Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig med juletre - vi har hatt vårt siden starten av desember vi... :fnise: Er så koselig med treet gjennom juletiden, ikke bare fra lille julaften :)

Hvor lenge hadde du TR denne gangen? Jeg fikk mensen 14.des og har det fortsatt.. Vet jo ikke når EL blir neste gang og siden vi vurderer frem og tilbake om vi skal fortsette eller ikke, så vet jeg ikke om det er noe poeng å teste etter EL heller... Vanskelig det der... :sjenert:

Håper julegodtet smakte godt og at du hadde en flott helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på at den tida er litt kjedelig, ikke noe å forvente eller symptomer å kjenne på :fnise:

Men samtidig så får man slappet litt av, blir litt sliten av alle forventningene og forhåpningene, og ikke minst nedturene :sukk:

Vi får håpe at september-klubben blir en stoooor en :jepp:

Prata forresten med ei venninne som har vært gravid tre ganger, og hun ble gravid i jula alle tre gangene, så hun trodde hun bare var fertil i den tida! :fnise:

Kanskje det er slik for flere, at man slapper mer av da :sjenert:

Får håpe det! :jepp:

:fnise: Håper det stemmer at vi er ekstra fruktbare i julen..og litt på nyåret. Nytt år og nye muligheter.. jeg får sikkert neste El i starten av januar.

Blir det noe :sengekos: på dere denne EL- perioden ? Her ble det ingen :humpe: på oss, de riktige dagene. SÅ da må jeg bare instille meg på enda kjedeligere venting. Ingenting er kjedeligere enn å vente på tanta, når du faktisk VET at hun kommer!!! :sur: Men egentlig så passer det bedre om vi blir gravide i januar/ februar i fht jobb i hvertfall.

Håper du koser deg i førjulstiden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnd vi traff hadde vi sex annen hver dag fra tanta dro og til EL tid...så var det hver dag de 4 dagene som det kunne vært EL! Ikke så dumt å kjøre litt på forhånd.....fant ut at eg mest sannsynlig ble gravid siste dagen av mulig EL, så eg regna EL en dag for tidlig. Fleste sier at man nesten alltid tar feil av EL dagen......vet ikke eg...

Det er nok sikkert viktig å ikke låse seg helt fast til det man tror er EL-dagen :jepp:

Vi er nok ikke helt der enda at vi føler behov for baby :sengekos: annen hver dag for å lykkes. Men om vi ikke får noen spire i løpet av noen sykluser må vi jo kanskje inneføre litt mer plikt-sex vi og... :roll: Men enn så lenge blir det litt mer på slump, med en ekstra-innsats rundt antatt EL :fnise:

Er det plass til meg og i denne ekslkusive klubben deres :sjenert::fnise:

Så klart det er plass :fnise: Jeg mistenker at ikke alle kommer til å holde løftet sitt her :snurt: så desto flere jo bedre :fnise:

Da er listen oppdatert til Cypress, Frkhøne, Nathalia, Luna-Jenta, Kenghuru, Smaragd, Dine og Becky1.

Jeg regner med at dere alle gjør en iherdig insats as we speak for å bidra til at septemberklubben blir SUPER-stor :Nikke::nisse:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sikkert viktig å ikke låse seg helt fast til det man tror er EL-dagen :jepp:

Vi er nok ikke helt der enda at vi føler behov for baby :sengekos: annen hver dag for å lykkes. Men om vi ikke får noen spire i løpet av noen sykluser må vi jo kanskje inneføre litt mer plikt-sex vi og... :roll: Men enn så lenge blir det litt mer på slump, med en ekstra-innsats rundt antatt EL :fnise:

Så klart det er plass :fnise: Jeg mistenker at ikke alle kommer til å holde løftet sitt her :snurt: så desto flere jo bedre :fnise:

det ble aldri en følelse for plikt sex, men eg har så økt sexlyst etter eg slutta på pillen! :fnise:

vi var i pp6 så eg syns det var deilig å ikke vente alt for lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med juletre - vi har hatt vårt siden starten av desember vi... :fnise: Er så koselig med treet gjennom juletiden, ikke bare fra lille julaften :)

Hvor lenge hadde du TR denne gangen? Jeg fikk mensen 14.des og har det fortsatt.. Vet jo ikke når EL blir neste gang og siden vi vurderer frem og tilbake om vi skal fortsette eller ikke, så vet jeg ikke om det er noe poeng å teste etter EL heller... Vanskelig det der... :sjenert:

Juletre er veldig koselig :Nikke: Glad for at vi satte opp vårt litt tidlig, så har vi fått stor glede av det!

Tanta var på besøk for fullt i tre og en halv dag (for å være nøyaktig :fnise:), og så var hun litt nølende et par dager etter det før hun omsider dro igjen. Så det var nok ikke i nærheten så lenge som din har vært på besøk.

Håper dere har blitt noe klokere på veien videre nå da - må inn å oppdatere meg på boka di etterpå :Nikke:

:fnise: Håper det stemmer at vi er ekstra fruktbare i julen..og litt på nyåret. Nytt år og nye muligheter.. jeg får sikkert neste El i starten av januar.

Blir det noe :sengekos: på dere denne EL- perioden ? Her ble det ingen :humpe: på oss, de riktige dagene. SÅ da må jeg bare instille meg på enda kjedeligere venting. Ingenting er kjedeligere enn å vente på tanta, når du faktisk VET at hun kommer!!! :sur: Men egentlig så passer det bedre om vi blir gravide i januar/ februar i fht jobb i hvertfall.

