Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen Miranda :D Heldigvis går det bedre med lilletåa nå, bare litt vond :)

Helgen er nesten over, og jeg lurer på hvor den ble av... Når jeg tenker etter så har jeg jo fått gjort litt i løpet av helgen da. Lørdag ble jeg ferdig med en oppgave som skal leveres i slutten av denne uka! Stolt av meg selv :D sjelden jeg er ferdig i sååå god tid! Om kvelden koste vi oss sammen alle tre, med god mat og koselig prat. Etter at vesla var i seng hadde sambo og jeg det koselig med vin og kjærestekos :blunke:

I dag sov jeg helt til 10 - lenge siden jeg har sovet så lenge i helgen, og det var deilig å sove seg uthvilt! (I sommerferien sov jeg ofte til 12 - 13, så det ligner slett ikke meg å våkne halv ni på en fridag!)

Begynte dagen med å lage en omelett til frokosten. Sambo fikk servert frokost på senga og var storfornøyd. Denne dagen har vel i grunnen mest blitt sosa bort... Kjørte sambo til toget på ettermiddagen - han skal være borte et par dager i forbindelse med jobb. Er litt deilig å være litt alene hjemme av og til :blunke:

Har fått tatt et par telefoner i dag også. Er alt for dårlig til å ringe venner. Tenker mye på det, men når jeg først setter meg ned for å ringe er det som oftest blitt alt for sent på kvelden... Må bli flinkere til å ringe venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Treg med å ringe venner jeg også !

Og så det som er så koselig og kjekt når man først kommer i gang !

Pussig dette med helger, de er jo over før de har begynt. Men i overimorgen er det jo nesten helg igjen....

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig dette med helger, de er jo over før de har begynt. Men i overimorgen er det jo nesten helg igjen....

:enig: Ikke lenge før det snart er helg igjen! :blunke:

Dagen i dag har vært lite produktiv... Begynte med å forsove meg - heldigvis rakk vesla skolen, men jeg, derimot... Var så daff og lite motivert at jeg ikke klarte å komme meg avgårde til forelesning... Men jeg kom meg på jobb i 11-tida, da, så noe fornuftig har jeg da gjort...

Har hatt vondt i hodet i hele dag - blæh! Lurer på om jeg må få sjekket øynene mine. Går nesten konstant med en svak hodepine - det kan ikke være helt riktig :-? Er kanskje ikke uvanlig at det skjer noe med synet i min alder. Bare noen uker til jeg blir 30 :o

Skulle ønske jeg ble 29 eller 31 i stedet... Så hadde det ikke vært noen forventninger om stor feiring :-?

Nei, får vel kaste innpå en paracet og krype til køys :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det høst! Det regner og blåser, ordentlig surt og kaldt ute. Glad for at jeg kan kose meg innendørs!

Kattungene har blitt så store nå, begynner å bli lekne, og er så søte at de er til å spise opp! Foreløpig er det bare en som har begynt å gå ut av kurven. Hun er til gjengjeld stadig ute og tusler rundt på gulvet - fremmelig liten frøken :blunke:

Onsdagen er nesten over - snart er det helg! I morgen og fredag skal jeg bare jobbe fem timer hver dag, og skrive bittelitt på en oppgave. Skal bli deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er tre av kattungene ute og tusler! Det er bare den tjukkeste og mest bedagelige gutten som ikke har forsøkt seg utenfor kurven på egenhånd ennå, men han kommer nok snart :D Nå er det ikke lenge før de er høyt og lavt - moro med kattunger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er tre av kattungene ute og tusler! Det er bare den tjukkeste og mest bedagelige gutten som ikke har forsøkt seg utenfor kurven på egenhånd ennå' date= men han kommer nok snart :D Nå er det ikke lenge før de er høyt og lavt - moro med kattunger!

:hjerter::hjerter:

Ha en strååålende helg, Labella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempefin dag Labella, ja det er sikkert veldig kos med kattunger. Tåler ikke sånne dyr jeg, og har tre jenter her som syns det er så urettferdig at de ikke kan få noe kjæledyr bare fordi jeg ikke tåler de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Det ER koselig med kattunger. Prøver å lære vår lille frøken på 4-5 mnd at fiskehuset tilhører fiskene, og at hun ikke er velkommen inn, men det er ike lett. Er kommet så langt at hun hopper ned når hun ser den grønne spruteflasken, trenger slett ikke sprute lenger...

