Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hadde vert kjekt å følge hverandre :jepp:

:duskedame: for deg også Zia!

Jeg leste et sted at mellom kl 11 og 14 var beste tiden å teste etter EL på, da det stiger fra en står opp.. Husker ikke hvilken side det var, har vert innom så mange.... :sjenert:

Så løp og teeeeest!!!!! :ler:

Jeg lurer på om det står noe om klokkeslett på Pernilleinfo. :klø:

Har begynt å teste sånn utpå ettermidagen etter jobb jeg nå - det passer liksom best. Må jo rekke å spare opp litt gult også :sjenert:

Spennende det var her da, kaster litt babystøv i håpet at du kommer sterkt etter meg vettu :strix: :strix: :strix:

:hoppe: Takk for babystøv :klemmer:

Rare FF :sjenert: Satser på at du har skjønt selv når EL var, det er jo ikke alltid skjemaene er like riktige iforhold til alle andre sammenhenger som man kjenner på selv :)

Ha en riktig fin uke! :klemmer:

Ja, FF er ikke alltid helt enig med meg synes jeg :fnise:

Må innrømme at jeg er veldig forvirret denne syklusen med tanke på EL :vetikke: Tror vi bare får satse på jevnlig :sengekos: frem til tanta eventuelt dukker opp :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff den testingen...ikke lett!

Jeg ga opp og hadde heller sex veldig ofte :fnise:

*følger med*

:kose:

Tror vi kaster oss på denne resten av denne syklusen ja :jepp:

Hvordan går det Zia?

Har den positive streken på EL testen dukket opp enda....?

Altså, jeg må innrømme at jeg fikk et lite håp i går om at FF hadde satt riktig EL. I så tilfelle ville jeg ha vært 12 DPO i dag. Jeg har jo fått gradvis sterkere EL-tester noen dager nå, og i går var jeg tilbøyelig til å kalle den positiv. Men så gikk ikke tempen opp i dag da. Så da tenkte jeg at det kanskje alt var en liten spire plantet, og at EL-testen ha utslag pga :gravid::sjenert: Men så var EL testen i dag ikke like lovende om jeg skal håpe på den teorien - i dag var teststreken knapt synlig :snurt:

Så da er jeg tilbake til dette; :vetikke: :vetikke: :vetikke::vetikke:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Tror vi kaster oss på denne resten av denne syklusen ja :jepp:

Altså, jeg må innrømme at jeg fikk et lite håp i går om at FF hadde satt riktig EL. I så tilfelle ville jeg ha vært 12 DPO i dag. Jeg har jo fått gradvis sterkere EL-tester noen dager nå, og i går var jeg tilbøyelig til å kalle den positiv. Men så gikk ikke tempen opp i dag da. Så da tenkte jeg at det kanskje alt var en liten spire plantet, og at EL-testen ha utslag pga :gravid::sjenert: Men så var EL testen i dag ikke like lovende om jeg skal håpe på den teorien - i dag var teststreken knapt synlig :snurt:

Så da er jeg tilbake til dette; :vetikke: :vetikke: :vetikke::vetikke:

Hmmm. Ikke lett det der altså.. Må si jeg føler meg rimelig heldig som har kommet i rute med syklusene - om det bare holder seg der da... :sjenert:

Men vi får leve i håpet. Er ikke så mye annet å gjøre :klemmer:

Fortsatt god mandagskveld Zia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, høres kjent ut det der med lys rosa - litt mørkere rosa.. men ikke helt positiv rosa ...

Sikker på at du har EL i det hele tatt? Jeg har jo mest sansyneligvis ikke hatt EL i det hele tatt, og det viste jo blodprøvene mine i mars! SÅ ganske sur på Ullevål som ikke har formiddlet det videre til meg, og sur på meg selv som ikke etterlyste svar...

Uansett lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff forstår meg virkelig ikke på de testene....!

Hmmm...kanskje de ikke funker på alle.

Ja, ha sex minst annenhver dag så skal du se! :kose:

Denne ventetiden...føler med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

:klemmer:

Tror at så lenge man ikke har heeeelt stabile sykluser så er det vanskelig å finne EL.

