Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke noe særlig murringer, og puppene var ømme noen ganger, og andre ganger ikke. Ikke bli nervøs om alle tegnene forsvinner! Det er helt normalt :opplyser:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: ahhhh lenge siden jeg har vært innom ser jeg, ikke så lett å følge med i alle bøkene for tiden desverre, men du er blitt gravid....ahhhh så glad jeg ble på dine vegne da Zia!!! :hoppe: gratulerer!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hmm, ja, som med alt annet er det vel helt individuelt hvordan symptomer kommer og går. Håper bare at jeg beholder noen ganske tydelige symptomer frem til UL. Hvis jeg plutselig ikke kjenner NOEN ting synes jeg det blir litt for spennende altså :sjenert:

Tror det er mer skadelig å gå rundt og uroe seg enn å ta en ekstra UL. Jeg kommer garantert til å ta en ekstra UL eller to neste gang, bare for å være på den sikre siden! :Nikke:

Men det går mest sannsynlig helt fint, og i januar eller februar (??) er du nok mamma! :Nikke:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du er mer heldig med den, altså! Mensmurringer i så mange uker i strekk er svært irriterende. :fnise:

Det tror jeg på - det er jo faktisk ikke særlig behagelig, men akkurat nå er jeg høy på endorfiner tror jeg, så da går det greit. Mulig jeg ikke sier det samme i uke 12 :ler:

Ikke bli nervøs om alle tegnene forsvinner! Det er helt normalt :opplyser:;)

Ja, skal tviholde på den tanken - du får minne meg på det når jeg blir i tvil :ler:

Gratulerer med graviditeten! :klem:

Vil gjerne følge deg på veien :)

Så koselig at du stikker innom, og takk for gratulasjon! Kommer innom boka di og snoker litt og :jepp:

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: ahhhh lenge siden jeg har vært innom ser jeg, ikke så lett å følge med i alle bøkene for tiden desverre, men du er blitt gravid....ahhhh så glad jeg ble på dine vegne da Zia!!! :: gratulere!

:hoppe: Takk Neytiri! Det blir mange bøker å holde styr på, så lett å falle ut litt her og der! :klem:

Tror det er mer skadelig å gå rundt og uroe seg enn å ta en ekstra UL. Jeg kommer garantert til å ta en ekstra UL eller to neste gang, bare for å være på den sikre siden! :Nikke:

Men det går mest sannsynlig helt fint, og i januar eller februar (??) er du nok mamma! :Nikke:

Termin 8. februar :nigo:

Ja, jeg har ikke tenkt å være gjerrige på UL'er nei. Har alt en UL-plan faktisk :ler:

Får jo en i regi av Riksen i uke 8. Og gynekologen min lovte meg en UL når jeg ble gravid, så da tenkte jeg å bestille en UL hos han rundt uke 12-13. Og deretter håper jeg å holde ut til ordinær UL. Og så kan det jo hende vi tar en slik 3D-sak, men aner ikke hvilken uke det er best å ta det i :vetikke:

Etter ordinær UL kjenner man jo liv fra magen, så da roer jeg meg nok litt tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3D er rundt uke 27 :jepp: Og så kan du jo skaffe deg en angelsound hvis du vil høre hjertelyden hjemme. Jeg brukte den innimellom fra uke 11, til jeg kjente liv. Billig på eBay. Jeg solgte min igjen for mer enn jeg kjøpte den for :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du joinet jo virkelig klubben nå nylig!! :jepp: Da synes jeg det passer med noen ekstra :hoppe: og :duskedame: og masser av gratulasjoner til den nygravide!! :strix:

Skjønner at det har vært noen prøvelser på dere på veien... ekstra stas at det klaffet nå da :rodmer: Skal bli spennende å følge deg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du joinet jo virkelig klubben nå nylig!! :jepp: Da synes jeg det passer med noen ekstra :hoppe: og :duskedame: og masser av gratulasjoner til den nygravide!! :strix:

Skjønner at det har vært noen prøvelser på dere på veien... ekstra stas at det klaffet nå da :rodmer: Skal bli spennende å følge deg videre! :klem:

Takk TuttaV :klem:

Februar er en fin måned :jepp: Jeg hadde termin 4. februar, men snuppa kom ikke før 10.

