeg tok oss en liten lur - var så utrolig trøtte! Sambo sover fortsatt, men Vesla og mormor er borte :o De snakket om å dra for å kjøpe ny bukse til Vesla, så de er vel på shopping, tenker jeg.

Kommer nok ikke til å være så mye på KG i høstferien, men titter vel innom en gang i blant...

Nå skal vi kose oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi hjemme etter høstferien. Deilig å være hjemme igjen, men det er alltid litt trist å reise fra mamma når jeg vet det er lenge til vi ses igjen...

Har feiret bursdagen min både lørdag, med venner, og søndag, med familie. Kjempekoselig! I morgen er selve dagen - da blir jeg 30 år. Litt rart, men det blir vel ikke så veldig annerledes... Men man tenker jo litt når man fyller rundt år... En slags milepæl blir det jo, selv om alder ikke er så mye mer enn et tall...

Nå tenkte jeg at jeg skulle senke mitt 29-årige legeme ned i badekaret og kose meg litt :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har feiret så mye i helga, så det blir ikke så voldsomt i morgen. Tenkte vi skulle gå ut og spise, sambo, vesla og jeg. Koselig det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med dagen! :heiajente:

Er verken trønder eller soddsupporter' date=' og vet ikke helt om jeg tør :ler: [/quote']

Joda, det tør du! Hvis jeg tør så tør alle.. :wink:

PS.: jeg er også skaptrønder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Aricept og bluebird! :D

Skal prøve å kvinne meg opp til å gå på treff :-?

Bursdagen går mot slutten - har hatt en fin dag! Feiret masse i helga, så i dag har vi tatt det piano. Var ute på en koselig restaurant og spiste sammen med sambo og vesla. Resten av kvelden har vi kost oss hjemme. Sambo lagde jordbæris av jordbær fra i sommer - namnam!

Er fornøyd, jeg - og trøtt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt misunnelig på den isen da....! men bare litt... :P

Sikkert utrolig morsomt å gå på KG-treff. Kvinn deg opp, du vil sikkert ikke angre!

Men jeg har ikke så mye å si..Var akkurat treff her i Oslo, turte jeg å gå?? Nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt misunnelig på den isen da....! men bare litt... :P

Sikkert utrolig morsomt å gå på KG-treff. Kvinn deg opp, du vil sikkert ikke angre!

Den isen var kjempegod! Tror kjæresten min må være verdensmester i hjemmelaget fruktis :blunke:

Tror nesten helt sikkert at jeg skal tørre å gå på treff! Får trøste meg med at det ikke er så farlig om jeg driter meg ut - forlater Trondheim til sommeren likevel - så det er ikke såå lenge å måtte leve med skammen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Labelle.

Du, det er kjempegøy å gå på treff. Jeg trodde jeg ikke skulle gå, men mannet meg opp. Så etterpå at det hadde vært en surrialistisk opplevelse, men angret ikke. GÅ GÅ GÅ :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...