Gå til innhold

Labellas lilla lobby


Labella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint at dere holdt liv i lobbyen i påsken Aricept og MarianneE! :kghjerte:

Har dessverre ikke ferie nå - bare skriver oppgaver - er sliten og dritlei! Fyttirakker'n som jeg gleder meg til 1. mai - da skal jeg sove lenge-lenge, før jeg må begynne på eksamenslesing!

Våren er no' herk! Glad det er siste våren jeg er student på heltid! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Heisann, Labella!

Takk for nydelige ord i dagboken min! Jeg kan visst bare returnere komplimentene! Husk at du må ta litt vare på deg selv midt i studiene! Du skal ha et liv utenom også, vet du... :wink:

Men om ikke lenge nå, så er det overstått! Flink er du!

Håper du får en fin ettermiddag, Labella-vennen!

:kose: 1000 gode klemmer fra din venn, sauen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna::sinna::kjempesinna::sinna::kjempesinna::sinna::kjempesinna::sinna::kjempesinna::sinna:

Forbanna drittyver!

Kom ned til bilen etter skolen, og der var f*** meg ruta knust og veska med digitalkameraet søkk borte :kjempesinna:

Også akkurat nå da!!!! Har verken tid eller råd til dette her nå :kjempesinna:

Grrrrrrrr..........

Nå må jeg ned på politistasjonen og anmelde dritten! Snakka med forsikringskontoret - god service, heldigvis - men da jeg spurte om egenandel - "det blir i hvert fall ikke mer enn 4000, men du får vite det helt sikkert senere"

4000!!! Tror jeg får glemme å erstatte kameraet :grine::grine: :grine:

Jeg er såååå sint!!!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, jeg finner ikke ord, Labella... :-(

Veska lå vel synlig i bilen da, kanskje? Det er utrolig hvor frekke enkelte er. De bryr seg ikke om det er midt på dagen eller midt i tettbygd strøk, vil de ha noe, så tar de det.

Og så er det så nytteløst når egenandelen er på 4000 kroner!

:trøste: Ikke så mye som hjelper akkurat nå, bare klapper deg litt, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klappen, Væren - det hjelper litt :)

Ja, den lå jo selvfølgelig synlig i bilen - hvor dum kan man bli? Bare var så sikker på at det var trygt - stille og rolig strøk - men der tok jeg feil...

Har bare lyst til å si masse stygt :sur: :sur: :sur:

Men det hjelper vel ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper med litt støtte! Og det hjelper å si stygge ting også, merker det nå...

Føler meg sånn: :sur: :sur: :sur:

Men nå skal jeg prøve å tenke på noe annet - få litt mat i magen, kanskje - hjelper sikkert litt det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så surt!!

Bare skrik ut alle stygge ord du vet om. Det pleier å hjelpe! Bare pass på at ikke andre hører deg...

Det er jo aldri en god tid å oppleve sånt,.. Positivt at du fikk god service hos forsikringen (endog ikke god pris..)

Håper virkelig alt ordner seg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten, Aricept :)

Nå er saken politianmeldt, og i morgen får jeg mer info fra forsikringsselskapet - det ordner seg nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Fy søren, så kjedelig!! Har heldigvis ikke opplevd det selv, men blir sint når jeg hører om sånt jeg.

Det er vel ikke noe håp om å få tak i de som gjorde det nei, og 4000 i egenandel...Huff, blir helt oppgitt.

Jaja, du får tenke på noe hyggelig i stedet. Våren, blomster, grønne trær, sol, snaaaart ferie, snaaaart ferdig med eksamen, utepils ... osv.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke så mye mer ennå - han forsikringsmannen jeg snakket med i går sa at jeg ville bli kontaktet i dag. Men det ble jeg ikke - også har jeg jobbet med hjemmeeksamen i hele dag, så jeg glemte rett og slett hele greia... Jeg ringer selskapet igjen i morgen, så får jeg vel vite litt mer...

Føler meg litt bedre nå, selv om jeg blir forbaska irritert når jeg tenker etter! Har teipet opp plastikk i stedet for rute, så jeg får kjøre med den til jeg har levert eksamen, tenker jeg - har ikke tid til å være bilfri nå!

:blomst: til Væren og :blomst: til Lucia for omtanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OI :o

Fælt å bli bestjålet! Håper det går bra med forsikringen og sånt at du får tilbake noe!

Men, jeg er skikkelig misunnelig på at du blir uteksaminert nå! Hva blir du? Kanskje jeg kan bla i dagboka di og finne det ut!

Ja det skal jeg:)

(Takk for melding i dagbok forresten, godt å vite at jeg ikke er hedonistisk og lat alene:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant det ut:)

Bra jobba :blunke: Og takk for besøket!

Har vært på skolen i 12,5 timer i dag - rimelig fornøyd med innsatsen. Jobba med hjemmeeksamen det meste av tiden, ligger bra an tidsmessig, så i morgen får jeg kanskje skrevet litt oppgave også. Syns jeg har vært flink i dag, jeg :sjarmor:

I morgen må jeg huske å ringe forsikringsselskapet før stengetid!

Nå føler jeg meg rimelig daff - tror jeg bare kryper under dyna og tenker på hvor flink jeg har vært i dag :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått noe jobb når du er ferdig? Er vel ikke altfor lett etter hva jeg har hørt? Mest vikariater, eller?

Ønsker deg en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...