Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

Ferie!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hadde siste forelesning før jul i dag, og ikke skal jeg jobbe noe mer før jul heller! I morgen skal jeg kjøpe resten av julegavene så jeg er heklt ferdig til vi reiser sørover til helga. Da skal jeg bare ha ferie og fri!

Sambo har siste eksamen på fredag, så det er litt unntakstillstand inntil den er overstått - han sitter og leser og leser, og vi ser neste ikke snurten av ham her hjemme. Blir deilig for ham å få den overstått - siste eksamen - utrolig deilig å avslutte en laaaaang utdannelse!

Skulle gjøre middagen rask og lettvint i dag - trodde jeg - spaghetti, skulle ikke være noe big deal akkurat... Da jeg skulle helle av vannet gik, bokstavelig talt, middagen i vasken :roll: Heldigvis hadde vi i hvert fall mer spaghetti i huset, så det var bare å koke en ny omgang - det ble da mat på oss til slutt :blunke:

Nå er det bare en halvtime til Nikolaj og Julie begynner - skal bli koselig å krype ned i sofakroken med kaffe og stratos... mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, Labella!

Nå har jeg også sett Nicolaj og Julie, og konkludert med at det jammen ikke alltid er bare bare å være menneske... Alle har sitt å slite med. Synes synd på Frank, han sliter jammen! Men han var jo litt rå da han ringte på hos naboen, da... Måtte jo le selv om det var tragisk.

Smakte Stratosen godt?

Ble ikke noe sjokolade på meg i kveld, har spart alle de 3 store platene jeg kjøpte, både Helnøtten, Firkløveren og Melkesjokoladen!!! Til gjengjeld har jeg spist av marsipanen og geletoppene til Delfiakaken jeg laget i kveld... :roll:

Ha en god natt, en fin torsdag og ikke minst: En fin juleferie, Labella!!!

Klem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

Tenker det skal bli bra med ferie nå!

Morro at din samboer avslutter en lang utdannelse nå da,- tenk så herlig å ha det bak seg :) Tør jeg spørre hva dere utdanner dere til ? ::nysgjerrig::

Hehe, sånne spaghetti-incidents har jeg og hatt nok av :oops:

Sånt skjer ;-)

Ha en god dag og kos deg med ferien :D

Klem fra meg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke::vinke::vinke: Takk for besøk care, Diva og Aricept! :klem2:

Nå har jeg kjørt sambo ned til eksamenslokalet, så om alt går bra er han snart ferdig sivilingeniør! i kveld skal vi kose oss! Lurer på om vi skal spise ute, kanskje - det hadde vært hyggelig! Ellers var jeg en tur på polet i går og kjøpte litt vin - nå har det bare vært lesing-lesing-lesing i lange tider, så det er lenge siden vi har drukket vin. Spretter nok en flaske i kveld, tenker jeg :D

Jeg skal bli lærer når jeg blir stor, jeg, Diva - og stor blir jeg om et halvt års tid :blunke: Gleder meg veldig til å bli ferdig med utdannelsen, men det hender jeg blir litt redd - det er jo et enormt ansvar å være lærer - tenk om jeg ikke takler det :o

Men nå skal jeg KG-surfe litt mer før jeg tar en oppvask og så kanskje stikker ut og kjøper de tre siste julegavene! Skulle visst kjøpe de siste i går, ser jeg, men jeg ble ikke helt ferdig!

God fredag til de som stikker innom! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gjøres før jeg drar på ferie:

* pakke klær og toalettsaker

* husk å få med alle julegavene (også veslas, som er gjemt bort i skapet!!!)

* skifte vann i akvariet, legge i feriefor, sette timer på lyset

* vaske opp ( :( )

* pakke inn gavene som sambo skal ha med seg

* pakke inn de gavene jeg skal ha med meg

* vanne planter

* tømme bilen for rot, så jeg får plass til nytt rot :blunke:

sikkert mer, får fylle på etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Så artig! Siv.ing! Hva slags fagområde har han ?

Kanskje jeg blir det selv en dag og (?)

Så gøy at du snart blir lærer og :D Skal bli spennende!

Ønsker deg en riktig god fredag og en god helg :D

Alltid hyggelig å ha besøk av deg i dagboka!

Stor klem, D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig besøk Diva og Hilde! :vinke:

Etter en laaang kjøretur i går kom vi endelig frem til mamma sent på kvelden. Nå er det virkelig ferie! Jeg ble ferdig med alle gavene før vi reiste, så nå har jeg ingen ting å gjøre annet enn å hjelpe mamma litt - det er så deilig atte!!!

Kommer nok ikke til å være så mye på KG i ferien, men det blir en tur eller to innom daglig, tenker jeg :blunke: Må i hvert fall følge opp julekalenderen! Apropos julekalender - selvfølgelig glemte jeg å ta med flaxkalenderen min - så nå må jeg vente til nyåret med å hente ut mine 500 000 :sjarmor:

God søndag til alle som ser innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for julehilsener Aricept, care og Diva!

Nå koser vi oss ordentlig! Tar det bare med ro og nyter ferielivet. Etterpå skal jeg lage delfiakake og pakke inn de siste julegavene, og i kveld skal vi pynte treet. Deilig med jul!

God jul til alle som stikker innom! :nisse: :nisse: :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for julehilsener Fisk, ~sikka~ og Væren! Jeg koser meg her hos mamma, med god mat og godt selskap. Savner sambo litt, da, men sånn er det når vi bor på en kant av landet mens våre foreldre bor på to andre kanter... Vil jo gjerne treffe familiene våre i jula da... Så sees vi jo igjen på nyåret! Heldigvis er telefonen oppfunnet :blunke: Forhåpentligvis er dette siste året vi feirer jul hver for oss - hvis vi bare kan bli enige om vi skal ha pinnekjøtt eller ribbe på julaften da... :ler:

Ellers sitter jeg vel på norges tregeste internettforbindelse - analog telefonlinje - skjønner ikke hvordan jeg holdt ut i "gamle dager". Fordi det går så utrolig tregt blir det begrenset hvor mye jeg gidder å være på nett. Hvis noen savner hilsener fra meg må jeg bare beklage - kommer nok sterkere tilbake etter nyttår!

Ha en fortsatt god jul alle sammen! :nisse: :nisse: :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...