Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

En kan bli litt små sprø av å gå å kjenne etter symptomer, jeg har heldigvis roet meg ned betraktelig på den fronten etter alt for mange PP'er, men en lever jo i håpet om at spira skal sitte, så underbevistheten følger jo med på, og registrerer, de signalene kroppe sender ut om en vil eller ikke...

Ja, jeg håper nesten jeg roer meg etter noen PP'er også - dette er jo som en leve i en evig thriller-film :dåne: :fnise:

Sånn bare for å ha sagt det. Økt utflod er gjerne et graviditetstegn. Men om det er normalt for alle fra ca en uke etter EL eller ikke, det vet ikke jeg.

Om det fortsetter og øker mer og mer, så kan du hvertfall misstenke noe.

:sjenert:

Så nå skal jeg egentlig :hoppe: litt for sekreter da? Var redd det var mer negativt, men da kan det jo likevel bety at jeg er :gravid:

Høres bra ut :jepp:

Så spennende det er hos deg da, Zia! :jepp: Jeg har fått økt utflod nå. men det begynte etter at jeg fikk positiv test. Ca 20 dager etter EL kanskje.

Besøker deg igjen siden, og håper å se hoppende og jublende smileys ;)

Hmm, uff da, økte sekreter på 7 DPO er kanskje litt i tidligste laget det da? :fnise:

Håper å kunne servere noen hoppende og jublende smiley'er snart og :roll: Men må innrømme at jeg er mer skeptisk i dag igjen. I går kveld hadde jeg skikkelig sterke mensmurringer, og var sikker på at tanta skulle komme. Men det gjorde hun ikke, og nå er det nesten ingen murringer, bare litt svakt.

De av dere som eventuelt har murringer i lutealfasen, og som da ikke er gravide, er det vanlig for dere at det er såpass sterke murringer som de man gjerne får i starten av tantas besøk? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg ikke særlig normal for syns jeg har så ofte magevondt, men pleier å ha så sterk smerte som TR-smerte en dag rundt EL, men ikke mer enn bare maks en dag :sjenert: Men som sagt, jeg er ikke normal :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Spennende det her :klemmer:

:klemmer:

Testet kun med EL test i dag morges fordi jeg har to graviditesttester igjen.. Må bestille nye på nettet. Den var negativ selvfølgelig :(

Er forresten 12DPO, så EL testen burde jo vært positiv om jeg var gravid. :snurt:

Ikke si at økt utflod er et graviditetstegn, a! Har vært endel den siste uken, halvannen. Men får bare negative tester og ingen tante som har dukket opp.

Kjempekoselig du sier at du blir glad om jeg får to blå, men håper virkelig det skjer for oss begge to :) :rødme:

Hmm, trodde kanskje ikke at det var alle som fikk utslag på EL-tester ved graviditet? :klø: Men mulig jeg tar feil der altså :sjenert:

Husk at enkelte ikke får positiv test før sent (Pupsi for eksempel), så viktig å tenke at slaget ikke er tapt før tanta dukker opp :jepp:

Spennende :hoppe:

Jeg skal snart begynne å teste selv, men vet ikke når jeg tør :fnise:

Lei av negativt resultat! :sjenert:

Hvordan er formen da, vet du når du hadde el?

Ha en fin tirsdag! :hug:

Oi, testing snart hos deg og ja!! Mer spenning på gang - da må jeg innom boken din å kikke litt :lur:

Formen er egentlig ganske normal. Innbiller meg at jeg i blant er litt kvalm, men det må være all spenningen som forårsaker, eller at det er ren innbillning tror jeg :fnise:

Ellers kjenner jeg endel murringer i magen, og litt romling. Sånn fordøyelsesmessig pleier jeg å ha en snill og rolig mage, så jeg tenker at dette må være PMS-relatert om det viser seg å ikke være gravid-relatert.

