Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

Etter å ha tilbragt masse tid på KG siden september 2002 er det på tide å begynne å skrive dagbok.

Dette innlegget er bare en forsiktig start - kommer sterkere tilbake i morgen!

NÅ skal jeg krype til køys og lese videre i "Harry Potter and the Order of the Phoenix". Den er tjukk ( :roll: ), men spennende, så jeg får benytte freden og roen nå som sambo er på jobb!

Sannsynligvis kommer lillepus og legger seg på puta mi med høylytt maling, som vanlig - DET er koselig det :D

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp stemning i heimen...

Sambo er trøtt etter å ha jobbet seeent i går - han kom hjem halv seks, og gikk og la seg da jeg stod opp. Tror han må ha tatt seg en øl eller fire etter jobben :ler:

Føler meg så tilfreds for tida :D Jobber hver dag frem til semesteret starter for fullt i neste uke. Sjefen er fornøyd med meg, og jeg lærer masse nytt og nyttig hver eneste dag! Kan man ha det bedre?

Nå skal jeg snart hente vesla hos venninna. Er så glad for at hun også har det bra! Skolestarten har gått bra for henne nå i år, og jeg håper den gode perioden vil vare. Ingenting gleder en mor mer enn at barnet har det bra!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mellomste pusen begynner å bli ordentlig tjukk nå, hun ser helt sprekkeferdig ut, og det er nok ikke mange dager til kattungene kommer nå! Det skal bli spennende å hilse på de nye småtassene. Lurer på hvor mange det blir... De to gangene hun har hatt unger før har hun fått henholdsvis seks og fem unger. Hun ser diger ut nå også, så jeg tror det er ganske mange småttinger inni magen... Spennende :D

Jeg har gjort istand en kasse til henne, men den er hun ikke interessert i, så jeg skal finne frem reiseburet. Sist foretrakk hun å ha ungene i reiseburet, det blir jo som en skjermet og trygg hule - ideell for en nybakt kattemor og ungene hennes!

Håper bare lillepus lar mellompus være litt i fred. Lillepus er skikkelig pubertetsbølle for tida, og kan virkelig plage vettet av de to store :roll:

Storepus er rolig og forsiktig - holder seg alltid i bakgrunnen. Men det rare er at det virker som om andre katter blir irritert på henne, kanskje det rolige vesenet hennes er litt irriterende på andre katter?

Uansett, herlige og særegne er alle de tre pusene mine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe og KG på morgenkvisten... deilig!

Har nettopp vært inne til "første vekking" av vesla - hun trenger litt myk start på dagen... Er vel på tide med en liten tur til snart...

Gleder meg til å jobbe i dag! Og etterpå er det helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare innom å hilse på.

Så koselig med kattunger da. Spennede med sånne ting.

Håper du får en kjempefin dag på jobb, og en koselig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Koselig at du har startet dagbok, og veldig koselig å lese om vellykket skolestart og kattunger. Hils vesla :)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare innom å hilse på.

Så koselig med kattunger da. Spennede med sånne ting.

Håper du får en kjempefin dag på jobb, og en koselig helg :)

Takk for besøk! Første hilsen i dagboka mi - det var jammen koselig! :D

Dagen har vært veldig bra, og nå er det fredag kveld, gitt!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh! Våknet tidlig av at regnet hølja ned, også har det vært bråkete fest i nabolaget i halve natt... Sambo er morragretten, men påstår at det er JEG som er sur...

Dessuten er alle kontaktene i leiligheten jorda - MÅ huske å kjøpe skjøteledning i dag!

Nå ser det ut som om skyene forsvinner litt og sola titter frem. Lese litt KG og drikke kaffen min, så kanskje dagen ikke blir så verst likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Hvordan går det?

Blir det noen små pusebarn snart?

Kattunger er så herlige.

I skrivende stund er MammaKatt ute, mens dattera på tre måneder svinser rundt beina mine. Elsker katter!

Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen av morgengrettne mannfolk. Mannen min er vel oppfinneren av morgengrettenhet kunne mann tro. Heldigvis er han alltid oppe før meg..... :ler:

Ha en strålende helg!!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, MarianneE :D

Det har nok ikke kommet noen pusebarn ennå - vi venter i spenning! Det skal bli så koselig!

Sambo er heldigvis ikke gretten lenger, så dagen er riktig så bra nå :D

Nå skal jeg ta meg en liten lesestund her før jeg kanskje skal rydde litt og vaske litt klær... Men bok først nå, det ER jo lørdag - lov å daffe litt da :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ! Ny dagbokskriver !

Velkommen inn hit til kremen av dagbokskrivere ! :D

Tusen takk for velkomsthilsen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen ble jammen ikke så verst selv om den startet litt dårlig :D

Har ikke fått gjort så mye husarbeid som jeg hadde tenkt, men hvorfor gjøre i dag det man kan utsette til i morgen? :blunke: Har fått gjort litt andre ting, da.

* Fikk tatt med meg sykkelen til vesla til sportsbutikken for å få fikset bremsen. I samme slengen kjøpte jeg ny lykt og ringeklokke, så nå er sykkelen så god som ny!

* Fikk omsider kjøpt skjøteledning MED jord :D

* Har ordnet litt i akvariet til vesla - er stygt redd for at jeg kan bli hekta på akvarier igjen :-? tar meg selv i å surfe rundt på fiskesider stadig vekk... Hmm... uansett - ikke noe stort akvarium før vi flytter inn i større leilighet neste år!

* Har lest litt mer i Harry Potter

* Har tatt meg en liten ettermiddagslur :Gjesp:

* Spist raclette sammen med sambo og vesla - god og sosial mat!

* Tatt et par glass vin med sambo

* Sett siste episode av "Kar for sin kilt"

I grunnen en bra dag :D

...og i morgen skal jeg rydde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og i morgen skal jeg rydde...

...og i dag er det "i morgen"... :-?

*ønsker meg egen vaskemaskin* Vaskekjeller er noe dritt - spesielt når den ikke er i samme hus en gang... Men det er ingen bønn - klær MÅ vaskes i dag, så jeg får bare ta første tur nå med en gang...

Det føles deilig etterpå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten KG-pause i alt husarbeidet...

Har jammen meg fått gjort en hel del i dag;

* vasket tre maskiner

* hengt opp tøy

* brettet sammen håndklær og sengetøy

* skiftet sengetøy på alle sengene

* vasket do og gulvet på do

* ryddet litt

Sambo har vasket opp og ryddet litt (skal prøve å ikke irritere meg over at han tar mye flere og lengre pauser enn meg...), og det begynner å se litt mindre bomba ut her :D

Noen timer til nå, så kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble ikke akkurat helt ferdig med alt i går, men vi kom et godt stykke på veien mot et strøkent hus... Så gikk vi ut og spiste søndagsmiddag fordi vi hadde vært så flinke :ler:

Det har ikke kommet noen kattunger ennå - håper de kommer snart! Hun lurte oss forrige gang også - var sprekkeferdig i laaange tider før ungene kom... Hun ser ut som en svart ball med fyrstikkbein :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mellompus ligget lenge inne i reiseburet. Hun sjanglet seg inn der for en times tid siden, og har ett litt "plaget" blikk. Kanskje kattungene kommer i kveld eller natt... Det er så spennende!

Lillepus har fått sin første løpetid, så hun er bare opptatt av å rulle seg rundt på gulvet og gjøre seg deilig :roll: Ja ja, så plager hun i hvert fall ikke mellompus... Lillepus skal forresten steriliseres etterhvert, så slipper både hun og vi slitsomme løpetider...

Storepus plager ingen - hun kommer bare opp på fanget mitt av og til for å få litt kos :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så heldig som har alle pusene dine! :) Jeg savner å ha katt, men har innsett at det ikke er så lurt å ha det nå når jeg er så lite hjemme...

kos litt med dem for meg også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...