Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Jeg har trodd jeg har kjent noe siden jeg var 12-13 uker, men ikke noe håndfast at jeg var sikker. Kunne liksom like gjerne vert luft. :geiper:

Men så plutselig satt jeg i en stilling der bukselinningen strammet over magen, og da var jeg HELT sikker, kunne ikke vere noe annet en noen som sa hei fra innsiden :rodmer: Da var jeg 14+5

Med snuppa kjente jeg ikke noe sikkert før et par dager etter UL, altså sikkert rundt uke 18 eller noe.

Håper formen din snur mirakuløst nå når du runder 12 uker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er slitsomt bare å være mamma til en liten, og nå skal du i tillegg gå gravid samtidig! Tenkte på det stadig mens jeg gikk gravid at det er imponerende med de som klarer det sammen med å ha en liten :klemmer: du er flink!!

De sier det at man kan kjenne bevegelser ganske tidlig med nr 2 :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har faktisk kjent noe flere ganger nå, men antar at det er luft, selvom det nå skal være mulig å kjenne noe.

UL til uken - blir spennende. Alt tyder jo på at ting går som det skal, men alltid nervepirrende - man har jo alltid hørt/lest skrekkhistorier om MA'er og slikt... :sjenert:

Har et lite makeover-prosjekt på gang nå også - når formen tar seg opp litt må jeg jakte etter litt nye klær, et par nye mammabukser og nye sko. Har fått klippet meg nå, så hjelper jo bra på sommer-følelsen :o)

Noen som vet om butikker som selger litt skinny-mamma-jeans?

Har et par fra HM nå, men de er bittelitt for vide nederst i bena til at de funker til ballerinasko i sommer, så skulle hatt noen helt smale. Kan jo prøve nett, men synes det er vanskelig å kjøpe bukser uten å prøve... Tips mottas uansett med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på HM. sorte, men tror de hadde dem i grått også. Tror de ligger på nett, de var uten knappestolpe og beltehemper i livet. men har baklommer.

Skal se om jeg finner dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke på nett lenger.

Den er litt sånn grovere stoff, men ikke dongeri. mener som sagt bestemt den hang der i grått også.

Om du bruker litt tights, så kan du snu dem bak frem for å få dem over magen isteden for midt på ;) Så kan du bruke dem litt lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestilt jeans derfra, men jeg kjøpte flere kjoler og en tights fra happymum.no som jeg er veldig fornøyd med!!! Ser de har smale jeans og, så kanskje det er noe for deg?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter, nå skjer det litt for mye på en gang her :frown: Jeg trenger en blogg.

Har forsøkt å opprette en blogg, men skjønner ikke stort - hvordan får jeg den privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Først går du på bloggen din, og så trykker du på Innstillinger -> Administrer innsillinger. Der finner du Bloggvisningstillatelser som valg nr 3, og der velger du Privat klubb. Så trykker du på Privat klubb i menyen rett til venstre, der skriver du inn nicket på de du vil skal lese. Så må du trykke Lagre innstillinger etterpå.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vente litt å se om kun de jeg har lagt til ser den, eller om flere ser den...

Har ikke lyst å brette ut om alt om den kan leses av andre, da det blir veldig gjenkjennelig for de som kjenner meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også gjerne ha tilgang, om det er greit :)

Håper du har hatt en fin 17. Mai, forresten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt dere til i bloggen også - vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke den, men kjekk å ha iallfall, sånn for mer personlige ting der det er litt å bli gjenkjent.

17. mai var fin, og etterpå har vi kost oss i pinsevarmen. Mini har fått seg en hårklipp (herregud for et mareritt), og ser ganske skamklipt ut. Men men - konkluderte med at det er for mye forlangt å forvente at en 1-åring faktisk får en sveis når man klipper. Det får være bra nok at det blir kortere :fnise: Godt å få tynnet ut litt i sommervarmen!

Nå er det straks leggetid på mini, og slappe-av-i-varmen-tid på foreldrene... DEILIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn sett er jeg glad jeg har jente så jeg slipper å klippe de flotte krøllene :fnise: Håper det vokser lit mer på toppen også bare...lange krøller bak, men lite hår oppå :fnise:

Beynner du å få noe mage da Zia? Min kom veldig raskt denne gangen, og nå når jeg er halveis (!!!!!) så føler jeg meg egentlig mye større en sist, men det er vel også vanlig å vere større med nr 2 ?

Ønsker deg en finfin fridag med familien og håper dere har like fint vær som oss :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du legge til meg også på bloggen?...

Godt å lese at dere har hatt en fin 17. mai og pinsehelg! Når M har trengt en klipp er det jeg som har stilt opp med saksa, med noe varierende resultat. Heldigvis er det bare luggen som får gjennomgå, mens resten av krøllene får flyte fritt :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett er jeg glad jeg har jente så jeg slipper å klippe de flotte krøllene :fnise: Håper det vokser lit mer på toppen også bare...lange krøller bak, men lite hår oppå :fnise:

Beynner du å få noe mage da Zia? Min kom veldig raskt denne gangen, og nå når jeg er halveis (!!!!!) så føler jeg meg egentlig mye større en sist, men det er vel også vanlig å vere større med nr 2 ?

Ønsker deg en finfin fridag med familien og håper dere har like fint vær som oss :klemmer:

Ja, det blir mange lekre sveiser i denne alderen, med hår som vokser ujevnt i tillegg til at de er håpløse å klippe :fnise:

Magen tror jeg er ganske likedan som sist faktisk, dvs ikke-eksisterende utover en noe pussig innover-bulk midt på. Generelt veier jeg mer nå enn da jeg gikk med mini, så føler meg allerede stor. Skulle jo liksom gå ned i vekt når permen min var ferdig og jeg var i jobb igjen, men rakk jo aldri det da... :sjenert: Får ta det når denne er ute, og så får jeg leve med Flodhest-tilværelsen dette svangerskapet :fnise:

Vil du legge til meg også på bloggen?...

Godt å lese at dere har hatt en fin 17. mai og pinsehelg! Når M har trengt en klipp er det jeg som har stilt opp med saksa, med noe varierende resultat. Heldigvis er det bare luggen som får gjennomgå, mens resten av krøllene får flyte fritt :)

:klem:

Selvsagt legger jeg deg til :klemmer:

Hadde vært en fordel med jente nå ser jeg - mtp klipp. Lettere når det kan gro litt lenger, enn å klippe helt guttekort på en hyperaktiv 1-åring. Men det går nå på et vis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad vi har jente vi også, når jeg tenker på hårklippen. :haar: A har kjempelangt hår til nedenfor skuldrene og har enda ikke vært hos frisøren. Håper å slippe enda litt til. :fnise:

Jeg vil også gjerne ha tilgang til bloggen om jeg får lov. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...