Gjest ~Milla~ Skrevet 16. november 2009 #81 Del Skrevet 16. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. november 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 18. november 2009 Goooood morgen! Oppe tidlig idag siden venninna mi kommer til meg om et par timer også skal vi jobbe med oppgaven Forhåpentligvis får jeg skrevet en god del idag! Var en tur til byen og senteret igår med mamma, siste innkjøpene til julebordet Så kjøpte jeg mitt første mammaplagg Det ble bare en "Kosegenser" men den er utrolig deilig Den jeg kjøpte er i litt mer muldvarpfarge bare... Jeg må si at jeg synes utvalget hos HM er veldig dårlig på mammaklær :/ Nå er jo ikke jeg så stor enda at jeg fyller ut klærne, men mine egne klær begynner faktisk å bli en smule stramme og det er ubehagelig Noen som har tips til andre butikker, evt nettbutikker som har fine klær? Idag er jeg 12 UKER! Men begynner ikke med noen feiring før legen sier at alt er greit på fredag Gleder meg sånn til fredagen! Først legetimen, så litt senere skal jeg møte bestis i byen og hvis alt ser greit ut så kjøper jeg kanskje et bittelite babyplagg eller babyting Også på kvelden er det Twilight - New Moon med mine søteste skolevenninner Men nå må jeg flytte meg ut av sengen og inn på badet Også må jeg spise litt, kjenner jeg blir mye oftere sulten ja :gjeiper: Ha en kjempefin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambrielsin Skrevet 18. november 2009 #83 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Love my hånnibånni <3 :D Gleder meg til Juni jeg Endret 18. november 2009 av Ambrielsin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 18. november 2009 #84 Del Skrevet 18. november 2009 Hallo folkens!!! Trenger ikke mer enn en titt før jeg vet 100% hvem dere to er, og det første som møtte meg var daboka di på forsiden av forumet her, den første meldinga jeg skriver som registrert bruker havner her og nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambrielsin Skrevet 18. november 2009 #85 Del Skrevet 18. november 2009 Du må forresten legge til ei jente til i tippelista di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. november 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 18. november 2009 Hallo folkens!!! Trenger ikke mer enn en titt før jeg vet 100% hvem dere to er, og det første som møtte meg var daboka di på forsiden av forumet her, den første meldinga jeg skriver som registrert bruker havner her og nå Og hvem er så du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 18. november 2009 #87 Del Skrevet 18. november 2009 Gratulerer med 12 uker kjære deg! Genseren så god ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. november 2009 #88 Del Skrevet 18. november 2009 Gratulerer med 12uker Kjempe fin kosegenser, blir deilig å ha når magen blir større tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. november 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 18. november 2009 Gratulerer med 12 uker kjære deg! Genseren så god ut! Takk søta Den er veldig god Sladrisen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. november 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 18. november 2009 Gratulerer med 12uker Kjempe fin kosegenser, blir deilig å ha når magen blir større tenker jeg Takk vennen Den er utrolig god allerede nå Romslig ved magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambrielsin Skrevet 18. november 2009 #91 Del Skrevet 18. november 2009 Tolv uker har egentlig gått sykt sykt fort... weee :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 18. november 2009 #92 Del Skrevet 18. november 2009 Tenkte det var greit å ta det i statusen nå, siden den magiske grensa var nådd Det er en ære vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 18. november 2009 #93 Del Skrevet 18. november 2009 Hurra for 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. november 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 18. november 2009 Love my hånnibånni <3 :D Gleder meg til Juni jeg Love you too Du må forresten legge til ei jente til i tippelista di Det er gjort, kjære Tolv uker har egentlig gått sykt sykt fort... weee :rødme: Utrolig fort! Begynner å få litt småpanikk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 18. november 2009 #95 Del Skrevet 18. november 2009 Gratulerer til denne lykkelige familien med 12 uker. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. november 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 18. november 2009 Tenkte det var greit å ta det i statusen nå, siden den magiske grensa var nådd Det er en ære vet du Ååååw, du er søt da Skal skrive det inn i signaturen min også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. november 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 18. november 2009 Hurra for 12 uker Takk vennen Håper alt er bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. november 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 19. november 2009 Dagen idag har vært lang og kvalm Lest litt om det som jeg skal ha med i oppgaven, men ikke fått gjort så veldig mye mer enn det I morgen er det legetime :rødme: Ååå som jeg gleder meg, og lunsj med bestis, kino og mat etterpå med de søte musketerene Håper bare alt ser og høres greit ut og at blodprøvene mine er fine Nå blir det bare sofaen resten av kvelden, med Tequila liggende i armkroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. november 2009 #99 Del Skrevet 19. november 2009 Gleder meg til referat fra legetimen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. november 2009 #100 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå