Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er heldig som har så fine pusekatter! Du kan komme og låne mine når som helst hvis du vil, Lionda :D

Takk for koselig hilsen Anna Lovinda! Veldig kos med besøk i dagboka! :D

Ingen kattunger ennå, men pus har innstallert seg godt i reiseburet, og det kan virke som om det ikke er alt for lenge til det skjer noe. Håper bare at jeg er hjemme når de kommer! Det er så flott å få være med på dyrefødsler - like stort hver gang!

Vesla er litt tufs, og har fått noe rart utslett på magen... får håpe at ikke hun blir syk eller noe, nå som alt går så bra for henne på skolen. Fint om hun slipper å måtte være hjemme fra skolen i morgen. Hun hadde i hvert fall ikke feber, så jeg håper det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars liten, er snuppa syk?

Hils henne masse fra meg! :)

Skal hilse tilbake :D Heldigvis er formen litt bedre nå, så vi satser på skolen igjen i morgen.

Nå skal jeg ha helt fri i noen dager - det skal bli deilig! Skal jammen prøve å få huset strøkent før helga for en gangs skyld...

Nå tror jeg at jeg skal krype til køys med boka mi, jeg - er sliten i kroppen, så det å ligge under dyna og lese virker veldig forlokkende nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri i dag!

Skal forsøke å få en oversikt over pensumbøker jeg må kjøpe, og finne ut omtrent hva jeg må ut med. Har fått noen laaange lister i år, så jeg er stygt redd for at det kan bli en dyr affære :roll: Men egentlig ser jeg på fagbøker som en investering, og jeg vet at jeg kommer til å ha glede av dem også når jeg kommer ut i jobb, det er bare det at det blir så mye penger på en gang...

Etterpå skal jeg rydde og vaske hus, *vil også ha helgerent hus*

...og fortsatt ingen pusunger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Jeg også lot meg inspirere av Leo gitt, så nå er klesvasken ryddet bort, teppene luftet, golvene vasket og teppene på plass igjen. Litt hastverksvask - men hva gjør det? Nå lukter det rent ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hei Labella !

Jeg synes også det er deilig med rent hus til helgen. Ellers blir det lite tid og overskudd til husting. Hadde tid før, men da var jeg nærmest manisk på å ha det ryddig.

Jeg smaler også på fagbøker og slår opp i innimellom.

Får jeg lov til å spørre hvilket studie du tar ?

God helg klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt hastverksvask - men hva gjør det? Nå lukter det rent ihvertfall!
Her også! Er det ikke deilig? :D

Får jeg lov til å spørre hvilket studie du tar ?

Klart det :D Jeg skal bli lærer når jeg blir "stor", og har ett år igjen av studiet. Gleder meg til å jobbe i et meningsfylt yrke. Får bare håpe det blir noen jobb å få...

Takk for hilsen, begge to :D God helg!

Nå kryper jeg snart ned i sofakroken til min kjære for å drikke litt rødvin og se på "seks fot under". Deilig med fredagskveld i rent og ryddig hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Hei - og takk for hyggelig hilsen i boka mi!

Jeg har også 3 pusekatter (og en hund) og 2 kattunger som jeg håper noen vil ha... De er så store at de kan flytte hjemmefra nå, og jeg kan jo ikke ha 5 katter om de er aldri så søte...

Fikk ikke med meg om din mellompus hadde fått unger enda - får følge med i boka di og se...

Ha en heksende fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Brunhilde! Ja, fem katter kan bli litt i meste laget. Får håpe du klarer å finne gode hjem til kattungene dine! Mellompusen min har ikke nedkommet ennå - hun ser helt sprekkeferdig ut, men virker i god form, og tar livet med ro. De kommer vel når de er klare...

I kveld har vi vært på kino - så den nye norske filmen "Buddy". Herlig! Etterpå tok vi oss et glass vin før vi tok bussen hjem. En hyggelig lørdagskveld :D

I morgen tror jeg at jeg skal sette av litt tid til å forberede meg til forelesning på mandag. Et mål for dette siste studieåret er å være á jour med lesing hele året. Kanskje man kan slippe den desperate følelsen før eksamen :-? Høres fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er fødselen igang her! Første ladning med fostervann gikk rett utenfor sandkassen, før mellompus, med fosterhinner hengende ut bak, ruslet inn i buret. Nå ligger hun der og maler - det blir noen spennende timer fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger mellompus og maler høyt sammen med fire herlige kattunger. Det er så fredelig og idyllisk... I morgen skal vi hilse litt mer på de nyfødte små, men nå skal de få ligge i fred sammen med mammaen sin!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig dag!

Kattemor og de fire små koser seg, og jeg bare mååå bort og titte stadig vekk. Nå mens de er så små vil jeg ikke ta de noe særlig bort fra mammaen, men når hun går og spiser må jeg løfte litt på dem. De er så utrolig myke og deilige - og ingen ting lukter så godt som kattunger! (jo, forresten, menneskebabyer lukter enda litt bedre...).

Også ringte sjefen meg i dag. Han sa at de savnet meg, og lurte på om jeg ville jobbe mer. Nå ser det ut som om jeg kan få jobbe nesten så mye jeg vil ved siden av studiene, så da blir kanskje ikke økonomien fullt så trang som jeg var redd for dette studieåret!

*fornøyd* :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig dag!

Kattemor og de fire små koser seg, og jeg bare mååå bort og titte stadig vekk. Nå mens de er så små vil jeg ikke ta de noe særlig bort fra mammaen, men når hun går og spiser må jeg løfte litt på dem. De er så utrolig myke og deilige - og ingen ting lukter så godt som kattunger!

:hjerter::hjerter:

Kattunger er herlige!

Lille Smulan ble født i dobbeltsenga her i huset (i en balje heldigvis) og har nå blitt en stooooor og modig liten pus på 3 måneder.

Kos deg masse med pusane!

De er herlige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så koselig at kattungene er kommet! :)

Gratulerer så masse som "kattebestemor"!  :ler:

Tusen takk! Ja, det er hyggelig med barnebarn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hjerter:  :hjerter:  

Kattunger er herlige!

Lille Smulan ble født i dobbeltsenga her i huset (i en balje heldigvis) og har nå blitt en stooooor og modig liten pus på 3 måneder.

3 måneder er jo DEN herlige alderen da! Kan tenke meg at Smulan er nydelig!

Ja, vi storkoser oss - det blir nok mer livlig etterhvert som ukene går fremover nå... gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for koselig hilsen i dagboka mi!

Har lest din, og må få gratulere med kattunger.

Det er jo bare så utrolig koselig da!

Har selv en kastrert pus på 1,5 år, han er skikkelig selskapssyk når han er inne.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, Hilde og Nigella :D

Jeg har jobbet og studert flittig de siste dagene - er dødssliten - lurer på om jeg må innse mine begrensninger :-? Kan ikke både jobbe og studere 100 % i tillegg til å være mamma, samboer (og husmor :hoho: ). Får nok roe det ned litt, kanskje...

Vel, får se om jeg får lurt med meg sambo ut en tur :kul: - så kan vi kanskje legge oss litt tidlig etterpå :blunke:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...