Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Helt enig i at februar blir en fin måned å få baby i! :jepp: Er litt misunnelig, for august var litt kjipt (bortsett fra mtp barnehage da :lur: )

Hmm, ja, jeg er overhodet ikke inne i slikt, men barnehage blir kanskje litt vanskelig med februar-bebis ja :blink:

:pasha: :pasha:

Samler opp til høsten og neste forsøk jeg, så bare belag deg på flere besøk utover :jepp:

:strix:

Bare å komme - jeg deler ut i overflod så lenge jeg kan!! Kanskje jeg kan dele ut såpass at tvilling-teorien ryker også :lol:

og gratulerer med flotte Hcg verdier :tommel:

Takk, pusilus :klemmer:

Jeg er jo helt grønn på alt som har med svangerskap å gjøre, siden jeg bare ble deprimert av å lese om det så lenge vi ikke fikk klaff. Så nå trenger jeg lyn-innføring fra dere erfarne! Hva er absolutt do's and dont's? :vetikke:

Hva skal man spise, og ikke spise f.eks? Hva skal man holde seg unna (katter og jord?)? Hva må man tenke på tidlig (fødeplass?)?

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos den høye HCG'en, så er det sikkert fordi egget festet seg tidlig :jepp: Hadde en dip før kurven ble lett trifasisk, og dipen var på 5 DPO tror jeg. Så da rekker jo HCG'en å bli veldig høy på 9 dager, i forhold til om egget fester seg f.eks 12 DPO :jepp:

*ingen tvillinger her nei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg har nemlig bestemt at Zia er gravid innen utgangen av Mai, og det helt av seg selv! :hoppe:

Så kan jeg sende mld og vekke en overtrett og hormonell Zia midt på natten midt i august, med beskjed om at Ruccoliten er på vei. Og neste morgen, mens hun sitter på KG for å bringe nyheten videre, så kjenner Zia sin egen liten spire banke på for aller første gang, mens neste mld fra meg tikker inn om at lille Ruccoliten er født :hjerte: *drømme*

:rodmer:

Måtte bare linke til noe jeg skrev til deg for leeeenge siden :fnise:

Ruccola er synsk! Det ble innem utgangen av MAI! :hoppe::nigo:

....Vil du at jeg skal synse på om der er en eller to....eller tre også...? :hoho:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal dere våge å juble! :hoppe: Dere skal juble høyt! ...som dere nok også har gjort :hjerte:

Er mannen fra samme sted som deg? Jeg har allerede planlagt en ting som skal være i bilen vår fra fotballaget som du sikkert tipper :fnise: Sånn er det å være fotballgal ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: Jeg deler ut så mye babystøv som er nødvendig jeg altså! :ler:

Søte deg - nå ER det deres tur! Kanskje det blir bryllups-reise-baby? :lur:

Herlig! Da skal jeg :pasha: litt ekstra hver gang jeg er innom ;)

Håper på bryllupsreisebaby :nigo::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare linke til noe jeg skrev til deg for leeeenge siden :fnise:

Ruccola er synsk! Det ble innem utgangen av MAI! :hoppe::nigo:

....Vil du at jeg skal synse på om der er en eller to....eller tre også...? :hoho:

Skremmende og imponerende på en gang :ler: Men SÅ glad jeg er for at du fikk rett! :hoppe:

Du kan gjerne tippe antall, men ser helst at du "syner" kun en :fnise:

Selvfølgelig skal dere våge å juble! :hoppe: Dere skal juble høyt! ...som dere nok også har gjort :hjerte:

Er mannen fra samme sted som deg? Jeg har allerede planlagt en ting som skal være i bilen vår fra fotballaget som du sikkert tipper :fnise: Sånn er det å være fotballgal ja...

Mannen er fra en annen plass, og heier ikke på det lokale laget. Har sett på FB hva du heier på, så ser for meg bil-dekoren deres ja :ler: De må jo få det inn med morsmelka disse småtassene :ler:

Herlig! Da skal jeg :pasha: litt ekstra hver gang jeg er innom ;)

Håper på bryllupsreisebaby :nigo::hoppe:

Ruccola kan bruke sine synske evner på deg og! :hoppe: Håper hun ser en bryllupsreise-baby da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig får de det inn med morsmelken! Håper jeg virkelig, vil ikke at de skal heie på lokallaget her jeg bor nå. Huttetu!