Håper du koser deg i førjulstiden :klemmer:

Det blir nok forhåpentligvis litt baby-prøving denne syklusen og, men om EL skulle bli VELDIG mye før forventet, da blir det nok heller dårlige sjanser :filer:

Å vente på tanta uten noen form for DPO-spenning må jo være det kjedeligste ja :dåne: Men fint at du ser det positive i at spiren kanskje ikke dukker opp denne gangen da :klem:

Håper du har en fin førjulstid du og - ikke lenge igjen til selveste julaften nå :hoppe: Gleder meg MASSE :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det ble aldri en følelse for plikt sex, men eg har så økt sexlyst etter eg slutta på pillen! :fnise:

vi var i pp6 så eg syns det var deilig å ikke vente alt for lenge!

Så lenge det ikke føles som plikt :humpe: så er det jo ingen sak :fnise:

Om jeg kommer helt til PP6 kommer jeg helt sikkert til å være dritt-lei. Da blir det plikt-sex, slimløsende hostesaft, diverse naturmedisin, storstilt EL-testing, bena til værs etter moroa, og alle andre meningsfylte og/eller meningsløse tips :ler:

(Håper vi slipper :sjenert:)

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke føles som plikt :humpe: så er det jo ingen sak :fnise:

Om jeg kommer helt til PP6 kommer jeg helt sikkert til å være dritt-lei. Da blir det plikt-sex, slimløsende hostesaft, diverse naturmedisin, storstilt EL-testing, bena til værs etter moroa, og alle andre meningsfylte og/eller meningsløse tips :ler:

(Håper vi slipper :sjenert:)

:fnise:

Du blir litt mer avslappet etter pp4 syns eg ikvertfall......denne mnd det klaff drakk eg grapefrukt juice de 4 dagene rundt EL perioden, vet ikke om det hjalp(smaker ikke noe godt men..)

Klaffer snart for dere og :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Du skal ikke si at beina til værs, hostesaft og storstilt EL-testing er meningsløse tips! :opplyser::fnise: Sånt kan føre til tvillinger! Neida.. Tror i grunnen det har lite å si. ;)

Ønsker deg hvertfall en riktig god jul Zia! :klemmer: Lykke til med innsatsen i julen! :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Zia:)

Ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år. Håper du får en kjempe flott dag i morgen og koser deg masse og får slappet av.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir litt mer avslappet etter pp4 syns eg ikvertfall......denne mnd det klaff drakk eg grapefrukt juice de 4 dagene rundt EL perioden, vet ikke om det hjalp(smaker ikke noe godt men..)

Klaffer snart for dere og :strix:

Juice ja :klaske: den glemte jeg :fnise:

Satser på at vi får det til innen rimelig tid jeg også :Nikke:

Hey! Du skal ikke si at beina til værs, hostesaft og storstilt EL-testing er meningsløse tips! :opplyser::fnise: Sånt kan føre til tvillinger! Neida.. Tror i grunnen det har lite å si. ;)

Ønsker deg hvertfall en riktig god jul Zia! :klemmer: Lykke til med innsatsen i julen! :sengekos:

:fnise: Jeg ser poenget ditt - og tvillinger ville jo ikke vært å forakte det :lur: Du er så heldig! :klemmer:

Håper du for en kjempefin julehøytid du også! :nisse:

God jul Zia! Håper du får en fin feiring, og at neste år blir fylt med (baby)lykke! :nigo:

:klemmer:

Takk for hilsen! :jepp: Håper på baby-fylt år jeg :Nikke: God jul tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Zia:)

Ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år. Håper du får en kjempe flott dag i morgen og koser deg masse og får slappet av.

:klem:

Her blir det bare avslappning i dag - gleder meg :strix:

God jul til deg og! :klem:

God jul, Zia :nissegutt: Ønsker deg en riktig god jul :klemmer:

:tre: Takk og det samme tilbake! Kos deg med spiren i magen :klem:

Innom for å ønske deg riktig god jul :tree: og strø babystøv til deg for 2010 :strix: :strix: :strix:

Hurra for mer babystøv :hoppe: Håper du får en riktig god jul du også! :klemmer:

:kalle: GOD JUL! :kalle:

God Jul tilbake til deg, og til alle andre som måtte forville seg innom her i julehøytiden! :strix: :strix: Håper dere alle får en flott høytid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så klart det er plass :fnise: Jeg mistenker at ikke alle kommer til å holde løftet sitt her :snurt: så desto flere jo bedre :fnise:

Da er listen oppdatert til Cypress, Frkhøne, Nathalia, Luna-Jenta, Kenghuru, Smaragd, Dine og Becky1.

Jeg regner med at dere alle gjør en iherdig insats as we speak for å bidra til at septemberklubben blir SUPER-stor :Nikke::nisse:

Supert, takk for medlemsskapet :fnise: And please, call me Becky. Slang på 1-tallet fordi "Becky" var opptatt :nisseblunk:

Håper du har en strålende jul med masse hyggelig prøving :nissevink:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Da var julekvelden og første dag overstått :tree:

Fikk masse flott gaver (alt for mye egentlig :sjenert:), og har spist alt for mye god mat og godis :nigo:

Hadde i grunnen mange planer for dagene nå, men i stedet har jeg endt opp med en kjedelig forkjølelse, med feber og alt. Mest irritert fordi det ødelegger tempingen min nå i den mest kritiske fasen :fnise: Etter at jeg la inn tempen min i dag bestemte FF seg likegodt for å slenge opp to røde streker i kryss og kalle meg 3 DPO :filer:

Jeg er 99,9 % sikker på at DET ikke er tilfelle, men at forkjølelsen øker kroppstempen min, så jeg satte siste høye temp som discarded, og da forsvant kryssene igjen, heldigvis :sjarmor:

Får helller satse på at EL-tester viser EL denne syklusen, for tempen kan jeg tydeligvis ikke stole på :riste:

Håper dere alle koser dere, og er friske og raske, med massevis av :sengekos::fnise:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...