Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk jenter :klemmer:

Føler meg fryktelig heldig, og er veldig takknemlig. Nyter så godt jeg kan!

Tok ny test i dag, og er iallfall sterkere. Tenkte å ta ny uke-indikator-test på torsdag, for da er det en uke siden den viste 2-3 - da skal den helst vise 3+ nå.

Ingen store symptomer enda - litt murring, verking og stikking nå og da, men mindre enn ved IKM. Fremdeles bare litt småuggen i blant. Blir spennende å se når jeg passerer 6+0, for det var rundt der kvalmen slo til sist gang :)

Og nå er det bare to uker til UL også, med påskeferie innimellom, så det går jo kjempefort! Spennende dager altså :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker idag! :hoppe: Tiden går fort, spesielt med påsken som du sier :Nikke: Og i mai er det så mange spesielle dager at den måneden også flyr avgårde, så er det plutselig sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uuuuuh, ja, de testene ja... Pokkers tester. :dry:

Tok en forrige torsdag, akkurat en uke etter den som viste "2-3", og det gikk ikke helt etter planen kan du si.... Poppet nemlig opp "2-3" da også...

Ble rimelig betuttet, og deppa, og googlet som en gal den dagen. Roet meg omsider, etter googling og massiv kvalme samme dag.

Har hatt masse symptomer siden - egentlig akkurat likt som med forrige. Så jeg prøve å roe meg ned da... Og lovte meg selv å vente noen dager før jeg evt tok en ny test, siden HCG ikke alltid stiger etter boka... Tok en vanlig strips-test i dag, og den var iallfall sterk og fin, og sterkere enn forrige strips-test tatt for en uke siden. Så i dag kjøpte jeg en ny CB som jeg tenker å ta i morgen.

Om den mot formodning ikke viser 3+ nå kommer jeg til å slå meg selv hardt i hodet for å ha ødelagt hele påsken min, men vet ikke om jeg klarer å la være heller...

Men altså, har lært til en annen gang at man ikke skal ta mer enn EN sånn test. Om man er så forbasket nysgjerrig og må ta to, så for guds skyld, vent litt lenger enn akkurat enn uke før du fyrer av test nr 2 :opplyser:

Så dere får krysse fingrene for meg i morgen... :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tilføye at alt føles normalt, så om ting ikke går bra nå, så blir jeg iallfall skremt for fremtiden, for har ikke hatt noen som helst tegn på at ting ikke forløper som de skal...

Har jo masse symptomer; trøtt som en strømpe, uggen, kvalm, tisser forferdelig ofte, tørst, sulten, kvalm (igjen), murringer, stikninger, verkinger +++. Prøver å lure meg selv til å tro at jeg ikke hadde kjent alt dette om ting ender i en SA/MA, men jeg vet jo egentlig at det bare er tøys... Symptomer er vel bare et utslag av HCG, og HCG stiger vel ofte uansett en stund selvom ting ikke går som det skal inni der...

Men nei, får stole på magefølelsen litt til tror jeg - det gir mindre bekymringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg stigning er så individuelt. Hadde ei venninne som målte hcg med blodprøve tidlig i svangerskapet og da gikk faktisk hcg litt ned, men endte i en fantastisk liten gutt nå nylig :hjerte: så ja, alt er mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler ikke helt på de ukesindikatorene jeg :sjenert: syns det blir for generelt å sette en ukesmerke ut i fra tisseprøve, når folk kan ha så ulik hcg produksjon og likevel "produsere" helt perfekte barn! Så tror du gjorde hlt rett... Ro ned, og "kos" deg med symptomene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test til på tirsdagen, og den viste iallfall 3+ nå, og i tillegg har jeg fremdeles masse symptomer. Hadde en mini-blødning tirsdag også (2 minutter etter jeg med glede så at testen lyste opp 3+, så fikk mye glede av den ja... :roll:), men er ikke bekymret - hadde mange sånne helt identiske med storegutten også, på omtrent akkurat samme tiden.

Så nå "nyter" jeg symptomer, og har en rolig påskeferie! Rett over påsken blir det UL på oss, så da får vi vel vite ståa! Blir spennende :hoppe:

Ellers riktig god påske til alle som måtte snuble innom her!! :nigo:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Måtte bare innom her da jeg så tickeren din. Vet at dere trengte hjelp med førstemann og det var så gøy å se at dere klarte det selv denne gangen. Sånne solskinnshistorier liker vi! :strix:

Gratulerer så mye med lille spire. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk, Belle :klemmer: Det er jo mange av de samme "gode gamle" som går igjen i dagbøker rundt her, så mange man "kjenner" uten å kjenne også :)

Og ikke minst takk for gratulasjon! :)

I dag har vi vært på UL. Good news, målt til 6+5 og med et bittelite bankende hjerte :hjerte:

Ble satt opp til ny sjekk i uke 12, siden tingen var liten i forhold til menstermin, men ikke bekymret, og gyn virket ikke bekymret han heller - jeg har jo sykluser på bærtur, og dette stemmer med hva jeg selv har antatt i forhold til EL og slikt. Så da er det bare å krysse fingrene fremover mot uke 12 da - er jo enda veldig tidlig og mye kan skje, men føler et lite hjerte som banker er et viktig første steg på vei mot liten baby i november i allfall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt tre dager tilbake på UL i uke sju, men fire dager frem på ordinær UL i uke 19, så det var faktisk en hel uke forskjell.

Så godt at dere fikk se et bankende hjerte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...