Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

Liten, krøllete og vimsete sau stikker innom i lobbyen og ønsker Labella en kjempefin helg! :D

Håper du får kose deg masse i helgen og slappe av fra all praksis-tenkning!

Jeg setter litt pærebrus og en blomsterbukett på bordet ditt, det tror jeg jammen du fortjener fordi du er deg og fordi du er så flink!!! :wink:

Vær så god: :perebrus::blomst:

God helg-klem fra Væren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Væren! Det var jammen hyggelig med blomster og pærebrus!

Ja, nå skal jeg bare slappe av og nesten ikke tenke på skole eller praksis. Nå er det mat og fredagskos!

God helg til de som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk :klem2:

Er så stressa nå - har egentlig ingen spesiell grunn til det heller... Kanskje jeg skal få med meg min kjære opp i senga så han kan holde rundt meg litt? Kanskje det hjelper... Tror jeg prøver på det, jeg!

God natt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Sett siste episode av "Kar for sin kilt"

Har du det? :sjokkert: Jeg trodde ikke den serien gikk lenger. Den gjør jo ikke det heller lenger da siden det var siste episode! Den var så koselig!

Håper du får en fin og trivelig uke!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slit 'an med ny katt! Den ser skikkelig fornøyd ut, ja. :D

Jeg "reddet" katten min fra en stor hårete pelsdott i dag. Pusen min var øverst i et tre, og den andre pusen under. Så kom "helten bluebird" og skremte den store slemme pusen vekk. :ler:

Håper det går bra med dine puser. :Nikke:

Jeg har forresten kjøpt "toalett med filter" til pus. Funker kjempebra. Og hun tør å gå inn luken. Så nå er både pus og eier fornøyd.

Ha en fin dag! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og sier "God helg" og setter igjen en flaske pærebrus jeg, Labella! :perebrus:

Er litt misunnelig på den Tim Christensen konserten i morgen, husk å komme med referat! Lurer på om alt er like vakkert som "the right one" eller hva den heter...

:klem2: Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Flau over hvor treig jeg har vært med oppdateringer her i det siste...

Men nå er jeg her! :D Ferdig med nest siste praksisuke - one more to go! Trives veldig godt altså, men gleder meg litt til å bli ferdig også! Her om dagen var det en elev som sa til meg "du er så flink til å forklare, du!" - sånt er hyggelig å høre :D

I kveld blir det sofakos med nrks fredagsunderholdning, tenker jeg, og i morgen skal vi på Tim Christensen-konsert :hoppe:

Takk for besøk bluebird og Aricept! :blomst::blomst:

God helg til de som kommer innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der hadde jammen Væren vært innom mens jeg skrev forrige innlegg! Takk for besøk og pærebrus!

Skal nok komme med referat fra konserten, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir en fin konsert i morgen, da :P

Og det er ikke lett med dagbok-oppdateringer når man er i praksis :blunke:

Bare én uke igjen, så fint da :P

God helg, Labella :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...