FerilityFriend satte (sannsynlig) EL på meg 30.11, etter positiv EL-test. Så jeg går ut i fra at jeg hadde EL da, men det vil jo og vise seg etter hvert om det var en korrekt antagelse :roll:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Godt å se at det ikke bare meg som er forvirret :klø:

Hadde både forrige mnd og denne mnd murringer, boblinger og litt stikninger fra ca 1 uke etter EL. Videre hadde jeg også mye sekret frem til et par dager før tanta (vel ikke kommet denne mnd, men regner med hu kommer enten jeg vil eller ei :sukk: ). I følge pernille siden er det mest normale å være tørr frem til siste dagen før tanta så muligheten er så absolutt der for deg :lur:

Men, lurer faktisk på det samme som deg - hva slags sekret har man når man er gravid? Eller har man noen i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Jeg har hittil hatt skikkelig mensmurring ca dag 6 og 7 DPO. Siden jeg har 14 dagers lutealfase, så vil det si at de første og sterkeste murringene kommer midt i mellom EL og TR.

De er da like sterke som TR-smerter ja.. Trodde i begynnelsen at det kunne være "positive" vondter, men har nå etter noen sykluser oppdaget at de kommer hver mnd.

Ang sekret har jeg hatt noe hvitt/lotion-aktig sånn fra 9-10 DPO. Trodde også i begynnelsen at dette kunne være litt positivt iom jeg ikke hadde hatt dette tidligere, men.... Tanta kommer igjen og igjen.. Er ikke lett dette med å tolke kroppens signaler. Det hender jeg sier til meg selv når jeg forsøker å forstå: Vær så god bli gal.... :kjefte: hehe..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det ikke bare meg som er forvirret :klø:

Hadde både forrige mnd og denne mnd murringer, boblinger og litt stikninger fra ca 1 uke etter EL. Videre hadde jeg også mye sekret frem til et par dager før tanta (vel ikke kommet denne mnd, men regner med hu kommer enten jeg vil eller ei :sukk: ). I følge pernille siden er det mest normale å være tørr frem til siste dagen før tanta så muligheten er så absolutt der for deg :lur:

Men, lurer faktisk på det samme som deg - hva slags sekret har man når man er gravid? Eller har man noen i det hele tatt?

Høres ut som vi har det ganske likt :Nikke:

Prøvde å lese litt om dette med sekreter og slikt i dag, men finner liksom ikke noe om forskjeller i en syklus der man blir gravid vs. ikke gravid :sukk:

Hei hei :vinke:

Jeg har hittil hatt skikkelig mensmurring ca dag 6 og 7 DPO. Siden jeg har 14 dagers lutealfase, så vil det si at de første og sterkeste murringene kommer midt i mellom EL og TR.

De er da like sterke som TR-smerter ja.. Trodde i begynnelsen at det kunne være "positive" vondter, men har nå etter noen sykluser oppdaget at de kommer hver mnd.

Ang sekret har jeg hatt noe hvitt/lotion-aktig sånn fra 9-10 DPO. Trodde også i begynnelsen at dette kunne være litt positivt iom jeg ikke hadde hatt dette tidligere, men.... Tanta kommer igjen og igjen.. Er ikke lett dette med å tolke kroppens signaler. Det hender jeg sier til meg selv når jeg forsøker å forstå: Vær så god bli gal.... :kjefte: hehe..

:klemmer:

:vinke::klem:

Interessant å høre om dine erfaringer. Er vel sikkert noe tilsvarende med meg da. Har egentlig dessverre mer troa på at det er PMS-symptomer enn graviditetssymptomer :sukk:

I dag når jeg la inn dagens oppdateringer på FertilityFriend sank til og med "spåmaskinen" for graviditet fra 44 og ned til 40 :overrasket:

Får ta det som et hint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanskelig å finne ut av sånt, men på noen amerikanse sider så sier de at det er helt individuelt (som alt annet dessverre), men at det er normalt at noen gravide får økt sekret men at det da gjerne er mer 'creamy' og kanskje også litt mer gult enn hvitt. Mens andre gravide ikke oppdager forandring på sekretet i det hele tatt...

Leste om det her og her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å finne ut av sånt, men på noen amerikanse sider så sier de at det er helt individuelt (som alt annet dessverre), men at det er normalt at noen gravide får økt sekret men at det da gjerne er mer 'creamy' og kanskje også litt mer gult enn hvitt. Mens andre gravide ikke oppdager forandring på sekretet i det hele tatt...

