Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Jeg synes også du skal teste snart ;)

Alle tegnene høres jo veldig ut som du er gravid da - det håper jeg virkelig hvertfall ;)

Hvor finner du den graviditetskalkulatoren (om det er det du kaller det)? Den som regner prosentvis hvor sannsynlig det er for at du er gravid? Vet det ikke er noe du kan stole på, men tenkte sjekke det ut for moro skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo bare teste på lørdag da...hva er vitsen med å vente :lur:

Blir spennende å komme hjem på søndag og lese fortsettelse her :popcorn:

God helg Zia :klemmer:

Jeg har vel kanskje mer eller mindre bestemt meg for å ta en test lørdag - tenk så kjedelig om jeg faktsik får positiv test 14 IKM eller senere, og så kunne jeg visst det myyye tidligere - da hadde jeg følt meg litt snytt :roll::fnise:

God helg tilbake :klemmer:

:hoppe: for 10 DPO og ingen tante i syne! :hoppe:

Tyder jo kjempebra dette her da med kvalme, ingen TR, murring og greier :popcorn:

Kvalmen er VELDIG svak altså, og kan like gjerne skyldes en mild forkjølelse som tydeligvis sitter i :fnise:

Jeg stemmer for testing på lørdag :popcorn:

Gruppepress :fnise:

Argh - jeg er så svak når det gjelder press :roll:

:fnise:

Vi er begge 10 DPO.....jippi :goodbye:

Blir testing på meg i morra.....deg???

Skal du teste i morgen alt? :sjenert:

Da kan du jo være "prøvekanin" for meg da :fnise:

Blir fryktelig spennende i boken din i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner du den graviditetskalkulatoren (om det er det du kaller det)? Den som regner prosentvis hvor sannsynlig det er for at du er gravid? Vet det ikke er noe du kan stole på, men tenkte sjekke det ut for moro skyld ;)

Du finner den under charten, "Pregnancy Monitor" heter boksen, og i den igjen er det noe som heter "Early pregnancy signs". Tror kanskje ikke det dukket opp noe før etter at EL var konstatert :klø: Og så må du ha VIP-medlemskap og forresten.

Du burde abslutt ta en kikk - billig underholdning :fnise:

Å, det høres ut som du kan være gravid ja :hoppe: :hoppe: :popcorn:

Nå tror jeg at jeg må dempe forventningene her :ler:

Føler meg ikke gravid altså. Innbiller meg mest at kvalmen er litt PMS, litt innbilt og litt forkjølelse. Murringer er PMS :fnise:

Har fremdeles litt sekreter også forresten, så om jeg faktisk har hatt EL, og ikke er gravid, så stemmer ikke Pernilleinfo særlig bra på meg på sekret-biten iallfall :sjenert:

Tempen min har heller ikke gått opp mot noen fin trifasisk kurve, men samtidig er det jo bare et fåtall som har slik kurve, og det trenger jo ikke en gang være et tegn på graviditet :filer:

Tempen er iallfall fremdeles høy fremdeles da, så forhåpentligvis ingen tante på vei riktig enda :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du teste i morgen alt? :sjenert:

Da kan du jo være "prøvekanin" for meg da :fnise:

Blir fryktelig spennende i boken din i morgen :jepp:

JA blir testing...anbefalt av legen siden eg har vært så lenge med "omgangsyken"....men eg begynner å bli bedre nå, så ikke sikkert det er den typen kvalme da :sjenert:

uffa meg kjenner eg er litt spennt, men må prøve som deg å ikke ha allt for høye forventninger heller...men syns eg har ventet lenge nok(pp6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som skal teste i løpet av helgen!

Håper noen av oss får to flotte sterke (eller svake for den saks skyld) streker!!