Håper egentlig at vår kommer litt tidlig, eller alt for sent, for hvis ikke blir den dytta inn i en haug med bursdager blant vennepar og familie :roll: Greit å slippe 7 bursdager på rad samme uka synes jeg :lol:

I dag morges kjente jeg ikke så mye murringer, men mer bobling og romstering av tarmer og slikt. Kjennte jeg ble litt stressa bare av det, selvom puppene var vondere i dag :sprettoy:

Men nå er murringen tilbake, så da kan jeg slapp av igjen :fnise:

Snakk om å være tussete :klaske:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skjønner deg godt, jeg! Disse små symptomene er jo det eneste som gjør at man føler seg litt gravid i det hele og det store! :) Men så lenge kvalmen holder seg unna så får du være kjempefornøyd! Jeg har ikke vært kvalm en eneste dag! Har blitt uvel et par-tre ganger under måltider, men det har gått fort over!

Hvordan er mannen din nå om dagen? :) Tipper han er i ekstase!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du har vært med kvalme! Håper jeg blir sånn også, iallfall når jeg har vært på UL og beroliget med at alt så ok ut :ler:

Mannen er overlykkelig han og, men som meg så synes han sikkert det er litt vanskelig å helt ut fatte det. Men det er ingen tvil om vi ble like glade for dette, og at han er veldig klar. Godt å ha det sånn - leser jo om mange menn som er ganske lunkne sånn i starten.

Er forresten noe helt sykt tørst om dagen - har vært det siden mandagen - drikker og drikker vann, men blir ikke mindre tørst. Er det et symptom, eller bare tilfeldig? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg ikke vært på ei stund.

HURRA HURRA HURRA for gravid Zia! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg sa jo vi skulle i samme terminklubb. ;):strix:

Tørstheten er sikkert et symptom. Det eneste jeg har lært så langt er at omtrent alt kan være et symptom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Det er et symptom jeg ble godt kjent med. Våknet opp med en liten ørken i munnen.

Håper formen er god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg ikke vært på ei stund.HURRA HURRA HURRA for gravid Zia! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg sa jo vi skulle i samme terminklubb. ;):strix: Tørstheten er sikkert et symptom. Det eneste jeg har lært så langt er at omtrent alt kan være et symptom. :fnise:

:ler: Jammen fikk du rett! Innbilte meg at du var kommet mye lenger jeg, men du er jo faktisk bare en liten uke foran meg :hoppe: Så morsomt!

Gratulerer så mye, Zia! :strix:

Tusen takk, Klematis :klemmer:

Det er et symptom jeg ble godt kjent med. Våknet opp med en liten ørken i munnen.

En ørken i munnen ja - det er sånn det kjennes ut - HELE tiden. Drikker et helt glass vann på styrten, og kjenner ikke en gang at det lindrer litt en gang :vetikke: Kan være tilfeldig - blir spennende å se fortsettelsen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å dy meg da jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag, så tok en ny test :sjenert:

Kunne fort gitt meg mye hodebry, fordi det var på utvannet urin kun 2 timer etter forrige toalettur. Men jammen meg ble ikke testen SUPER-sterk etter et lite minutt :strix::nigo:

Godt å se - da kan jeg puste lettet ut et par dager til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarte ikke å dy meg da jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag, så tok en ny test :sjenert:

Kunne fort gitt meg mye hodebry, fordi det var på utvannet urin kun 2 timer etter forrige toalettur. Men jammen meg ble ikke testen SUPER-sterk etter et lite minutt :strix::nigo:

Godt å se - da kan jeg puste lettet ut et par dager til :fnise:

Hehe.. jeg tok flere graviditetstester i starten - og når jeg gikk tom tok jeg el-tester, du kommer til å se det veldig tydelig på de også :ler:

Kos dere sammen nå og nyt at det har klaffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg blir helt emosjonell når jeg tenker på testing... Nå er det snart et år siden jeg testet positivt, bare en uke igjen! :hjerte::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

HURRA!!! :danser::danser::danser:

Og jeg som bare skulle innom å titte litt sånn jeg har gjort her de siste månedene og det første jeg ser er den flotte tickeren din :hjerte:

GRATULERER masse med den lille babyn i magen din :rodmer: Som jeg har nevnt tidligere så måtte du bare vente på at den perfekte babyen skulle "dukke opp" og nå er den her :klemmer: Åååå så glad jeg ble på deres vegne :klemmer:

Tenk at du nå har en bittebitteliten tass som skal vokse seg stor og sterk for å komme ut å kose med mamman og pappan sin...og tro meg, det er sååååå utrolig koselig :rodmer:

Kos deg masse med alt som venter framover og nyt tiden for den flyr FORT!!!

StOOOr klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...