Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Storebror er ikke glad i å gå enda nei, så har allerede forbannet at vi nok må ha dobbelvogn... Vi som akkurat kjøpte en ny Babyjogger city mini GT.... :roll: Jaja...

Får alltids solgt :) og mange til salgs på finn eller fb. Det legges stadig ut tvillingvogner på fbsiden til tvillingutstyr feks. Men det er jo en good stund enda til behovet er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, er du gravid allerede!!??? :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Og så gøy at dere fikk det til på egenhånd! Gratulerer så mye! :smilyblomst:

Ang. kjønn så har jeg fått det for meg at man får ulikt kjønn om det er tett mellom barna.. Hihi.. Så får vi se om teorien min stemmer! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, er du gravid allerede!!??? :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Og så gøy at dere fikk det til på egenhånd! Gratulerer så mye! :smilyblomst:

Ang. kjønn så har jeg fått det for meg at man får ulikt kjønn om det er tett mellom barna.. Hihi.. Så får vi se om teorien min stemmer! :tommelopp:

Ja, det blir jo spennende å se om det stemer - hadde jo ikke gjort noe med en jente heller ;)

Da er det jo bare å kjøpe BabyJogger City Mini Double GT og selge den du nettopp har kjøpt til meg! :fnise:

Haha, så du sikler på den du også ja? ;) Ja, mente at den fantes i double.... Fristet ;)

Får alltids solgt :) og mange til salgs på finn eller fb. Det legges stadig ut tvillingvogner på fbsiden til tvillingutstyr feks. Men det er jo en good stund enda til behovet er der!

Virker som det er godt marked for kjøp og salg av barneutstyr ja! Så ordner seg nok når den tid kommer :)

Var innom Barnas Hus i dag for å kjøpe noe til lillegutt - var veldig rart å tenke på at jeg kanskje snart må kikke i baby-avdelingen igjen. Småen her er jo over på str 86 nå, så han er jo ikke i nyfødt-avdelingen lenger, og snart ikke baby heller. Rare greier dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vet om ticker, men har jo ikke hatt tid enda da ;) Det kommer, det kommer :fnise:

Tilfeldigvis har jeg time hos gyn rett over påske - bestilte i januar (evilang ventetid) da jeg trodde at han måtte henvise til IVF. Så viste det seg at fastlegen kunne gjøre det, men da tenkte jeg at jeg uansett må ta celleprøve, så lot gyn-timen stå. Så da tenker jeg å "misbruke" den, og spørre pent om en UL når vi uansett må dit. Er da iallfall passert 7 fulgåtte uker, og inne i 8. uke, så da skal det jo gå greit å se hva som skjer inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hva er det jeg ser! Så utrolig koselig, Zia!!! Gratulerer så mye! :hoppe: :hoppe: :klemmer:

Det er så fint å se at det at man må ha trengt hjelp en gang før, så kan det likevel gå av seg selv neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselige nyheter her hos deg! :hoppendeglad:

Gratulerer så mye med ny graviditet!! :strix::hoppe:

Fantastisk at det gikk så raskt og greit på egenhånd :duskedame:

Håper å følge etter til sommeren ;)

Igjen... gratulerer så mye :klemmer:

PS: Festlig at det er så stor forskjell på disse småbarna våre. Din har begynt på størrelse 86, frøkna mi er jo litt lita, men hun er bare over på 80 nå, og er jo faktisk litt eldre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lollipop, ja, gyn er veldig grei, så tror han synes det er helt ok :)

Jeg er i full jobb nå. Det komiske er at jeg pr definisjon ble gravid samme dag som jeg begynte i jobb (om man følger menstermin). Haha - så langvarig ble det oppholdet i jobb ;) Gruer meg til å si det etter hvert, siden alle enda er i lykkerus over at jeg er tilbake (ikke forbi de er så glad i meg altså, haha, men pga mine arbeidsoppgaver på avdelingen). Jeg er liksom enda den som akkurat er tilbake etter perm for alle de nyansatt som har begynt mens jeg var borte. Blir litt småkleint å si at jeg (forhåpentligvis) skal ut i perm igjen i oktober!! ;)

