Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

God tirsdag, Labella!!

Står alt bra til med deg og pusane og resten av familien?

Ser du leser pensum, hva slags skole går du på?

Ja, jeg vet jeg er litt nyskjerrig, men..... :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ingen vei hvis man ikke er litt nysgjerrig :blunke:

Jeg skal bli lærer når jeg blir stor (blir vel kanskje ikke så veldig mye større på ett års tid, men...) Et meningsfylt og utfordrende yrke! Håper bare at det blir noen jobber å få, det ser ikke så veldig lyst ut akkurat nå :(

Var på kino igjen på søndag, alle tre. Så "Lille frk. Norge" - en veldig god film, kanskje litt voldsomme skrekkfilmeffekter på slutten :-? men vi takla det bra hele gjengen :blunke: Dessuten fikk Vesla og jeg hver vår prinsessekrone! Sambo fikk forresten også tilbudet, men takket nei :ler:

Og i kveld stenger KG :-? Får vel prøve å få gjort noe fornuftig da :roll: Så blir det sikkert kjempebra når det åpner igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok' date=' da bestiller jeg en Frozen Strawberry Daiquiri :wink:[/quote']

Den er servert! :sminkedokke:

Bare pass på at ikke du blir dritings, vil ikke ha noe :kvalm: her inne! :kul::kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja..fikk du gjort noe fornuftig, Labella?

Joa, fikk laget middag, og sjekka om serveren var kommet på plass igjen :blunke:

Gratis drinker til de som kan oppføre seg! :kul:

care, asså! Grise sånn i lobbyen min! Du får vaske opp sjøl! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Sniker meg inn i lobbyen din idag også, jeg!

Synes det er så koselig her, skjønner du! :Hehe:

Vet du hva jeg gjorde igår kveld?

Jo, jeg fiska kattungen, Smulan ut av verandakassa her i andre etasje!

Pusemammaen er glad i og ligge i vinduskarmen om kvelden, så kattungen klatra da over mor, ut vinduet og oppi verandakassa og lå der og mol og koste seg værre.

Jeg lukket det vinduet etterpå, jeg....... :ler:

Kan jo ikke annet enn og le, selv om jeg ble fryktelig redd med engang.

Tror ikke mannen min og jeg skal prøve og få barn, har nok med og passe på den kattungen..... :ler:

Alt vel med deg denne onsdagen?

Så du skal bli lærer?

Så morro! Lærer er vel egentlig mitt ønske-yrke nr. 3.

Selvom jeg aaaaaaldri skulle bli det da jeg sjøl gikk der. :ler:

Blir du barneskole eller ungdomsskole lærer?

Er litt misunnelig, da...... :-?

Du får ha en koselig dag idag, jeg stikker nå innom lobbyen din støtt og stadig, jeg så! :)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tar en G&T og venter på rapport om pusenøstene*

Skal du beholde noen av dem sjøl, eller? Lyst?

Håper du koste deg med GTen - slokna jeg :roll:

Nå har vi tre voksne puser, så det blir nok helt umulig å beholde noen pusunger om vi har aldri så lyst, men vi får kose oss med dem så lenge vi kan!

Tror ikke mannen min og jeg skal prøve og få barn, har nok med og passe på den kattungen.....  

Heldigvis blir kattunger fortere voksen enn menneskebarn :blunke:

Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil jobbe i barne- eller ungdomsskolen. Har egentlig lyst til begge deler, men de fordypningsfagene jeg tar i år retter seg hovedsaklig mot ungdomstrinnet. Kommer nok til å søke jobber både her og der, og ta det jeg får, hvis jeg får :blunke:

Nå drar jeg på skolen!

Ha en fin onsdag alle som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Labella' date=' den gangen jeg spydde i dagboka di, da var det fordi jeg var syk assååå, ikke det at jeg hadde drukket for mye....så det så :sminkedokke:[/quote']

Jaaaaadaaaaa, den kom jo veeeeeldig beleilig, den "sykdommen" din da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en deilig slapp kveld. Sambo har vært på kurs med tilhørende festligheter etterpå, så vesla og jag har vært alene hjemme. Grandis og pepsi til middag, og har ikke gjort noe fornuftig at all :sjarmor:

Ser til min store forskrekkelse at, hvis jeg ikke holder kjeft snart, kommer jeg snart til å bli avhengig av KG :o Kommer jeg til å måtte være her enda mer da? Finnes det noe avvenning, mon tro?

Får sove på det :Gjesp:

Hvis jeg ikke kommer tilbake er det fordi jeg har bestemt meg for å slutte før jeg sitter i saksa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom tilbake' date= og nå er jeg avhengig! :o

Ja, jeg begynner å kjenne følelsen selv også... :wink:

Ser du er ved å bli lærer. Så spennende da :P

Håper du får en fin dag, - du skal kanskje på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for morgenhilsen, Miranda :D

Jeg skal en tur på skolen, selv om jeg ikke har noen forelesninger i dag. Foretrekker å sitte der og jobbe - her hjemme blir det så mye annet å gjøre... (KG f.eks :blunke: )

Jeg begynte dagen med å sparke lilletåa HARDT i sofabeinet :-? Skikkelig vondt, og nå ser den litt hoven ut, stakkar... Jaja, det går sikkert bra med lilletå, nå drar jeg på skolen!

Ha en god fredag, dere som måtte kikke innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag morgen. Har vært oppe siden før halv ni... Før kunne jeg sove leeeenge, men nå våkner jeg alltid tidlig i helgene. Har hørt at man trenger mindre søvn når man blir eldre, men herregud - jeg er jo ikke fylt 30 en gang - så ung som bare det!

Det fine med å våkne tidlig er at jeg får litt stille og rolig tid for meg selv - deilig! Men sånn som vi bor nå, uten eget soverom, så må jeg jo være så forbaska stille. Sambo ligger jo her og sover :roll:

Gleder meg sånn til vi flytter til neste år! Soverom og vaskemaskin :D Det blir fantastisk!!!

Tror jeg fikk en brist i lilletåa i går. Den er fortsatt vond, og rød og hoven... Men så vidt jeg har skjønt er det lite å gjøre med en skadet lilletå, så jeg får ta tiden til hjelp...

Fikk forresten uventede penger i går! Hadde visst betalt en regning TO ganger, og fikk tilbakebetalt nesten 800 kroner! Bra de har system i sakene, for jeg hadde sikkert aldri oppdaget det :roll:

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring med lilletåa :P

På ungdomsskolen brakk jeg min lilletå en gang - en nåværende håndballspiller på landslaget TRÅKKET på den...! Det gjorde vondt langt opp til kneet - var til røntgen, men de kunne selvfølgelig ikke gjøre noe. Så jeg skulle hompe meg rundt på krykker. Den gang var det pinlig - hadde vært bedre å brekke benet... :wink:

Man skal være forsiktig med sine tær :wink:

Fortsatt god helg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...