Ellers ville jeg bare ønske god helg! Nå er det stjerneklart her i hekseland, så det er lov å håpe på en fin dag i morgen!

Kos deg med alle katten (og med samboen) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige hilsener MarianneE, Marianne og Brunhilde!

Har hatt en hyggelig fredag. Var på kino sammen med sambo og et vennepar og så Pirates of the Caribbean. Ganske morsom film, selv om det nok ble litt vel lange slåsscener av og til...

Kom ikke så sent hjem, så jeg rakk å få med meg Six feet under også - herlig serie, som er kommet med på "må-listen" min.

Ellers har vi ikke gjort noe særlig fornuftig, men har hatt det veldig koselig!

I morgen skal vi treffe farmor. Gleder meg veldig, for jeg har ikke sett henne på lenge. Er så fint å ha en sprek bestemor på over 80 år! Det blir flott å treffe henne!

Nå har sambo krøpet til køys - tror jeg skal krype etter, for nå er det nok varmt og godt der :D

Natta! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

*misunnelig på Labella som har sprek farmor*

Har ikke sett six feet under jeg, men hører det er flere som synes den er bra. Kanskje jeg må prøve jeg også ?

God helg klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hilde og care! Takk for hilsener! Håper dere begge hadde en fin lørdagskveld i går!

Vi hadde en flott lørdag. Tilbragte mange timer sammen med min flotte farmor, var ute og spiste middag og skravlet :D Etterpå var farmor med hjem til oss en tur, hilste på kattungene og skravlet enda mer :blunke: Farmors korte besøk i Trondheim er over, og jeg håper ikke det blir alt for lenge til vi får treffes igjen!

Fikk sent besøk av et par venner i går kveld. Drakk rødvin, spiste godis og spilte TP til langt på natt. Kjempekos! Og selvfølgelig ble gutta grundig slått av de smarte jentene :blunke:

I dag sov vi lenge - deilig! Har prøvd å lese litt i dag, men har ikke hatt full konsentrasjonsevne, så jeg tror jeg skal ta fullstendig søndag resten av dagen! Får heller sette inn full innsats i morgen. Må slappe av litt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Labella, håper du har nytt søndagen så langt :P

"Pirates of the Caribbean" går her også for tiden, - har bare sett et klipp fra den, men den ser spennende ut. Mannen min og jeg har også snakket om å se den. Håper det er litt handling også...?

:Gjesp: Det begynner å bli sengetid for meg, kan jeg merke.

Skulle forresten ønske det var meg som hadde kattunger, - sånne små er sååå søte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Labella, håper du har nytt søndagen så langt :P

"Pirates of the Caribbean" går her også for tiden, - har bare sett et klipp fra den, men den ser spennende ut. Mannen min og jeg har også snakket om å se den. Håper det er litt handling også...?

Takk for hilsen Miranda :P Jeg har hatt en deilig avslappende søndag, håper du også har hatt en bra dag!

Piratfilmen har en ganske spennende handling, men kanskje ikke den mest utfordrende filmen, også et par ganske lekre pirater :blunke:

Nå har jammen klokka gått fort - tidlig opp igjen i morgen, så det er vel på tide å finne senga! I morgen begynner en ny uke, men den varer bare i to dager - så drar vi til mamma i høstferien! Det skal bli koselig!

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Labella!!

Hørtes ut som et kjempe koselig besøk av din farmor!

Savner min mormor, jeg!

Hun bor i Trondheim (er opprinnelig derfra jeg, og) og det er 70 mil fra Porsgrunn.

Langt det.....

Heldigvis har jeg fått "adoptere" min manns farmor som bor i Grimstad.

Vi skal besøke henne til helga, og der gleder jeg meg veldig til.

Alt bra med deg ellers?

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre pirater...? :wink:

Da må jeg nok se den... :P

Og takk for hilsenen i dagboka, Labella. Håper dere får en kjempefin høstferie hos mamman din :P

Savner min mamma, jeg. Ser henne nok ikke før til jul... Det er ikke så lett når man har flyttet langt hjemmefra, - og datteren har begynt på skolen... Det er godt vi har telefon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...