Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

- hvis vi bare kan bli enige om vi skal ha pinnekjøtt eller ribbe på julaften da... :ler:

Kjenner til "problemet". :blunke:

Ønsker deg et godt nytt år, Labella! Var koselig å treffe deg i år. Håper vi treffes neste år også.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår til alle som stikker innom dagboka! Håper 2004 blir et godt år for dere alle sammen!

Nyttårsklem :klem2:

Klem til Labella :klem2: Godt nyttår og gode ønsker for deg og dine fremover :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hilsener:) Og forsinket god jul og GODT NYTTÅR til deg også! Jeg savner også sambo min, han er i trondheim og jobber. Men han var her litt da... Og heldigvis har pappa og mamma investert klokt i adsl:)

jepphepp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diva :blomst:

Fisk :blomst:

care :blomst:

CeNedra :blomst:

Aricept :blomst:

Hjemme igjen! Fra verdens tregeste til verdens raskeste nett :blunke: Fantastisk å se at nettsidene kommer fram med en gang - bilder og alt sammen på sekundet! :ler:

Et eneste skår i gleden; storepus ble ikke med oss hjem fra ferie :( Vi lette og lette etter henne før vi skulle dra, men hun var som sunket i jorden. Jeg vet at hun var inne i huset, men vi fant henne ikke noe sted, og til slutt måtte vi bare reise. Hun må bo der sammen med mammas bøllete katter helt til jeg kan dra og hente henne litt senere i vinter... Det viste seg at hun hadde gjemt seg under kjøkkenbenken - altså helt under skap og sånt - inne i sokkelen - måtte ha revet kjøkkenet for å få henne ut derfra... Hun prøver alltid å gjemme seg bort når burene kommer fram, for hun er ikke så veldig glad i å reise - neste gang skal jeg finne fram katten før jeg så mye som tenker på å finne buret!

Hadde litt av en opplevelse på turen oppover i går! På en lang slette kom det kjørende to biler mot oss. Tydeligvis en utålmodig sjel i den bakerste, han hadde nok tenkt å kjøre forbi bilen foran med en gang min bil var kjørt forbi... Dessverre la han seg ut over midten litt vel tidlig, og i det vi passerte ham sa det PANG! Fyttirakkern som jeg skvatt! Før jeg fikk stoppa bilen var begge de to andre borte vekk, og jeg oppdaga at sidespeilet mitt var knust! Tenk om han hadde ligget fem centimeter lenger ut da? :o Fikk meg litt av en skjelv da! Heldigvis gikk resten av turen bra!

Nå skal jeg ha meg litt kaffe, tror jeg. Deilig med søndag og helt fri! I morgen tar jeg fatt på siste semester - gleder meg sånn til å bli ferdig med utdannelsen!

God søndag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag til deg også! :blomst:

Litt av en historie du hadde å fortelle. Først om pusen og så om kjøreturen. Gulpe. Bra det gikk bra.

Lykke til med siste semester! Går sikkert glimmrende. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, bra det gikk godt! Kunne ha vært mye verre. Skjønner du fikk et lite støkk. Fordelen er jo at man selv blir litt mer bevisst når man kjører.

Og ikke sant det er deilig å begynne på aller siste semester? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Godt nyttår!

Jeg skal også begynne på siste semester, og det blir så deilig og være ferdig!

Jeg har forøvrig bestemt meg for å være en skikkelig flittig student i år, slik at sluttkarakterene mine blir gode... :wink: Ettersom dette antagelig blir mitt siste semester som student ( iallefall på en veldig lang stund) må man yte litt ekstra, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nytt År Labella :P

Siste semester... Det går fort, - før du vet ordet av det er det vår og eksamen :wink:

Spennende :P

Så skremmende med den forbi-kjørselen... Det var godt det kun gikk ut over sidespeilet!! Man blir i allefall godt skremt...! Puh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: bluebird

:vinke: Aricept

:vinke: Lucia

:vinke: Miranda

Har kommet godt igang med semesteret nå, selv om jeg ikke har kommet så veldig godt igang med lesingen ennå :blunke: Men, som du sier, Lucia, det er litt ekstra inspirerende å gjøre det bra nå som det liksom er siste innspurt!