Leste om det her og her

Takk for fine linker :jepp:

Synes de fremstiller ting på en annen måte en både FF og Pernilleinfo - på de to sistnevnte virker det ikke som man skal ha særlig mye sekreter i det hele tatt etter EL, mens på linkene dine virket det mer normalt at det kom sekret også etter EL.

I tillegg stod det at det var mer creamy enn wet når man er gravid - passer godt inn her :lur:

Spennende dette her!! :popcorn:

Håper du tar til vettet og tester til helgen! ;)

:fnise:

Jeg har endret tickeren min nå, for da ser det ikke SÅ ille ut om jeg fyrer av en test i helgen. Om jeg tester et par dager før IKM er det liksom greit. Værre med en uke :ler:

Forøvrig har jeg ikke helt troen på at det er noen spire der lenger. FF har justert ned spåmaskinen til 38 % sjanse for graviditet. :filer: Rett etter EL var den på 44 %. Det går liksom feil vei :fnise:

Men man skal aldri si aldri - det er ikke over før tanta kommer : :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å ikke gi opp før tanta kommer ja :fnise: hehe

Når tester du da? Krysser alt sammen - alt man absolutt har for at babystøvet har kommet over oss begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt sammen - alt man absolutt har for at babystøvet har kommet over oss begge to :)

:jepp:

Håper babystøvet oversvømmer oss!! :sjarmor:

Arhhh pøh ikke bry deg om ff! :klem::kose:

Nå SKAL du joine meg vet du, det har jeg bestemt! :Hehe:

KRYSSER ALT FOR DEG!!

:hjerte::danser: BABYSTØV :nissekyss::gravid:

:klemmer:

:bond: *suger til meg babystøv* :bond:

Og så må jeg hoppe litt av glede over :gravid: Wings også! :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKREMME BORT TANTA!! :sprettert::fise::rope::sinnatagg: :slåss: :frustrert:

Jeg fikk hvitt sekret nå når jeg var gravid, men tror jeg pleier å ha det ellers også... :gjeiper:

Skal du teste i helga? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så spent på dine vegne :popcorn: :popcorn:

Sier meg enig med Wings, i at du skal joine oss i juli/august-klubben :jepp: :jepp:

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen nærmer seg med stormskritt :jepp::hoppe:

I dag hoppet spåmaskinen opp til 42 % sjanse for graviditet igjen - helt sikkert fordi jeg la inn "nausea" og "fatigue" under specifics....

Føler den er litt tullete egentlig - det kan vel ikke være mange som har alle de tegnene man tydeligvis må ha for å få score litt høyere på scalaen? :klø:

Men følger nå med på den hver dag uansett :ler:

Ellers takk Wings for at du prøver å skemme bort tanta, og Pupsi som vil ha meg med i juli/august-klubben :klemmer: Vil gjerne være med der jeg og, ikke helt overraskende kanskje? :roll::fnise:

Har vært kvalm i går morges og i dag morges og videre utover dagen. Men ikke noe sånn voldsomt da, bare litt uggen, med noe redusert matlyst og slikt. Må innrømme at jeg får et lite håp igjen - det skjer SÅ mye rart i magen om dagen! :overrasket: Det murrer og romler og bobler og vet-ikke-hva. Har aldri pleid å være sånn før :klø: Blir nedtur om det bare viser seg å være vanlige PMS-plager altså :filer:

Positivt uansett at jeg nå er 10 DPO og tanta har ikke kommet, så uansett ser det ut til at jeg har grei lutealfase-lengde :tommelopp:

Mulig jeg tester på lørdag - tror ikke jeg kommer til å klare å la være....:sjenert:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kenghuru

Krysser absolutt alt som finnes for at tanta ikke kommer for noen av oss denne mnd :)

Du må jo bare teste på lørdag da...hva er vitsen med å vente :lur:

Blir spennende å komme hjem på søndag og lese fortsettelse her :popcorn:

God helg Zia :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 10 DPO og ingen tante i syne! :hoppe:

Tyder jo kjempebra dette her da med kvalme, ingen TR, murring og greier :popcorn:

Syns virkelig du skal teste på lørdag jeg altså..... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...