Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror TR har dukket opp her også Zia... :(

- Verket skikkelig nedentil i dag og jeg satt inn tampong istad pga mørk brun utflod. Typisk sånn man får før mensen. Så da er vi nok begge på ny runde..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hilsener! Dere er så søte og snille alle sammen :klemmer::strix:

Det går virkelig helt fint - vi har jo nettopp begynt, så synes fremdeles det hele er fryktelig spennende :fnise:

Men om jeg ikke er :gravid: innen noen PP'er til, DA blir jeg nok mer :sur:

:ler:

Dette er jo som å lese om meg selv dette jo...hehe..dette med kvalme og masse rare greier med kroppen.

Jeg sjekket med legen og det kan visst forekomme det å være kvalm rundt EL tider hvertfall...og jeg har slått meg til ro med at det også kan være i tiden mellom EL og mens.

Kjipt med negativ test, men positivt at syklusen er i gang og ting funker igjen. Da er alt klart for masse romjulskos :lur:

Neste måned Zia...har trua nå :fnise:

Neste måned blir måneden over alle :strix: I can feel it! :hjerter:

Så rart at du også har masse av de samme tegnene i tiden mellom EL og TR. :klø: Det positive er jo at vi nå har lært at det er normalt for kroppene våre da iallfall :Nikke:

Satser på masse romjulsmoro, men litt usikker på hvor enkelt det blir å gjennomføre i praksis :fnise:

Tror TR har dukket opp her også Zia... :(

- Verket skikkelig nedentil i dag og jeg satt inn tampong istad pga mørk brun utflod. Typisk sånn man får før mensen. Så da er vi nok begge på ny runde..

:klem:

:sur:

Søren også da :klemmer:

Men da ligger vi omtrent likt igjen da. Satser på at vi havner i samme terminklubb, nemlig september 2010 - du, jeg og kenghuru - tre stk små høstbabyer til oss :hjerte:

Flere som vil være med i september-klubben? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå, det høres kjempe koselig ut! :)

September babyer.. Men tror nok min i tidligste fall blir oktober, for jeg har så lange sykluser at jeg får mensen annenhver måned..

Det er skikkelig kjedelig, for jeg får EL rundt dag 38... :(

Blir "spennende" å sjekke tampongen etterpå, om den er blodig (unnskyld detaljene...), eller kun brunlig utflod.

Hadde vært skikkelig koselig med terminklubb!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil VELDIG gjerne være med i september-klubben :sjenert::jepp:

Det hadde vært noe :rødme: :sjenert:

Vi er veldig mange som er i gang med neste PP akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm sånn foreløpig vil jeg helst være i august-klubben, men om ikke det går så strømmer jeg også på i september-klubben! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle kan bli med i septemberklubben!! :hoppe:

:duskedame::duskedame: BABYSTØV!!!!!!!! :duskedame:

:kose:

Er nok ikke lenge til nå.... Husk sex annenhver til hver dag fra dag 10 til 20 :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at så mange vil være med meg i septemberklubben :fnise:

Jeg har iallfall store planer om å ende opp der, og da er det notert at Dine, Frkhøne, Nathalia, Luna-Jenta og Smaragd også er påmeldt. Buffy kan få litt betenkningstid - vi har jo forståelse for at du helst velger august-klubben :lur:

Til dere andre som alt er påmeldt; det er IKKE lov til å trekke seg :opplyser: (men det er kanskje i orden for de fleste? :fnise:)

Bare å vente til dumme tanta forsvinner nå da, slik at man kan begynne jakten på EL :lur:

Wings sin super-plan blir litt vanskelig å gjennomføre denne syklusen siden julen drar meg og mannen fra hverandre i perioder. Men skal prøve vårt beste fordet da :jepp:

Må bare være litt kreativ i :sengekos::ler:

Er i grunnen inne i den kjedeligste perioden av syklusen nå - særlig når man har litt lengre sykluser som jeg ser ut til å ha. Fra tanta er borte til ventet EL er det jo minst to uker (!) - er ALT for lenge å gå å vente på at man faktisk kan PRØVE :roll: Iallfall når man er så tolmodig som jeg er :fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også at dere alle sammen blir med i septemberklubben! :duskedame: Slenger inn masse babystøv, her er det nok til alle! :strix: :strix: :strix: Jeg har jo dobbelt opp! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for babystøv Tinio! :jepp:

Må bare :hoppe: litt til for at Tinio skal ha tvillinger, og for at Icechick er :gravid::strix:

Det er så fantastisk! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for babystøv Tinio! :jepp:

Må bare :hoppe: litt til for at Tinio skal ha tvillinger, og for at Icechick er :gravid::strix:

Det er så fantastisk! :rødme:

:rødme:

:helen: Dere får suge på dere all babystøven eg har nå :strix: :strix: :strix: Krysser alt for dere nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder deles og blir dobbelt så store, så da deler jeg litt

*****BABYSTØV*****

med dere, jeg også! Så håper jeg det blir mange i månedsklubben september!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Innom å grabber til meg babystøv :rulle:....tar bare litt nå siden det er så tidlig så kommer jeg innom om litt og drar med meg litt mer om det er noe igjen :rødme:

Og ikke minst :duskedame::strix: for septemberklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ha deg med Zia!!!

*****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV***** *****BABYSTØV*****

SÅNN! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei Zia:)

Det er definitivt tanta mi som har dukket opp her i gård'n.. :( Så da ligger vi ganske så likt ift syklustid. Du fikk TR dagen før meg bare.. Har jo litt lenger syklus enn deg, men håper virkelig syklusen denne gangen blir kortere enn 54 dager!

Håper alt er bra med deg :)

Moro med tvillinger og graviditet her inne altså!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...