Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Ingen tante her nei :nigo:

Er "bare" på 10/11 DPO i dag, så testedatoen stemmer forsåvidt greit. IKM er søndag/mandag.

Skal uansett ta blodprøve for hcg på mandag, så om tanta mot all formodning ikke har meldt sin ankomst innen søndag kveld, så mistenker jeg at jeg ikke klarer å la være å ta en test selv på mandag morgen før jeg tar blodprøven.

Men jeg føler meg trygg på at tanta kommer før mandag (om hun kommer). Er hun ikke her på mandag, så må jeg være gravid rett og slett. Oki, kanskje tirsdagen da - må ha litt slingringsmonn i tilfelle EL kom litt senere enn planlagt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Så bra du er ved godt mot! :nigo:

Nå er håret mitt flettet i en laaaang flette så jeg krysser virkelig alt jeg kan for deg :fnise::klemmer:

Slingringsmonn er bra å ha! :jepp:

Har aldri forstått at man kan klare å vente med å teste jeg da.....! :fnise:

Jeg hadde en syklus som varierte fra 27 til 31 dager. Når 27 kom og gikk måtte jeg bare teste! Var ikke snakk om å klare å vente til 31 her i gården nei... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du fletter sånn for meg og alt, så MÅ det da gå! Du kaster jo inn doser med babystøv her hele tiden og :klem:

Jeg er fristet til å teste før altså, men skuffelsen ved en blenda test er mye større enn ved tantebesøk har jeg funnet ut :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Zia, så utrolig spennende!!!! Håper virkelig det klaffer for dere - så jeg skal flette og krysse og alt som er!! Du må oppdatere så fort det skjer noe fra eller til altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Har så lyst å gi deg en klem, skulle ønske jeg kunne gjøre det i virkeligheten. Vet hvordan du har det, det er så tungt og kjipt, og man får jo opp håpet. Krysser alt jeg kan for deg jeg også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du er flink som ikke tester tidlig jeg :) Jeg derimot er jo helt testetøs :fnise:

Krysser fingerne for at spiren sitter denne gangen :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare helgen igjen til du får verdens beste overraskelse! :popcorn:

:Nikke:

Å Zia, så utrolig spennende!!!! Håper virkelig det klaffer for dere - så jeg skal flette og krysse og alt som er!! Du må oppdatere så fort det skjer noe fra eller til altså ;)

:klem: Lover å melde med en gang det er noe nytt ja - håper det blir positivt, bokstablig talt :pls:

Har så lyst å gi deg en klem, skulle ønske jeg kunne gjøre det i virkeligheten. Vet hvordan du har det, det er så tungt og kjipt, og man får jo opp håpet. Krysser alt jeg kan for deg jeg også. :klemmer:

Like måte du! Takk for fine tanker. Du har jo vært der selv også, og i tillegg har du en tung tid nå :troest:

Synes du er flink som ikke tester tidlig jeg :) Jeg derimot er jo helt testetøs :fnise:

Krysser fingerne for at spiren sitter denne gangen :pls:

Takk Lucky :klem:

Hvordan står det til med tempen i dag?

Er kjempespent på dine vegne :hoppe:

Tempen har holdt seg på det samme i tre dager nå - jevnt fin og høy, men det pleier den alltid å være på denne tiden av lutealfasen, så legger ikke noe mer i det egentlig...

Går med flette på jobb i dag jeg.........! :lur::nigo:

God helg snuppa!!! :klemmer:

:klemmer:

Kanskje vi skal gå med flette alle sammen ;):popcorn:

Stemmer for flette på alle sammen! Skal lage en liten en jeg også tror jeg - her kan ingenting gå uprøvd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fantastisk fin helg og at det viser seg at det er POSITIVT ja :nigo:

Tester du mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan jeg ikke titte innom uten å legge igjen litt støv..

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lykke til med testing uansett når du tester! Jeg krysser fletter, fingre, armer og ben for at det er deres tur denne mnd.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Sniker meg forsiktig innom for å høre hvordan det gåt med fovorittZia min! :klemmer:

Kjenner du noe til verken eller? Er såååå spent, men er liksom samtidig redd for å bygge opp forventningene dine siden fallhøyden bare blir større da :sjenert:

Men krysser fortsatt alt jeg har for deg og sender en aldri så liten dose - bare for sikkerhetsskyld :lur:

:popcorn::strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne syklusen har som nevnt vært litt rar; alt fra ingen murringer (som jeg pleier å ha), til at jeg plutselig våknet og var lys våken midt på natten flere netter på rad for en ukes tid siden.

Siden rett før helgen har jeg hatt murringer, og har vært på toalettet sikkert en gang i timen for å sjekke om tanta viser spor. Har sikkert tørket på meg skrubbsår nedentil i prosessen :lol:

Men ingen tante kom. Tempen fortsatte å være høy, og puppene ømme. Ryggen ble kvitt, og innimellom har jeg hatt tendenser til litt kvalme, og en utrolig sultfølelse i går og i natt, selvom jeg nettopp hadde spist.

I natt klarte jeg ikke sove, og lå bare våken og lurte... Testing tør jeg jo ikke - jeg er jo det stikk motsatte av testetøs - lider av testevegring i stedet :fnise: Men så skulle jeg jo ta blodprøve i dag, og jeg ville ikke være uvitende før jeg skulle ringe i ettermiddag for svar på den, så jeg sa til meg selv i natt, at om puppene fremdeles er ømme i morgen tidlig, og tempen høy, og ingen spor til tanta, så får jeg hoppe i det, og fyre av en Clearblue digital jeg har hatt liggende leeeeeenge (som faktisk går ut på dato i juni :ler:).

Og slik ble det da...

Og vet dere hva???? JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :overrasket::haar::hakeslepp::grine::sjokkert::pls::sjarmor::hoppendeglad::danser:

Clearbluen lyste etter kort tid opp med "Gravid", og litt etterpå poppet det opp "2-3 uker". Herregud, det er så uvirkelig :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Zia!!! :strix:

Gratulerer så utrolig mye :hoppendeglad:

Dette er så utrolig! :nigo:

Endelig satt den :hjerte:

Hvordan har den nygravide det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Åååååh, Zia, jeg visste det! Jippiiiii! :rodmer:

Gratulerer!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Endret av Marmot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...