Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Håper på underverker denne helga :nigo:

Legger igjen en god dose babystøv :rodmer:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstod hva du mente med dag 14, så det betyr kanskje at jeg er inne i hodet ditt det da :ler:

Lykke til med helgens jobb :lur:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt og ser at du er opptatt i hele helgen :fnise: Da får vi EL ca samtidig som du også sa :) Stå på! Denne gangen klaffer det! :klemmer:

Ha en god helg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil vi ikke se deg her inne noe mer Zia, for du og mannen har en jobb å gjøre før søndag kommer!

:fnise: Vi har vært veldig flinke altså :ler:

så spennende tider fremover nå!

Jeg sender inn heiegjengen min

Taqkk boobla, heier masse tilbake til deg! :duskedame:

Stå på!!!

:klemmer:

Da har jeg gjort mitt...... Nå er resten opp til dere! (Har ikke plass til flere smilyer i samme innlegg....)

HAPPY HUMPING! *hehehe*

:ler: Jo, takk du, det burde finnes kort med den påskriften der - veldig egnet for prøvere. "Happy Holidays, and happy humping!" - ser for meg at det blir en slager :ler:

Håper på underverker denne helga :nigo:

Legger igjen en god dose babystøv

:klemmer:

Takk sommerfuglen! :klemmer: Så koselig av deg å stikke innom og legge igjen litt positiv energi :nigo:

Jeg forstod hva du mente med dag 14, så det betyr kanskje at jeg er inne i hodet ditt det da

Lykke til med helgens jobb

Så bra at du forstod hva jeg mente i alt surret da - hjelper kanskje litt å være vant til rutiner etc på IVF-klinikkene ;)

Helge-jobbinga går forøvrig fin-fint :nigo:

Innom og oppdaterer meg litt og ser at du er opptatt i hele helgen :fnise: Da får vi EL ca samtidig som du også sa :) Stå på! Denne gangen klaffer det!

Ha en god helg

Takk lollipop :klemmer:

Helgen har gått fint, så da gjenstår det bare å håpe at EL kom til det tidspunktet legene forutså, og at vi har fått inn noen fulltreffere ;) Får vente til temphoppet kommer før vente-tida virkelig begynner :)

God søndag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funka for meg den gangen vi holdt på litt lengre enn EL. Det gjorde det visst for Pupsilure og :jepp:

Ha en fin søndag :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Stille her i boken din for tiden Ziavennen :)

Hvordan gikk det med temphopp og sånt? Noen gode tegn der? :klo:

Tester du med EL tester også?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Har ikke giddet å teste med EL-tester denne gangen. Sprøyten jeg setter gjør at jeg får positive tester, uansett om EL kommer eller ikke. :)

Tempen er ikke helt innlysende enda, så litt uklart hva som har skjedd, men stoler på at ting går sin gang, og at EL er unnagjort. Blir nok ltit klokere om noen dager :)

Så da er ventingen i gang! Heldigvis går tiden fort denne gangen - travel timeplan frem mot IKM :Nikke:

I ventetiden har jeg slått i hjel litt tid på youtube og sett den utrolig morsomme opptredenen til Ylvis fra Gullruten nok en gang. Haha, jeg lo meg i hjeeeeel når den gikk på tv altså! Bare meg som har så syk form for humor eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat sett på klippet ditt på youtube. Om du har syk humor? Hmmm... :fnise: . Du er kanskje ikke av de som holdt deg for øynene slik som mange i publikum? ;) Selv synes jeg det var morsomt når konflinkten oppstod :ler: Da de krangla om hvem som skulle synge hvilken stemme :ler: Nå er ikke jeg spesielt fan av Ylvis. Var på show med de og da virket det som de kjeda seg, så mistet litt interessen etter å ha betalt så dyre biletter for å se det.

Kan jeg fortsatt legge igjen babystøv? Slenger ihvertfall igjen noe: :strix: :strix: :strix: Heier alltid på deg og mister aldri trua :duskedame::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Haha,da fikk jeg også endelig sett det!

Prøvde på lørdag, men da var det ikke lagt ut enda.

Makabert, men kjempebra utført av dem da! Tror ikke det er lett å fremføre slow motion på den måten der ;)

Så bra at du har mye å styre med nå fremover mot ikm da Zia! Det er alltid positivt, for jammen kan ventetiden bli lang viss ikke :gjeiper:

Krysser alt jeg har for dere, det må da jammen vere din tur å få utdelt spire nå! :jepp:

legger ved en aldri så liten dose babystøv jeg om det er greit vennen :fnise:

:strix:

:strix: :strix:

:strix: :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix:

:strix: :strix:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babystøv! :strix:

Klippet er veldig makabert ja, men synes det var såbra utført - komikken i slow motion bevegelsene, med den sangen til. Selve blodbadet er liksom ikke hysterisk morsomt, men bare godt gjennomført sett i helhet :ler:

Forøvrig har DPO-tiden så langt gått helt fint. Faktisk glemmer jeg det til tider (hvilket ALDRI skjer ellers). Jeg har liksom ikke en følelse av at det er mulig å lykkes denne gangen. For det første er tempen min utydelig, og jeg kan ha hatt EL både for tidlig og for sent, i forhold til instruksene for sengemoro fra Riksen. Og jeg har en følelse av at egget som evt har løsnet satt på "feil" side, altså den siden hvor jeg kanskje har en tett eggleder.

I tillegg har jeg ingen murringer nå i DPO-tiden, hvilket jeg alltid har ellers i lutealfaser.

Har liksom derfor bare overhodet ikke troen på denne syklusen, og glemmer det faktisk helt bort.

