Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det går bra med kattene dine, har kattungene åpnet øynene?

To av kattungene har fått smååå glipper hvor man kan skimte øynene så vidt :) De er så herlige atte! To gutter og to jenter er det, svarte og grå med og uten hvite tegninger. Gleder meg til ukene fremover!

Nå var jammen helgen over, gitt - på tide å komme seg i seng... I morgen er det tidlig opp igjen... :-?

Nattinatt! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en mandag - har slett ikke vært så aller verst, men jeg begynner å bli forkjøla :(

Har fått meg en masse bøker i dag, så nå blir det virkelig fart i sakene her - gleder meg til å få begynt å lese ordentlig!

På lørdag fant jeg en film som vesla hadde leid forrige lørdag :o Lista meg inn i kiosken med filmen og mumla noe om at vi kanskje hadde glemt den i noen dager... "den er seks dager for sen, så det blir dessverre 300 kroner" sa kioskmannen... Tror ikke vi skal glemme å levere tilbake filmer mer :-?

Je je - nå er det kvelden - bare kose litt med puseluskene først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaaatschoooooooo!!! :sprettoy:

Takk for hilsener care og Hilde!

Hodet er litt bedre i dag - verre med snørra, men jeg skal ikke snakke om det...

litt søvn gjør nok susen - sikkert helt i slaget igjen i morra! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsenen i min dagbok :D

Koselig 'hule' du hadde her - spesielt med kattene strykende rundt. Jeg vil også ha katt - men der vi bor nå er det ikke mulig, men når jeg blir stor og får eget hus...

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Nokså!

Er ikke så veldig forkjøla lenger, heldigvis, og snart er det helg!

:enig: :enig_animasjon: :enig: :enig_animasjon: :enig:

Først litt kaffe og morgensurfing - blir nok en bra dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fins det noe spirt i denne lobbien da :eeeh:

Så klart! I alle varianter - bare litt godt gjemt for øyeblikket :sprettoy: Har vært så inmari opptatt med helse- og dyrehelsespørsmål den siste tida, blir dårlig med spirt av sånt - men den ER der :politikersmiley:

De som ikke er fornøyd får bedrive lobbyvirksomheten sin et annet sted :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

God morgen! Fikk du kjøpt is i går? Jeg spiste og spiste - til slutt måttejeg bare gi opp! Er det rart jeg klager over vekta?!?!?

Stakk egentlig bare innom for å ønske god helg! Her regner det - så da kan jeg kose meg inne. Etter at jeg har vært på tur med hunden... Det er ikke alltid den får så land tur når det regner, heller flere små...

Kos deg - håper du er helt kvitt forkjølelsen nå, hvis ikke får du ta en slurk heksebrygg... Vann og minst 40 dråper solhattekstrakt. Det pleier å hjelpe!

Ha en heksende god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsener Brunhilde og MarianneE! God helg til dere også!

I går fikk jeg meg endelig is - selv om den ikke var fullt så god som Brunhilde sin, manglet litt mye tilbehør, så var det veldig godt likevel :D

Heldigvis er forkjølelsen omtrent helt borte nå, men veldig deilig å kunne ta det litt med ro i helga for å bli helt i toppform igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en koselig lørdag :D

Fikk lest litt pensum på formiddagen, god samvittighet :Hehe: Etterpå tok vesla og jeg en liten sykkeltur før gråværet tok overhånd - koselig!

Vesla, 12 år, hadde lyst til å være alene hjemme i kveld, så sambo og jeg tok oss en tur på kino. Så "Prozac Nation" - OK film, og fint å ta en spontantur på kino! Vesla var også fornøyd med å få huset for seg selv i noen timer :blunke:

Kattungene er så herlige nå - alle har åpnet øynene, og den ene jenta har begynt å snuse litt på utgangen av "hulen" - om en ukes tid har vi dem kanskje krypende rundt på gulvet her :D

I morgen skal jeg prøve å få lest litt mer - må forberede meg litt til neste uke. Kanskje blir det kinotur i morgen også. Vi har snakket om å se "Lille frøken Norge" den virker bra :D

Nå skal jeg drikke opp rødvinen min og snart krype til køys. Kanskje sambo kommer etter :blunke:

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattungene er så herlige nå - alle har åpnet øynene, og den ene jenta har begynt å snuse litt på utgangen av "hulen" - om en ukes tid har vi dem kanskje krypende rundt på gulvet her :D

Og hengende i gardiner, lekende oppå salongboret, bitende i tærne, mjauende av fryd i duken......

Gud jeg er glad det kom bare en her i huset, hun er hyper og aktiv så det holder!!

Ha en deilig søndag, Labella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hengende i gardiner, lekende oppå salongboret, bitende i tærne, mjauende av fryd i duken......

Gud jeg er glad det kom bare en her i huset, hun er hyper og aktiv så det holder!!

Ja, jeg vet :o Ettåringen her har vært (og er...) verdens mest turbo gardinklatrer! Kan tenke meg hun får det gøy med småtassene når de begynner å komme ut :blunke: Hun er utrolig nysgjerrig på dem, går og sniktitter inn i hulen, og har tatt seg noen turer inn for å hilse på også.

Jo, her blir det nok liv, ja - men kattungeliv er herlig da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...