Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

Tre kveldsbesøk! Så koselig :D

Onkel Oswald har jeg ikke lest, men jeg liker veldig godt Roald Dahl, så den skal jeg legge meg på minnet!

Bare hyggelig å dele erfaringer man har gjort seg som kattemamma, bluebird :) Håper det går bra med pusefrøkenen! Her er det fullt liv om dagen - i går gikk to blomsterpotter i knas *grrrr* de er overalt!

*ser på klokka* hmmm... det ble visst ingen skjønnhetssøvn i kveld heller...

Nattinatt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onkel Oswald er Roald Dahls eneste voksenroman. Den er kjempemorsom. Mer et eventyr. Men litt pervers fordi Oswald er visst verre enn Casanova.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med mange besøk :D

Telefon fra heimen: "mamma, kattungene knuste den gule blomstervasen din, men jeg klarte å teipe den sammen" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk Hilde :kghjerte:

Begynte dagen og uka med tannlegetime med vesla. Gikk ikke så aller verst selv om hun grudde seg veldig på forhånd. Ser ut som om det går mot regulering etter hvert, for tennene står ganske hulter-til-bulter, men først må alle de nye tennene komme ut. Én melketann gjenstår å miste, tanna som kommer under presser på feil sted, så tannlegen trodde ikke den gamle ville falle ut av seg selv. Fikk ny time om en måned, så hvis ikke tanna har falt ut til det må den trekkes. Kan tenke meg det blir rugging til den store gullmedaljen nå :blunke:

Sist hun mista en tann kom kommentaren: "Denne må jeg få mye penger for, for den har jeg rugga på lenge" :ler:

God mandag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Aricept :D Nå er jammen meg uka nesten over - tida flyr!

Er så utrolig daff for tida - drømmer om ferie, helt uten bekymringer og skolearbeid! Men nå er det snart helg igjen - skal prøve å slappe helt av i helga og samle masse krefter til neste uke. Ikke så veldig lenge til juleferie heller, nå - så jeg skal vel klare å holde meg oppe :blunke:

God torsdag til de som stikker innom! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag! :hoppe:

Skal bare slappe av og kose meg i helga - kanskje rydde litt og vaske litt klær, men ikke noe stress! Deilig! Også har jeg bestemt meg for å begynne å skrive liste over hvilke julegaver jeg skal kjøpe til hvem. Har bestemt meg for noen, må bare skrive det ned før jeg glemmer det :blunke: For en gangs skyld skal jeg ha en plan over gaveinnkjøpene - tror det blir både mer økonomisk og mer effektivt på den måten. Tenk å gå ut på julegaveshopping med ei liste som sier akkurat hva jeg skal ha! Høres ut som en drøm! Slipper å stå der :klø: i butikken!

Jeg er nok ganske lur :idesmil:

God fredag og god helg til deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

Hei !

Jeg gleder meg også mye til jul.

Det er det beste med vinteren. Desember bare flyr unna, men i år skal jeg få tid til å bake med ungene og kanskje lage litt julepnt sammen med dem !

God helg klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Labella, og takk for hilsenen :P

Det er lurt det der med gave-liste. Letter julegave-innkjøpet betraktelig :P

Ja, snart er det julekakebaketid og julepyntlagetid :blunke: Jeg prøver å bruke adventssøndagene til det, jeg... Prøver å få dette til å bli en hygge tid med datteren. Forresten tror jeg vi også i år skal prøve oss på å lage julekort. Var en stor suksess i fjor, i allefall...

Og jeg ønsker deg en kjempe fin helg Labella :P Deilig å kunne slappe av litt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin helg!

Men begynner å bli mye juleprat her synes jeg....Gir meg bare dårlig samvittighet. Har ikke tid til å begynne å tenke på jul før etter eksamen, det vil si 5 dager før julaften...

Bra det ikke er jeg som skal ha selskap :P

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Hilde, Miranda og Aricept :kghjerte:

Har egentlig ikke tid til å tenke på jul, jeg heller, men så er det jo så mye julesnakk overalt at jeg bare begynner å glede meg likevel :blunke:

Datteren min har bursdag 1. desember, så jeg pleier å vente med å tenke jul til etter det - neste helg er det bursdagsfeiring, og så skal jeg tenke på jul for alvor!

Har heldigvis ingen juleeksamener i år, deilig nå, men det blir jo mye til sommeren da... Men det er da det, og itte nå... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...