Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

Hei Labella,

Så du ser Nikolaj og Julie...! Jeg savner så den serien, - de viser den ikke mer her. Og jeg fikk aldri med de siste avsnitt de viste "ekstra"...

Den var i alle fall kjempe populær her i Danmark. Og er den ikke søt den kjenningsmelodien?

Lykke til med prosjekt-morgendag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du ser Nikolaj og Julie...! Jeg savner så den serien, - de viser den ikke mer her. Og jeg fikk aldri med de siste avsnitt de viste "ekstra"...

Den var i alle fall kjempe populær her i Danmark. Og er den ikke søt den kjenningsmelodien?

Takk for besøk MIranda! Ja, den er helt herlig, den serien! Nå er det bare to episoder igjen :( Kommer til å savne den... Og kjenningsmelodien er nydelig! Så nydelig at jeg måtte ønske meg CDen til jul - nå kan jeg høre den når jeg vil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Til Labella. lenge siden sist :klem2:

Takk for besøk care! Hyggelig at du stikker innom selv om du har sluttet med dagbok selv! SIden jeg ikke kan gi deg en blomst i dagboka di, så får du få en her :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Labella :D

Takker for hyggelig besøk i boka mi!

Nå er det endelig fredag :)

Håper du får en flott helg :D

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært så bizzy denne uka atte..

Så sorry for lite besøk. Men hilser fryktelig hardt nå da :vinke::wink:

Fortsatt god helg Labella!

Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for besøk alle tre! :D

Nå er jeg hos mamma for å hente pus - og i morgen tar pus og jeg toget tilbake til Trondheim!

Verdens tregeste nett, så jeg orker ikke å skrive noe særlig på KG når jeg er her - bare leser litt, det tar jo ørten år å poste et innlegg :-?

God helg alle sammen! :blomst: Skal ta dagbokrunde når jeg kommer hjem til supermaskinen og supernettet mitt :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Labella, det var koselig med morgen-hilsenen :P

Håper du får en fin tirdsag, - du er vel i full gang med studiene...?

Forresten, har du kommet hjem med pus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Labella!

Så kos at du skal hente pus - skal nok bli hyggelig å få den hjem :D

Takk for hyggelig hilsen i boka mi!

Håper du får en fin tirsdag :briller:

*kveldsklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væren, Miranda og Diva :blomst: Koselig at dere stakk innom!

Kom hjem med pus søndag kveld - deilig å endelig ha henne hjemme igjen, hun har tydeligvis savnet oss også - ligger på fanget nesten hele tiden og er veldig selskapssyk :D

Mandag var første dag i praksis. Dette blir en litt annerledes praksis enn jeg har hatt tidligere, fordi jeg er ferdig med grunnutdanningen er dette en ren fagpraksis, og vi legger opp det meste selv. Også slipper vi å være med på møter og sånt :blunke: Men det er ikke noe latmannsliv likevel - for vi skal jo skrive ganske omfattende oppgaver, så det er en del arbeid... Men i dag gikk jammen meg lærerene ut i streik, så nå får vi ikke lov til å være på skolen resten av uka... Overraskende, men egentlig litt deilig også - for da kan jeg jobbe hjemme resten av uka :D

Vesla og sambo er syke begge to - sånn forkjøla, vondt i hodet, generelt slappe, så vi har tatt det rolig hele gjengen i dag. Jeg er jo ikke syk en gang - bare daff :roll:

Mandag fikk broren til sambo en sønn, og i dag kom det jammen meg en liten prinsesse :D Kanskje det blir de to? Time will show :blunke:

Nå skal vi spise pizza og vente på Nikolaj og Julie! Ha en fin onsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg,Labella :D

Kos deg på KG-treff i kveld!

Takk for det Henrikke! :blomst:

Skal bli koselig å treffe alle sammen i kveld. Og senere i helga skal jeg få tatt en ordentlig dagbokrunde!

God helg til de som stikker innom! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for besøk Bergenspike! Det var kjempekoselig å treffe deg også! :blomst:

Er fortsatt i praksis. Selv om det ikke er så lange dager så er det mye å tenke på, og jeg føler meg kjempesliten når kvelden kommer... Men men, skal nok komme gjennom det :blunke: Er veldig fint å være ute i skolen, da, snakke med elever og kjenne litt på "pulsen". Gleder meg til jeg skal ut i jobb! Forhåpentligvis får jeg meg jobb til høsten.

Er trøtt, jeg :Gjesp: Får kanskje skrevet litt mer i morgen.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Labella :)

Tusen takk for hyggelig hilsen i boka mi :D

Fint å høre at det går bra med pus - tenker hun har savnet dere!

Ønsker deg en fin tirsdag og lykke til med praksisen :)

Klem, D. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Labella!

Hyggelig å se deg igjen på KG-treff. :kghjerte:

Håper du får en fin tirsdagskveld. Høres spennende ut med praksis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...