Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Slike underjordiske kviser har jeg att en del av i det siste. Men jeg merker at etter at jeg startet å bruke produkter fra Dermalogica har antallet redusert seg kraftig, og at de går over fortere. Håper det går over fort hos deg, for er fælt når de bare ligger er og blir flere og større.

Tidligere i uken synes jeg forloveden var skikkelig teit, da han ikke ville :sengekos: på en av dagene jeg hadde positiv EL-test eller dagen etterpå. Gråt mine bittre tårer etter at jeg flere ganger hadde prøvd å ta initiativ uten at noe skjedde. Helt til dagen etterpå hvor han prøvde seg, og sa at han måtte jo vente to dager slik at han hadde gode svømmere. Det var jo den beskjeden han fikk før han skulle levere sædprøve så da måtte det ihvertfall stemme nå siden de nå faktisk skulle gjøre en jobb? Da måtte jeg bare le, og synes at jeg var kjempe heldig som hadde en så omtenktsom forlovede :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk noen underjordiske den ene prøveperioden jeg snakket om sist :lur: Var det som gjorde at jeg testa. De forsvant for øvrig etterhvert og hadde faktisk ikke så verst hud da jeg var gravid. Da jeg hadde EL derimot... :daane:

:ler: Håper virkelig det er en så hyggelig grunn til dette :fnise:

Tviler litt dessverre, siden disse har jo vært der mer eller mindre sammenhengende siden før EL :filer:

Slike underjordiske kviser har jeg att en del av i det siste. Men jeg merker at etter at jeg startet å bruke produkter fra Dermalogica har antallet redusert seg kraftig, og at de går over fortere. Håper det går over fort hos deg, for er fælt når de bare ligger er og blir flere og større.

Tidligere i uken synes jeg forloveden var skikkelig teit, da han ikke ville :sengekos: på en av dagene jeg hadde positiv EL-test eller dagen etterpå. Gråt mine bittre tårer etter at jeg flere ganger hadde prøvd å ta initiativ uten at noe skjedde. Helt til dagen etterpå hvor han prøvde seg, og sa at han måtte jo vente to dager slik at han hadde gode svømmere. Det var jo den beskjeden han fikk før han skulle levere sædprøve så da måtte det ihvertfall stemme nå siden de nå faktisk skulle gjøre en jobb? Da måtte jeg bare le, og synes at jeg var kjempe heldig som hadde en så omtenktsom forlovede :hjerte:

Bruker faktisk Dermalogica selv, og pleier å ha sånn passe grei hud, til å være PCOS'er, men nå har det tatt helt av. Kan jo være ekstra hormoner i sprøytene som gjør det, men kanskje det bare er en dårlig periode også :vetikke: Takk for tips iallfall! :jepp:

Så søt forloveden din var, som tenkte på det! Imponerer i blant disse mannfolkene altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne underjordiske er grusom :sukk: Jeg har hatt dårlig hud når jeg har gått på østrogen og progesteron *blæh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den dårlige huden kommer jo ikke til å rekke å roe seg før neste runde Puregon om det fortsetter slik :sur:

Jaja, det er prisen å betale :sukk:

Forøvrig har jeg våknet veldig tidlig (4-5-6) tre morgener på rad nå, og faktisk vært ganske våken, til og med så jeg nesten ikke fikk sove igjen (hvilket ALDRI skjer). Er det lov å håpe på at det er et symptom? :lol:

Forøvrig ingenting unormalt. Eller, det er vel kanskje unormal at jeg ikke har noen murringer, som jeg har hatt i mer eller mindre grad i samtlige sykluser siden p-pille-slutt.

Puppene er ikke veldig ømme, iallfall ikke om morgenen, da er de nesten som vanlig, men virker som det blir værre mot kvelden stort sett hver dag, så da er de mer vonde. Bare meg som er sånn i lutealfaser? :klø:

Alt i alt har jeg svært liten tro på denne syklusen, men får vente i spenning. Om ikke tanta kommer i løpet av helgen blir det spennende :popcorn:

8-9 DPO i dag (jeg og FF er nok en gang ikke helt enige), og lutealfaser i snitt på 12-13 dager :)

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Tillater meg store mengder

:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

siden det er noe boken din har vert underernært på lenge :jepp:

Krysser fingrene for deg Ziamor!

(Jeg har jo sagt at mai er din mnd :fnise: )

Gooood tirsdag og goooood symptomjakt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne :popcorn::popcorn::popcorn:

Mitt absolutt første tegn var å våkne tidlig (forholdsvis full av energi og ikke få sove igjen.. Gjerne sånn i 03-03.30 tiden)

Gjorde det 1 uke eller noe før jeg testet.. Jeg har tro på denne syklusen for deg :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, tenk om det faktisk er et tegn slik det var for deg, sommerfuglen! Det hadde ikke gjort noe :sjenert:

Forrige syklus begynte pre-mens utflod allerede fra 9-10 DPO, så blir uansett spenning de neste dagene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ganske like i syklusen, jeg er på dag 8 DPO i dag. Så de neste dagene blir virkelig spennende for oss begge :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Legger igjen babystøv nok til dere begge to! Grabb til dere!!!!!! :D

..... :strix: :strix: ..... :strix: :strix:......

.

:strix: .. :strix: .. :strix: .. :strix: .. :strix:

:strix: . :strix: . :strix: . :strix:

:strix: .. :strix: .. :strix:

:strix: .. :strix:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen babystøv nok til dere begge to! Grabb til dere!!!!!! :D

..... :strix: :strix: ..... :strix: :strix:......

.

:strix: .. :strix: .. :strix: .. :strix: .. :strix:

:strix: . :strix: . :strix: . :strix:

:strix: .. :strix: .. :strix:

:strix: .. :strix:

:strix:

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for all moralsk støtte og bøtter med babystøv :fnise:

Ingenting nytt å melde på prøvefronten i dag, charten ser slik ut: Chart

Ingen særlige murringer enda, og ingen tegn til pre-mens utflod. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ruccola

Hvordan går deg Ziavennen? :klemmer:

Noe tegn til tanta?

Stemmer tickeren din med 3 dager til testing forresten?

Krysser alt jeg har for deg, og nå skal jeg faktisk også lage en flette i håret så hårstråene også er krysset!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...