Teriyaki, ja, det er jo litt ekstra gøy å fikse det selv når man måtte ha hjelp forrige gang. Deilig å se at jeg har en "normal" kropp, bare disse forbaskede eggene klarer å løsne av seg selv ;)

Tutta, ja, håper virkelig dere følger etter snart altså!! :jepp:

Gutten vår er ganske liten av vekst egentlig - målte han når han var 13 mnd nå nettopp, og da veide han bare 9300, og så tror jeg lengde var ca 77, så han er jo ikke noen stor kar egentlig. Men han er lang i ryggen, så alle bodyer blir for korte... Bukser derimot, der er 86 ALT for stort. Både i lengde og bredde. Freaky ;)

Jenter er vel jevnt over nettere enn gutter kanskje, men deres er vel ekstra nett da kanskje. Sjarmerende synes jeg da! :) Er vant til slanke, små babyer nå, så da liker jeg de best sånn, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ift time hos gyn (antar det fortsatt er hos vår felles venn); det samme skjedde med meg forrige gang, jeg hadde time for å få ny resept på pergotime, men rakk å bli gravid i mellomtiden. Det var absolutt ikke noe problem, han foreslo selv ultralyd og ble bare glad for at det hadde ordnet seg.

Jeg var forresten på 12 ukers UL hos en kollega av han som jobber der på kvelden (Riksen på dagtid). Han var kjempeflink, tok seg good tid og viste og forklarte. Så han anbefaler jeg!! (Hvis du ser på hjemmesiden deres er det han med et svenskklingende navn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk du frem for å få 12-ukers UL, Cypress? Bare spurte du rett ut? Jeg synes det er litt sånn ekkelt, for det er jo ikke politisk korrekt å si at man ønsker å vite at alt står bra til liksom... *koko*

Skal notere meg navnet på "svensken" - skjønnte hvem du mente ;) Kveldstime hadde jo passet enda bedre enn dagen egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt skjer når man ansetter kvinner i sin beste alder, men skjønner at det er litt ekkelt å si det. Men det går nok heelt fint!

Koos deg! Jeg er fortsatt i smile-fra-øre-til-øre humør, så gøy å få sånne fantastiske nyheter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :hoppe:

Lenge siden jeg har skrevet her, men har fulgt litt med i smug :fnise: Så morro at dere fikk det til selv og så kjapt! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk du frem for å få 12-ukers UL, Cypress? Bare spurte du rett ut? Jeg synes det er litt sånn ekkelt, for det er jo ikke politisk korrekt å si at man ønsker å vite at alt står bra til liksom... *koko*

Skal notere meg navnet på "svensken" - skjønnte hvem du mente ;) Kveldstime hadde jo passet enda bedre enn dagen egentlig...

Jeg ringte bare og spurte rett ut, og opplevde absolutt ikke at de hadde noen fordommer mot det, så det har nok blitt veldig vanlig. Perfekt med time etter jobb ja, jeg føler i hvert fall at jeg uansett er nok borte ifm ordinære kontroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye, Zia :hoppe::danse::danser: Jeg er ikke overrasket. Følte på meg at det kom til å gå fort ;)

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Honning og Becky :klemmer:

Koselig at dere legger igjen spor! :jepp:

Cypress, høres jo greit ut - da skal jeg ta sjansen på å bestille 12-ukers UL jeg og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei lita og nett frøken ja, så da er de nok av samme type :Nikke: Er sjelden bukser passer i livet til M også, så har blitt veldig bevisst på virke merker som passer hennes fasong! Buksene blir korte i bena før de passer i livet :fnise:

Det er ikke noe problem å gå til gyn og be om en sjekk i uke 12. Det er blitt veldig vanlig og fra et profesjonelt ståsted ville det vært unaturlig å kun se etter hjerteslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...