Men Zia-min... mamma.. du skal bli mamma! kjenn på ordet, er det ikke deilig? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei, myyyyyye bedre lag her i området enn der du holder til altså :fnise:

Mamma ja :sjokk: Veldig merkelig - jeg som har vært SÅ klar så lenge, og likevel, så er det hele med skrekkblandet fryd. Føles jo som en enorm oppgave! Men som jeg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke skrevet på lenge, men har fulgt med på sidelinja hele tiden! :jepp: Og når jeg leste den gode nyheten i Dine sin bok ble jeg så glad!! Endelig er det din tur til å bli mamma :hjerte:

Gratulerer så masse, Zia! :hoppe::strix: :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye med baby i magen! NYT!

Er ikke så mye å tenke på som gravid, egentlig... Hold deg til fersk mat, aller helst godt varmebehandlet. (Altså ikke muggoster og spekemat, eller en rå biff.)

Ha begrenset inntak av koffein, og pass på å få i deg folat og omega3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny leser melder seg! :)

Må bare gratulere sååå mye med positiv test! :hoppe: Det føles vel helt fantastisk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke skrevet på lenge, men har fulgt med på sidelinja hele tiden! :jepp: Og når jeg leste den gode nyheten i Dine sin bok ble jeg så glad!! Endelig er det din tur til å bli mamma :hjerte:

Gratulerer så masse, Zia! :hoppe::strix: :strix:

Så koselig, Jesse! :klemmer: Følger med hos deg og, men legger ikke igjen spor jeg heller :sjenert: Skal bli flinkere :jepp:

Gratulerer så utrolig mye med baby i magen! NYT!

Er ikke så mye å tenke på som gravid, egentlig... Hold deg til fersk mat, aller helst godt varmebehandlet. (Altså ikke muggoster og spekemat, eller en rå biff.)

Ha begrenset inntak av koffein, og pass på å få i deg folat og omega3.

Synes det var masse å tenke på jeg :ler:

Det går seg vel til, et par dager til, så har jeg sikkert full oversikt, kjenner jeg meg selv rett :fnise:

Jeg har vært sløv med folat i løpet av denne to års perioden - lett å falle av når det blir så lange sykluser. Men heldigvis har jeg tatt det ganske jevnlig nå siden lap'en i februar, og det er jo faktisk akkurat tre måneder! Så da bør det gå fint :Nikke:

Ny leser melder seg! :)

Må bare gratulere sååå mye med positiv test! :hoppe: Det føles vel helt fantastisk! :strix:

Så koselig med ny leser! Har sett deg rundt omkring i bøker her, så skal ta en tur inn i din bok og få deg på mine innlegg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, så hyggelig av deg Delphina! :klemmer:

Er allerede inne og kikker på Barnas Hus, og drømmer meg bort i alt jeg vil ha - ikke litt ivrig jeg nei :sjenert:

:fnise:

Så verdens søteste fleece-sett fra Bergans i en sportsbutikk for bare et par uker siden. Ble faktisk så trist av å se det at jeg fikk en liten tåre i øyet - føltes liksom så umulig at jeg noensinne skulle kunne kjøpe slikt.

Kom på det nå, og da begynte jeg å tenke på alle de utrolig søte bebis-klærene vi kan kjøpe etter hvert! :hoppe:

Dette må gå bra altså :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte:

Ja, når orakelet har talt, så vet jeg jo nå at det stemmer! :ler:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Ruccola har talt er det det som gjelder :nigo:

Du kan gjerne komme innom dagboken min og dele dine syner om meg :sjenert:

Siden det stemte for søte Zia håper jeg du "ser" noe for meg også :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ingen årsak :klemmer:

Og hver gang det går bra for dere som har prøvd lenge, så blir jeg fra meg av lykke. :sjenert:

Det er lov å drømme seg bort i Barnas hus, blir mye penger som blir brukt der tenker jeg meg. :fnise: Skulle gjerne brukt penger der selv, men vi har fått mye av vorende mormor og så arver vi litt.

Og jeg er enig med Ruccola jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...