I tillegg har vi begynt ferieplanlegging, og så tenker jeg innimellom at "dette kunne vi jo aldri gjort med små barn". Kjenner at jeg gleder meg til ferien, og det er jo på en måte godt å ha noe man gleder seg til, som man vet ikke er gjennomførbart med barn. Tenker i blant at kanskje livet uten barn ikke er så ille, om vi aldri skal lykkes. Men det er jo selvsagt bare i forhold til friheten man har uten barn. Så kommer ALLE de andre tankene om hva man går glipp av uten barn, og vips, så var lengslen og frykten for aldri å lykkes tilbake.

Sikkert mye surr jeg har skrevet her nå - har bare en merkelig dag, og en rar syklus. Gleder meg egentlig bare til den er over, så jeg kan begynne på neste :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Neida, du skriver ikke surr kjære deg :klemmer:

Skjønner veldig godt alt du skriver, og forstår alle sidene av det :) Nå var jeg ikke prøver så lenge som det du har vert, men alikevel nok til at alle tankene og følelsene strømmer innom og lager rot i hodet til tider ;)

Ønsker deg en god helg Ziamor! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Tung kveld også - mannen synser om ferieplanlegging, uten at han har deltatt eller har peiling på noe. Det er SÅ slitsomt - jeg gjør all jobben, og så skal han komme med sine meninger som jeg deretter må bruke 20 min på å forklare han at ikke fungerer, som han hadde visst om han hadde deltatt i planleggingen :roll:

I tillegg savner jeg h*n som vi mistet i starten av året, som noen av dere ble informert om. Det er fremdeles veldig tungt i familien, og fryktelig mye som hviler på meg. Kjenner i dag at jeg har lyst til å skrike, og rømme fra alt, inklusiv mannen som bare irriterer i dag. I blant kan han være verdens mest forståelsesfulle mann, mens andre ganger synes jeg han er en skikkelig sneversynt, empati-løs egoistisk DUST! :snurt: Sånn er det vel for alle, så trøster meg med det...

Dessverre har vi huset fullt av overnattingsgjester, så jeg kan ikke rømme heller :sukk:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå Zia :troest: Jeg føler med deg, det er tungt det savnet :tristbla: og føle at det ligger for mye på en :sukk:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Masse gode tanker og klemmer til deg vennen! :klemmer::kose:

Er ikke lett å savne noen, især når man føler at ting faller ifra hverandre etter de er borte :sjenert:

Med besøk i huset passer det ikke å stikke av nei, men gå å legg deg så du ihvertfall er uthvilt, så er tjansen stor for at morgendagen blir bedre og mannen også har fått samlet seg litt og skjønner at han ikke gjør ting bedre! :jepp::klemmer:

Det viktigste å huske på i forhold til mannen er at han ikke kan lese tankene dine. :) Menn har det med å ikke vere god på å ta hint, ihvertfall min mann! :fnise:

Håper du nå får en god natt søvn, og at morgendagen blir en bedre dag :kose:

Masse klemmer hrifra til deg! :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Det er tungt å miste noen man er glad i :(

De mannfolka er ikke alltid like lett å forstå seg på....

Håper denne dagen kjennes lettere ut :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: Jepp, det er sånn for alle (med tanke på menn). Eller, mange vil jeg tro. Nå er jeg heldigvis i en periode der mannen er verdens søteste :rødme:

Ja, har tenkt jeg skulle spørre deg hvordan det går etter det som skjedde. Kan tenke meg det blir sånn at du får mye omtanke den første tiden, men så går livet sin gang. Huff, det må være forferdelig å miste en som står deg nær. Klarer ikke forespille meg det en gang. Det må være som om noen slår pusten ut av en.

Jeg kjenner ei som mistet faren sin for en tid tilbake. Hun sier at hun noen ganger får sånne vonde stikk da hun plutselig husker hva som har skjedd. Det er jo så surrealistisk. Spesielt hvis det skjer plutselig. Og desverre så er det ingenting som er så endelig som døden. Det er ingenting man kan ta tilbake eller gjøre på nytt. Det er endelig.

Masse medfølelsesklemmer fra meg. Håper dere (les. du :fnise: finner en fin ferie som gir dere mye energi.

Og så deilig å ikke ha forhåpninger. Ganske befriende vil jeg tro.

(Bør vel kanskje ikke legge til at det var da jeg ikke håpte at det funka..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tanker jenter :klemmer:

Ting er mye bedre i dag - mannen unnskyldte seg i går, og sa at han så at han hadde oppført seg dumt, så da er alle sorger glemt, og han er atter igjen verdens beste :nigo:

Han prøver også å delta mer i planleggingen, og være mindre bombastisk om ting han ikke vet - jammen kan de imponere med selvinnsikten i blant disse mannfolka :ler:

I dag sitter jeg inne i regnet og surfer på ferieplaner, mens mannen er på besøk hos en kamerat - godt med litt alenetid i blant også, så klager ikke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, helt siden før EL har jeg hatt skikkelig dårlig hud! Det pleier å gi seg etter EL, men nå har det bare fortsatt.

Noen som vet om dette er vanlige bivrikninger av enten puregon eller ovitrelle? Puregon er jo et slags østrogen, og det er vel kanskje litt kvise-fremkallende?

Inamri kjedelig - opptil flere sånn underjordiske kuler som ikke vil gå bort men bare ligger og ulmer :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noen underjordiske den ene prøveperioden jeg snakket om sist :lur: Var det som gjorde at jeg testa. De forsvant for øvrig etterhvert og hadde faktisk ikke så verst hud da jeg var gravid. Da jeg hadde EL derimot... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...