Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten, siden du allikevel skal på UL i uke 12, da sjekker han kanskje nakkefold og sånt også da, så du slipper en egen undersøkelse til det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig Zia :klemmer:

Jeg skal til JM neste uke og gleder meg til å få høre hjertelyden :)

Er endelig begynt å kjenne livmoren nå, og det er superdeilig! (Av en eller annen grunn har jeg klart å få inn tanker som at jeg bare innbiller meg at jeg er gravid... :sjenert: )

Bare torsdag i dag, men ønsker alikevel en God helg til deg og dine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer:

Forresten, siden du allikevel skal på UL i uke 12, da sjekker han kanskje nakkefold og sånt også da, så du slipper en egen undersøkelse til det??

Han tilbød seg faktisk å gjøre det - han sa at når vi uansett skulle ta en ny kontroll, så kunne vi sette den opp i uke 12, så han kunne ta en "uke 12-ultralyd samtidig"... Så verden går altså fremover tydeligvis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med bankende hjerte Zia :) Det er lett å måle noen mm feil i begynnelsen også og det gir jo store utslag.

Ja, hurra for de to små til Lollipop :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hjertebank er stas. Synd at pappan ikke fikk se det denne gangen, men sånn er det med en liten tass fra før - noen må jo passe han og...

Formen er helt elendig. Kan ikke huske det var så ille sist, men mannen mener å huske at det var sånn så... Godt man fortrenger det. Tar heller en fødsel eller går høygravid i 9 måneder enn å ha det sånn som det er nå... :dry:

*klager*

Men for all del altså - er jo overlykkelig likevel selvsagt, bare lett å miste fokus i elendigheten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rett og slett mer sliten fordi man faktisk ikke kan hvile som man vil tror jeg Zia :)

Når hjørnetennene til snuppa skulle ut var hun våken 5-8 ganger pr natt..... DA slet jeg!!!

(Selv om mannen tok så mye han kunne var jo jeg også våken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese at du har fått sett hjertebank mens jeg har hatt påskeferie :rodmer: vil tro at man fortrenger ganske mye ja.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt tanken om en liten jente inni der ja... Har litt jentefølelse så langt. Men får nå bare vente å se da ;)

Skal jo på UL både i uke 12 og uke 16, så er ikke så lenge til vi kanskje får vite! Om alt fortsetter bra da, men det skal det jo :)

Fødeplass er forresten i boks også - deilig å slippe å tenke mer på det! Fikk heldigvis det vi ville :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gratulerer med ny spire på vei, Zia!! :hoppe::strix:

Henger litt etter, men bedre sent enn aldri? :ler: Tror du må ha falt ut av innleggene jeg følger, for jeg har ikke fått beskjed om at du har skrevet her inne :sjenert: Men nå vet jeg det, så nå skal jeg bli flinkere til å følge med!

Jeg føler på meg at du får ei jente denne gangen jeg også, så du skal nok se at du sitter med en av hver på slutten av året :fnise:

Jeg er såå glad jeg er ferdig med de verste kvalme-månedene. Det er virkelig slitsomt. Men du får trøste deg med at det sannsynligvis blir bedre om ikke så alt for lenge. Du er jo snart i uke 12 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Pjusk :klemmer: Ja, du er jo heldigvis over i den perioden der det var greiest for meg sist iallfall... Du får nyyyyte før du blir stor og fødeklar :fnise:

Formen er fremdeles dårlig her... Litt bedring er det, men ingen høydare. Så dagen består av jobbing, middag, soving. Legger meg med en gang mini har sovnet stort sett. Ikke særlig spennende :roll:

Nærmer seg ny UL nå - par uker igjen. Blir spennende! Føler meg jo veldig gravid enda, men man vet jo aldri, så skal bli greit med en ny kikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på UL på fredag :)

Spent, for av og til lurer jeg på om det er to inni her så mye det sparker ;)

Gooood mandag til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, kanskje du har to på gang, Cherrytomat?? :lur:

Vi har fortalt om nykommeren til nærmeste familie. Ellers er det et par venninner som vet om det, og det er det. Tenker å fortelle det til jobben enten etter UL i uke 12, eller evt etter ordinær UL i uke 16. Spørs hva jeg har samvittighet til ;) Blir jo tett opp mot sommeren om jeg venter til etter ordinær UL, og da er det vanskelig å komme i gang med rekruttering av evt vikar før etter sommeren, og da blir det jo fort knapt med tid... Så får se ann... Helst vil jeg holde det for meg selv leeeeeenge. Liker ikke å bli sett på som "hun som snart forsvinner i perm". Jeg er jo uansett fremdeles "hun som nettopp kom tilbake fra perm!", hihi....

Kjenner jeg er sliten om dagen. De første 12 ukene suger energien ut av meg altså, og i tillegg er det mye styr med familien min. Alvorlig sykdom inne i bildet, og bare jeg som er i stand til å ta ansvar og hjelpe til, så kjenner at det tar på, når jeg helst skulle ligget på sofaen og vært ego i stedet....

Heldigvis har jeg en fantastisk fin mann, som lar meg ligge på sofaen når jeg er hjemme iallfall. Han ordner alt annet, så jeg får slappe av mest mulig. Håper formen snart blir bedre, så jeg har overskudd til å hjelpe til på lik linje igjen - liker jo ikke at han får alt heller...

Vanskelig å skrive så konkret om dette merker jeg... Burde vurdert blogg, så slipper man å snakke sånn rundt grøten om ting i frykt for gjenkjennelse... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvor tidlig er det realistisk sett mulighet å kjenne noe til spretterten?

Nesten så jeg lurer noen ganger - kjennes jo likt ut som med forrige. Men det KAN da ikke være mulig nå?? Den rører jo knapt på seg en gang enda... Må være luft! *skal ikke bli en sånn gal dame som tror hun kjenner liv latterlig tidlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min mage sparker det i alle fall regelmessig. Kjenner det til og med utenpå!

.....Men så er ikke jeg gravid.. :fnise:

Man skal vel aldri si aldri, men jeg har i alle fall vanskelig for å tro at et foster på 10 uker sparker sånn at man kjenner det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...