Ingenting som indikerer graviditet her hos meg i allefall, men lever i håpet for dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...lovende med symptomer!!! :hoppe:

:popcorn:

Skal du teste.... NÅ? .... :fnise:

Uff jeg vet det er utroooolig kjipt med bare en strek, men du skal jo få TO! :Hehe:

KRYSSER FINGRENE! :danse::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So much for symptomer - i dag kjenner jeg INGEN - selv ikke om jeg prøver veldig veldig hardt å lete etter dem :fnise:

Ingen murringer, ingen bobling i magen, ingen tendenser til kvalme. Jeg er rett og slett uforskammet pigg :overrasket:

Tempen min holder seg fremdeles oppe, så tanta kommer nok ikke helt enda, men innbiller meg ikke at det blir noen spire denne syklusen heller :sukk:

Men men, jeg har jo ikke teste enda, og ikke har tanta dukket opp heller - så utelukket er det jo ikke *tenker positivt* :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble litt nysgjerrig nå, så fyrte av en EL-test, og den var negativ iallfall :sukk:

Nå leste jeg på pernilleinfo at en graviditetstest normalt vil slå ut FØR en EL-test, men at EL-tester som utgangspunkt vil slå ut ved graviditet.

Synes jeg så litt sånn PMS-sekret og, men usikker - kan være jeg innbiller meg det siden jeg er sikker på at det ikke sitter noen spire nå :sjenert:

Tror uanstt jeg venter litt med testingen iallfall....

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dumme tester!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sjekke sekretet og sammenligne...

Høres veldig ekkelt ut det her, men i går sjekket jeg på innsiden av vaginaen (blir hørendes veldig rart ut, men ok.. :fnise: ) og der var det en tapp mot høyre side som var veldig markant. Helt glatt, men ganske stor og ikke øm eller vond å ta på.

Kan dette være et tegn på det ene eller det andre? Eller er det kanskje bare sånn vi er noen av oss, innimellom? Hmmm :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme tester!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sjekke sekretet og sammenligne...

Høres veldig ekkelt ut det her, men i går sjekket jeg på innsiden av vaginaen (blir hørendes veldig rart ut, men ok.. :fnise: ) og der var det en tapp mot høyre side som var veldig markant. Helt glatt, men ganske stor og ikke øm eller vond å ta på.

Kan dette være et tegn på det ene eller det andre? Eller er det kanskje bare sånn vi er noen av oss, innimellom? Hmmm :forvirret:

Ja, tester er noe tull :fnise:

Hmm, kan ikke si jeg vet helt hva den tappen kan være :klø:

Men nå har jeg foretatt pent få innside-tester, for å si det slik :nigo:

Apropos sammenligning av sekreter så er jeg ingen guru der altså. Jeg kalte det PMS-aktig fordi jeg så et hint av lysbrunt i sekretet, og fordi det var litt mer slimete (sorry detaljer) enn det har vært de forrige dagene.

Men når jeg la det inn på FF, så hoppet spåmaskinen i været :klø:

Har jo hørt om mange som før slikt i startfasen før de vet de er gravide eller rett etter....:sjenert:

Dumme meg sjekket og EL-testen etter en time, og da var det selvsagt dukket opp en svak strek på test-streken da (ingen strek etter 5 min).

Argh - jeg er offisielt prøve-vrak :sur:

Uansett - ser ut til at noe skjer i kroppen nå - så om det er tanta bør hun absloutt dukke opp i løpet av morgendagen/søndag antar jeg. Fremdeles litt spennende - har ikke gitt opp :ler:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme tester!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sjekke sekretet og sammenligne...

Høres veldig ekkelt ut det her, men i går sjekket jeg på innsiden av vaginaen (blir hørendes veldig rart ut, men ok.. :fnise: ) og der var det en tapp mot høyre side som var veldig markant. Helt glatt, men ganske stor og ikke øm eller vond å ta på.

Kan dette være et tegn på det ene eller det andre? Eller er det kanskje bare sånn vi er noen av oss, innimellom? Hmmm :forvirret:

Eeemmm... jeg tror nok at det er livmortappen du kjenner?! Livmortappen forandrer seg gjennom hele syklusen. Her kan du lese litt om det: http://pernille.info/livmortappen.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...