Syns du skal sats på :sengekos: annenhver dag og se hva som skjer. Før du vet ordet av det har tanta dratt sin vei for godt :jepp: Og så blir mannen så happy også :lur:

Men, om du vil fortsette å teste så kan jeg med sikkerhet si at den dagen du plutselig sitter med en positiv EL test i hånda så ser du det helt klart. Begge strekene er da dønn like og du ser det virkelig - håper du bare får opplevd det snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Zia!

Jeg gikk til akupunktur for å få rettet opp i syklusene mine. Kanskje det kan hjelpe?

Håper du finner EL snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, høres kjent ut det der med lys rosa - litt mørkere rosa.. men ikke helt positiv rosa ...

Sikker på at du har EL i det hele tatt?

Nei, jeg er langt fra sikker :riste:

Forrige syklus kan det se ut til at jeg hadde det, men det er jo den første syklusen jeg i det hele tatt sjekket etter EL, så jeg vet ikke om det var bare flaks eller hva :vetikke:

Denne syklusen ser det absolutt ikke ut til at jeg har hatt noe EL :sjenert:

Uff forstår meg virkelig ikke på de testene....!

Hmmm...kanskje de ikke funker på alle.

Ja, ha sex minst annenhver dag så skal du se! :kose:

Denne ventetiden...føler med deg!!

Blir ikke helt klok på disse testene jeg heller :klø:

Ser mange ulike tolkninger av de. Og noen får kjempesterk teststrek, mens andre sliter med å tyde to nesten identiske. Men så viser det seg ofte i ettertid at selv en tvilsom EL-test var positiv. :vetikke:

:klemmer:

Tror at så lenge man ikke har heeeelt stabile sykluser så er det vanskelig å finne EL.

Syns du skal sats på :sengekos: annenhver dag og se hva som skjer.

Ja, har skjønt for lengst at EL ville bli vrien å finne. Jeg har aldri hatt stabile sykluser bortsett fra alle årene på p-piller. Vi får satse friskt neste PP tror jeg, med :sengekos: annen hver dag. Denne PP'en har jeg avskrevet, så nå blir det bare :sengekos: for hyggens skyld - er jo vel så bra det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Ikke lett det der altså.. Må si jeg føler meg rimelig heldig som har kommet i rute med syklusene - om det bare holder seg der da... :sjenert:

Men vi får leve i håpet. Er ikke så mye annet å gjøre :klemmer:

Fortsatt god mandagskveld Zia :)

Ja, du er heldig som har korte og stabile sykluser :klem:

Det blir sikkert fulltreffer ganske snart for dere :lur:

En stoooor :klemmer:

Så hyggelig med klem da :klemmer:

Hei, Zia!

Jeg gikk til akupunktur for å få rettet opp i syklusene mine. Kanskje det kan hjelpe?

Håper du finner EL snart!

Takk for tips - jeg skal notere det i hukommelsen dersom ting ikke blir bedre ganske snart (i den grad noe kan bli "snart" når en syklus varer halvannen måned :filer:)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har tempen faktisk vært markert høyere i to dager. Faktisk på nivå med post-EL forrige syklus :sjenert:

Innbiller meg at det er tilfeldig foreløpig, men er den høy et par dager til så kan det se ut som EL kom after all... :)

EL blir da på CD 31, og det i seg selv er jo egentlig ikke noe å juble for :filer: Men samtidig så er jeg happy bare jeg har EL jeg :nigo:

Så kryss fingrene for fortsatt høye temper folkens! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takker for EL-cheering, Icechick, Kenghuru og Buffy :klemmer:

Fortsettelsen av EL-mysteriet (som ser ut til å ikke være et mysterie mer :nigo:) er fortsatt høy temp :tommelopp: En liten mini-dip i går, 3 DPO, men det hadde jeg forrige syklus og, så kan se ut som det er vanlig for meg :klø: :vetikke:

Så da trenger jeg ikke forandre tickeren min enda en gang heller, for nå stemmer den jo faktisk dersom lutealfasen er som sist - flaks :fnise:

Men nok KG-surfing for i dag - har et viktig møte på jobb i ettermiddag, så må begynne å forberede meg og fokusere :Nikke:

:goodbye:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du kjenner igjen tempekurven fra forje PP!

Det tyder vel på at EL har vært.

Håper spiren sitter!

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke glemt å følge med her Zia ;)

Spennende å se når IKM er og om tanta faktisk kommer... Spennende, spennende...

Holder meg oppdatert og krysser fingrene for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...