Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Denne syklusen har som nevnt vært litt rar; alt fra ingen murringer (som jeg pleier å ha), til at jeg plutselig våknet og var lys våken midt på natten flere netter på rad for en ukes tid siden.

Siden rett før helgen har jeg hatt murringer, og har vært på toalettet sikkert en gang i timen for å sjekke om tanta viser spor. Har sikkert tørket på meg skrubbsår nedentil i prosessen :lol:

Men ingen tante kom. Tempen fortsatte å være høy, og puppene ømme. Ryggen ble kvitt, og innimellom har jeg hatt tendenser til litt kvalme, og en utrolig sultfølelse i går og i natt, selvom jeg nettopp hadde spist.

HURRA!!!!!!!!!!!! :strix::bolledeig::duskedame::nigo:

Akkurat slike symptomer hadde jeg også før jeg testet :) håper du har en flott dag og at du klarer å slappe av og nyte den nye tilværelsen! Nå er det endelig deres tur Zia :bolledeig:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: :strix: :strix:

:danser: Gratulerer så utrolig mye med en liten spire i magen din :danser:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

psst: Testvegring vet jeg alt om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, for en fantastisk nyhet!!!!! Nå ble jeg veldig glad på dine vegne!! Masse lykke til fremover og GRATULERER UENDELIG MYE!!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Neeeeei! !!!

Jeg som akkurat har sminket meg!

Nå sitter jeg her og gråter og må opp å gjøre det på nytt!!!! :gjeiper:

MEN DET GJØR JEG GLADELIG FOR NÅ ER JEG SÅ GLAD SÅ GLAD!!!!!!!!! :hoppe:

Jeg SA jo at Mai var din mnd! :nigo:

ÅÅÅÅååååå nå ble en crappy dag plutselig 1000 ganger bedre snuppa! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

:bolledeig::danse::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Zia-min! :klemmer:

:hoppe::danser: GRATULERER SÅÅÅÅ UTROLIG MASSE!!!! :danser::hoppe:

Ble så glad at jeg tuter og mannen skjønner ikke et pip :ler:

Nyyyyt gravid-tiden! Tenk at du skal bli MAMMA om 9 mnd!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Takk altså jenter! Dere er så fantastiske! Jeg vet alt om hvor vanskelig det kan være å glede seg på andres vegne i blant, når man selv har det vanskelig og føler alt ser mørkt ut!

KG må virkelig ha verdens beste brukere!! :strix:

Det er fremdeles helt uvirkelig, og gudene vet hvor mange ganger i løpet av dagen jeg har kikket på bildet av den positive Clearbluen på mobilen min :fnise:

Var helt fjerne å ringe til Rikshospitalet for å høre resultatet av blodprøven, og høre sykepleiern si "Gratulerer!" :nigo: Prøven min var visst veldig bra også, HCG på 272 på 14 DPO. Godt å se at kroppen min tydeligvis er i stand til å produsere såpass da - som pessimisten jeg er har jeg alltid tenkt at jeg sikkert kommer til å ha kjempelave og tvilsomme HCG-prøver leeeeenge :filer:

Har ikke fått jobben NOE i hele dag, og gikk tidlig siden jeg var så ufokusert. Bare surfet på alt mulig baby-relatert :strix:

Termin ser foreløpig ut til å være 8. februar 2012 :hjerte: Det virker som en hel evighet å gå gravid, siden jeg nettopp synes vi var i februar, men tiden går forhåpentligvis fort når man har noe å se frem til og kan planlegge ankomsten :hoppe:

Har fått time til tidlig UL i uke 8, dvs i slutten av juni. Veldig glad for det tilbudet nå - godt å vite at man har muligheten til å få bekreftet at alt er ok såpass tidlig :jepp:

Selvsagt er det en stor del av meg som tenker at det er SÅ tidlig, og at mye fælt kan skje. Men samtidig prøver vi å ikke ødelegge gleden, og våge å juble litt, men med realiteten på plass i bakhodet. Mannen har allerede planlagt innkjøp av sparkebukse med favoritt-fotball-lagets logo :roll: Og vi har gått gjennom huset og sagt at "der kan jo stellebord stå, mens det er en fin plass til senga" osv :rodmer:

Jeg føler meg så sinnsykt HELDIG at jeg ikke kan få sagt det! Samtidig som jeg føler meg priviligert synes jeg så ufattelig synd på alle som må slite. Men mottoet er virkelig at det skjer når man MINST aner det! :jepp:

Og med dette benytter jeg anledning til å gå amok med babystøv til alle som måtte trenge (må jo gi tilbake noe av alt jeg har fått og :fnise:)!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

*edit* beklager alle de fantastiske skrivefeilene, men orker ikke å rette opp*

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Det tallet der var da absolutt høyt, Zia. Nå kommer det to! :nigo:

Gjennomsnittsmålingen på 14 DPO er på 95...

