Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Jeg er også forkjølet :syk: Kjedelig... Begynner heldigvis å slippe litt nå.

:duskedame: Heier masse for dere i september-klubben :duskedame: Og sender over et tonn med babystøv, som dere får dele rettferdig

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kenghuru

God bedring Zia :klemmer:

Håper du får ekstra god pleie disse dagene så du blir fort frisk og dere får kost dere skikkelig i dagene fremover :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også forkjølet :syk: Kjedelig... Begynner heldigvis å slippe litt nå.

:duskedame: Heier masse for dere i september-klubben :duskedame: Og sender over et tonn med babystøv, som dere får dele rettferdig

Så kjedelig at du også er forkjølet da :sur:

Håper du er bedre nå, sånn at du iallfall kan kose deg siste del av ferien :Nikke:

:klem:

*suger til meg restene av babystøvet*

Bare innom og ønsker deg god overstått jul og riktig god bedring!!!!! :klem:Håper du føler deg bedre snart

Formen er bedre nå - så bra at jeg jobber i dag som planlagt :filer: Typisk meg å bruke opp fridagene på sykdom og bli frisk igjen til jobbingen begynner :roll:

Håper du hadde en flott jul også :klemmer:

God bedring Zia :klemmer:

Håper du får ekstra god pleie disse dagene så du blir fort frisk og dere får kost dere skikkelig i dagene fremover :lur:

Takk for det kenghuru :klem: Har fått masse god pleie, og skal spille syk litt til tenkte jeg, så det fortsetter :sjarmor:

*innom og tar min andel av babystøvet fra Pupsi*

Håper romjulen behandler deg vel Zia! :klemmer:

:hakeslepp:

Tyveri av babystøv?!? Jeg er målløs :riste:

:fnise:

Har en strålende romjul, og i morgen blir den enda bedre, siden det er fri igjen :nigo: Håper du har det fint også da! :goodbye:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til deg Zia! :klemmer: Håper formen begynner å bli bedre nå, så du får nyte resten av romjulen. :)

Takk for det - spørs om alle bedringsønsker her gjorde susen :jepp:

Har nesten gitt opp temping denne syklusen - det blir jo HELT på trynet med feber og snudd døgnrytme :roll: Kurven min på FF ser ut som den er tegnet av en fyllik :fnise:

Får se om det blir noe orden på tingene resten av julen, men stiller meg svært tvilende til det må jeg innrømme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du frisk igjen nå? :hug:

Åååå nå vil jeg ha deg med i nabodagbøkene! ;)

Hvordan har det blitt med prøving?

Ikke lenge til du kan teste nå! :hoppe:

Sender over masse babystøv siden du ble frastjålet endel! :sjokk:

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::tommelopp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN! :klemmer:

Håper dere hadde en flott feiring i går med masse god mat og drikke :nigo:

Vi koste oss sammen, og jeg kunne til og med nyte masse god :vin: med god samvittighet :sjarmor:

Dagen i dag er dog litt værre. Jeg insiterte i går på å ha på vekkeklokken på fast tid, fordi jeg lurer litt på om EL er overstått eller ikke. Kjente i dag at jeg i grunnen ikke var SÅ nysgjerrig lengre da klokken ringte kl 6:00. :filer:

Er du frisk igjen nå? :hug:

Åååå nå vil jeg ha deg med i nabodagbøkene! ;)

Hvordan har det blitt med prøving?

Ikke lenge til du kan teste nå! :hoppe:

Sender over masse babystøv siden du ble frastjålet endel! :sjokk:

:duskedame:

:vinke: Prøvingen går greit den - tror vi skal få en ordentlig PP denne syklusen også :jepp: Så sant jeg får EL da - ingen spor av noe EL enda, og nå er jeg på dag 21 i syklusen. Forrige syklus kom den på dag 22 :klø: :vetikke:

Takker så mye for babystøv :pls: :pls:

Håper du hadde en flott nyttårsfeiring :klem:

Hei! Titter innom for å få meg en liten oppdatering.

Håper forkjølelsen har gitt seg!

:klem: Forkjølelsen er over nå heldigvis :Nikke: Håper prøvingen går fint hos dere og - kikker innom for oppdatering snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år til deg :klemmer: Noen nyttårsforsetter for det kommende året?

Vet du om du har hatt EL nå? Hvis ikke får dere bare peise på :sengekos::fnise: så treffer dere vel. Du er vel ganske regelmessig, så den bør være like rundt hjørnet? Vel, mer regelmissig enn meg ihvertfall :sjenert::filer::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år Zia :klem:

Godt nyttår tilbake! :klemmer:

Håper du får et riktig så flott år! :strix:

Godt nyttår Zia! :klemmer:

Håper EL dukker opp snart, og at det blir full klaff! :jepp:

Takk for det, og godt nyttår tilbake! :klem:

Håper også EL dukker opp snart :Nikke:

Godt nytt år til deg :klemmer: Noen nyttårsforsetter for det kommende året?