I går fikk jeg meg ny PC. Det vil si - jeg kjøpte kabinett, hovedkort, prosessor, RAM og grafikkkort - resten tok jeg fra gamlePC'en. Så sambo mekket og skrudde sammen, og nå har jeg en skikkelig superduper PC til under 4000 :D er ganske fornøyd med det! Hadde jo aldri kommet på ideen å kjøpe PC i "løsvekt" av meg selv, det var sambos forslag, og det var et veldig godt forslag :kysse: til sambo!

I kveld får jeg fortsette å innstallere programmer - ikke minst gleder vesla seg til å spille Sims på denne nye "kraftmaskinen" :blunke:

Okei, da, mammaen gleder seg også til å spille....

Ha en fin onsdag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Lønner seg å bygge sin egen pc ja :)

Min samboer tipser også alle om det. Ganske kjekt :-)

Synd å høre at pusen snek seg unna da du skulle hjem igjen. Men den er i allefall i god behold :)

Trafikkulykker og "nestenulykker" er ganske så skummelt ja. Mange gærninger ute å kjører! Godt det gikk bra :D

Ha en superduper dag, Labela!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært sløv med dagboka i det siste. Ny PC har faktisk litt av skylda - det er så mye som skal installeres og sjekkes og testes ut. Datating tar tid :o (det er vel sambo som har holdt på mest - selv er jeg ikke sååå opptatt av temperaturen på prosessoren når den går for fullt og sånt :roll: Dessuten så mistenker jeg ham for å være ørlite misunnelig fordi jeg har fetere PC enn ham nå :blunke:)

Uka og helga har gått kjempefort! Den uka som kommer nå har jeg massevis å gjøre - blir svett bare av tanken... hehe, men det skal vel gå på et vis, tenker jeg. Om en uke skal jeg ut i min siste praksis før jeg er ferdig utdannet - spennende og skremmende!

Sambo har reist i kveld. Skal jobbe borte hele uka. Han kommer hjem på fredag, men da reiser jeg... Jeg skal nemlig reise sørover for å hente storepus! Gleder meg til å få henne hjem igjen!

Oj, nå er klokka blitt mye - får vel prøve å kome meg i seng - skal tidlig opp i morgen :Gjesp:

Ønsker alle som stikker innom en superduper mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, tror mandagen min blir bra! Har nemlig fri idag... Hehe..

Skal ut i praksis jeg også neste uke. Blir spennende - nå har vi liksom lært oss alt det faglige vi skal kunne, nå skal vi lære oss å bruke det i praksis. Veldig skummelt!

Lykke til med fullbooka uke :D Sikkert greit det, siden sambo er borte - går det fortere til du ser han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for besøk Aricept!

Fullbooka, ja - og her sitter jeg :o Egentlig skulle jeg ha funnet opp kruttet nå, men jeg får prøve å gjøre det litt senere... Må finne på et skikkelig "wow-opplegg" som jeg kan gjennomføre i praksis og skrive prosjektoppgave om... Men snart... :blunke:

*lader opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk bluebird :D

Måtte legge bort juleavataren nå... Denne robotpusen ser litt molefonken ut, men men... liker den likevel :blunke:

Nå er det ikke lenge til treff :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått lesebrillene mine! Så nå driver jeg og venner meg til tilværelsen som brilleslange :briller: Litt uvant foreløpig, men det går seg vel til, tenker jeg... Ser veldig godt på nært hold - PC-skjermen og bøker og sånt, men ikke på langt hold. Kommer vel til å bli en sånn lærer som titter over brillene når hun ser utover klassen :ler:

I morgen skal jeg få gjort mye - må prøve å følge planen, så kan jeg sikkert få vært kjempeeffektiv!

06.45 - første pip fra klokka... kose litt med kattepusene

07.00 - stå opp - vekke vesla etter hvert, spise frokost, lage matpakke, surfe litt, vekke vesla igjen...

08.30 - få vesla på skolen

09.00 - kaffe og PC

10.00 - sette på vaskemaskin

10.15 - STUDERE! :fy: KG-pause hvis jeg er flink jente...

11.30 - henge opp tøy - kanskje vaske litt mer...

12.00 - spise litt, kanskje

12.30 - studere mer

14.00 - god og lang surfe-pause :D

15.00 - forelesning :Gjesp:

18.00 - hjemme igjen

19.00 - kjøre vesla på nyttårsball på skolen

19.15 - rydde litt, vaske opp, kanskje vaske klær

21.30 - hente vesla

21.45 - Nikolaj og Julie :D

slæppe off resten av kvelden!

Klarer jeg å holde den planen er jeg god :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...