Endret av Marmot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fantastisk, endelig skulle det klaffe for dere! :kose:

Har gått rundt med et smil om munnen i hele dag og tenkt på dere :nigo::hjerte:

:pasha: Ruller meg i det ferske babystøvet :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Så fantastisk, Zia!!!! Utrolig glad på dine vegne :hoppe: Gratulerer så mye :danser:

Sitter med frysninger over hele meg og merker at tårene presser på. Dette er bare helt fantastisk!

Februar er for øvrig en veldig fin måned å få barn i. Tidlig på året, noe som er en fordel når h*n skal begynne på skolen. Også er våren like om hjørnet. Den første tiden er du bare inne uansett og når du er klar for å gå ut er veiene bare og fine :jepp:

Hvordan fortalte du det til mannen og hvordan tok han det? :)

Vet du, jeg hadde det skikkelig på følelsen nå, så ble ikke overrasket i det hele tatt. Har følt det før og, men ikke så sterkt som denne gangen. Helt sant :jepp:

:klemmer:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig i at februar blir en fin måned å få baby i! :jepp: Er litt misunnelig, for august var litt kjipt (bortsett fra mtp barnehage da :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tallet der var da absolutt høyt, Zia. Nå kommer det to!

Gjennomsnittsmålingen på 14 DPO er på 95...

:overrasket:

*gulp*

Altså, nå så jo legen på kontroll før EL at det bare var en eggpose som skulle være i nærheten av EL, men han kan jo kanskje ha oversett en, eller så kan jo egget ha delt seg :vetikke:

Men tror, og håper :pls:, at det bare er kroppen min som tar igjen HCG-produksjonen for de siste par åra, på ETT embryo :ler:

Det er så fantastisk, endelig skulle det klaffe for dere! :kose:

Har gått rundt med et smil om munnen i hele dag og tenkt på dere

Ruller meg i det ferske babystøvet :pasha:

:strix: :strix: Jeg deler ut så mye babystøv som er nødvendig jeg altså! :ler:

Søte deg - nå ER det deres tur! Kanskje det blir bryllups-reise-baby? :lur:

Så fantastisk, Zia!!!! Utrolig glad på dine vegne Gratulerer så mye :

Sitter med frysninger over hele meg og merker at tårene presser på. Dette er bare helt fantastisk!

Februar er for øvrig en veldig fin måned å få barn i. Tidlig på året, noe som er en fordel når h*n skal begynne på skolen. Også er våren like om hjørnet. Den første tiden er du bare inne uansett og når du er klar for å gå ut er veiene bare og fine :jepp:

Hvordan fortalte du det til mannen og hvordan tok han det? :)

Vet du, jeg hadde det skikkelig på følelsen nå, så ble ikke overrasket i det hele tatt. Har følt det før og, men ikke så sterkt som denne gangen. Helt sant

:klemmer:

Ja, vi har snakket om februar, og tenkt som deg, at det er en fin måned :jepp: Kjedelig å være født helt sist på året også. Det er vel sikkert også greit å være høygravid på en kald vinter enn en varm sommer, etter hva jeg har skjønt :nigo:

Jeg hadde SÅ mange planer for hvordan jeg skulle fortelle det til mannen, men når alt kom til alt, så pilte jeg rett ut til han i senga, mens han lå i halvsvime med trøtte øyne, og tvang han til å lese av Clearbluen :ler:

Ikke særlig romantisk med andre ord :ler:

Husker du sa at du hadde troa, og at det klaffet for dere i den syklusen du minst ventet det - jammen fikk du rett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pasha: :pasha:

Samler opp til høsten og neste forsøk jeg, så bare belag deg på flere besøk utover :jepp:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...