Vet du om du har hatt EL nå? Hvis ikke får dere bare peise på :sengekos::fnise: så treffer dere vel. Du er vel ganske regelmessig, så den bør være like rundt hjørnet? Vel, mer regelmissig enn meg ihvertfall :sjenert::filer::fnise:

Ingen nyttårsforsetter - jeg er jo tross alt perfekt allerede - intet rom for forbedring :roll::fnise:

Neida, fra spøk til alvor - ingen forsetter - klarer ikke holde de uansett, så har heller flere mindre forsetter gjennom året jeg :fnise: Du da?

Har ikke sett tegn til EL, og tempen er fremdeles lav sammelignet med tidligere denne syklusen, samt forrige syklus på denne tiden. Jeg er vel i grunnen ikke regelmessig enda. Første syklus var 44 dager, deretter 40, og forrige 33. Håpte at trenden skulle fortsette, men ser ikke slik ut :snurt:

Tenkte å fyre av nok en EL-test senere i dag - kan jo være at jeg har EL i dag :sjarmor: Men ingen tegn som tyder på det da, annet enn at den var rundt denne tiden forrige ssyklus, så får heller smøre meg med tolmodighet :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du da?

Har ikke sett tegn til EL, og tempen er fremdeles lav sammelignet med tidligere denne syklusen, samt forrige syklus på denne tiden. Jeg er vel i grunnen ikke regelmessig enda. Første syklus var 44 dager, deretter 40, og forrige 33. Håpte at trenden skulle fortsette, men ser ikke slik ut :snurt:

Tenkte å fyre av nok en EL-test senere i dag - kan jo være at jeg har EL i dag :sjarmor: Men ingen tegn som tyder på det da, annet enn at den var rundt denne tiden forrige ssyklus, så får heller smøre meg med tolmodighet :filer:

Mine forsetter er å bli gravid :fnise: og å fortsette å jobbe med å stresse ned/spenne av. Klarer jeg sistnevnte, så ordner det meste seg for meg :)

Har du hatt kroppslige tegn til EL tidligere? Du kan jo ha hatt det selv om du ikke har hatt tegn til det? :klø: Tror ikke jeg har EL uten tegn til det, siden jeg hadde så sterke tegn sist. Så bare venter på tegn. Nå har jeg gått bra nesten ingen og blank sekret, til å få bittelitt hvis og skicky sekret. Da er jeg på riktig vei :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine forsetter er å bli gravid :fnise: og å fortsette å jobbe med å stresse ned/spenne av. Klarer jeg sistnevnte, så ordner det meste seg for meg :)

Har du hatt kroppslige tegn til EL tidligere? Du kan jo ha hatt det selv om du ikke har hatt tegn til det? :klø: Tror ikke jeg har EL uten tegn til det, siden jeg hadde så sterke tegn sist. Så bare venter på tegn. Nå har jeg gått bra nesten ingen og blank sekret, til å få bittelitt hvis og skicky sekret. Da er jeg på riktig vei :jepp::ler:

Høres ut som veldig fornuftige forsetter du har :fnise:

Forrige syklus er den første syklusen der jeg har lett etter EL - da fikk jeg helt klart kviseutbrudd (:kjefte:) og økt mengde med sekret to-tre dager før EL i følge test og tempøkning. Denne syklusen har jeg så langt ingen slike tegn, men jeg begynner å lure på om EL er i gjære nå, eller om det er ønsketekning :klø:

Tok nemlig en EL-test i ettermiddag - den så ikke ut til å virke med en gang, siden jeg fikk ingen kontrollstrek før etter lenge (må hs vært opp mot 5 min før den kom). Test-streken kom omtrent likt, mrn var veldig svak. Men da jeg sjekket den igjen 20 min senere hadde teststreken blitt omtrent like sterk som kontrollstreken. Vet jo at man ikke skal legge noe i hva testen viser etter så lang tid, men alle de andre testene jeg har tatt har holdt seg slik de så ut etter 5 min, pluss at kontrollstreken kom til syne ganske raskt.

Så nå er jeg litt fristet til å si at EL er rett rundt hjørnet :vetikke: Blir iallfall :sengekos: senere i kveld, samt ivrig temping kl 6 i morgen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden eg har lagt spor her.....kaster litt babystøv når eg først er innom :strix: :strix: :strix:

og heier litt for EL :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ at det skal være så vanskelig å finne el! :gjeiper:

Har dere hatt sex annenhver dag ;)?

:humpe: ivei så skal jeg følge ivrig med her! :hoppe:

GOD SØNDAG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...