Gaupa Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #121 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, vi skal vite kjønnet. Jeg er så nysgjerring, så klarer ikke å la det være. Håper h*n ligger sånn til at det går an å se. Blir veldig spennende! Fryktelig nyskjerrige vi og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #122 Del Skrevet 13. januar 2010 Liten oppdatering på styret med høyt blodtrykk. Var tilbake hos jordmoren på tirsdag for å måle, og der var blodtrykket helt på bærtur. Sykt høyt, så hun bestemte seg for at jeg skulle på sykehuset å få en sjekk. Dro dit i dag, og fikk noe de kalte dinamap eller noe. Iallefall lå jeg i ro ei god stund mens det ble målt blodtrykk hvert 3 min. Resultatene viste helt fint blodtrykk,og ingen protein i urin. Så hva som har skjedd hos jormoren må gudene vite. Iallefall ikke noe galt med meg. Mens jeg var der fikk jeg også en kjapp titt på minien :rødme: Lå med ryggen ut, og turnet så vilt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. januar 2010 #123 Del Skrevet 15. januar 2010 Lenge siden jeg har vært innom her nå! Så bra at alt står fint til, det var nok jordmor som var helt på bærtur, ikke blodtrykket ditt! Blir spennende på neste UL om dere får vite kjønnet da! Vi fikk vite i går at den ene ser ut til å være jente, men legen turte ikke si det 100 % sikkert siden det er så tidlig. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 20. januar 2010 Lenge siden jeg har vært innom her nå! Så bra at alt står fint til, det var nok jordmor som var helt på bærtur, ikke blodtrykket ditt! Blir spennende på neste UL om dere får vite kjønnet da! Vi fikk vite i går at den ene ser ut til å være jente, men legen turte ikke si det 100 % sikkert siden det er så tidlig. Håper du får en fin helg! Koselig at du stikker innom Blir veldig spennende å se om vi får vite kjønnet ja Gleder oss, og nå er det bare 7 dager til dagen er der Morro å vite litt sånn nesten sikkert hva den ene babyen blir iallefall Hadde en helt super helg, og nå er det jo snart helg igjenn gitt. Tiden går fort, men det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 20. januar 2010 Tiden flyr avgårde gitt! Ikke lenge til helg. Ikke lenge til ultralyd. Kjenner daglig liv fra den lille. :rødme: I det hele tatt mye å glede seg over Gleder meg til å begynne å shoppe til den lille, og det skal vi så smått begynne med etter ultralyden. weee!! Merker at jeg er mye mer emosjonell nå enn før. Satt å så Greys her i dag, og måtte gråte en liten skvett når det skjedde noe litt trist. Huff, ikke vant til dette jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #126 Del Skrevet 20. januar 2010 Om folk vil tippe kjønn setter jeg opp liste på det. Er jo bare en uke til vi kanskje får vite .. Selv tipper jeg , og min kjære er enig der. Så får vi se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 20. januar 2010 #127 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg tror også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. januar 2010 #128 Del Skrevet 20. januar 2010 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 20. januar 2010 #129 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg tipper også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 21. januar 2010 #130 Del Skrevet 21. januar 2010 Så gøy med UL! Bare gled deg! :rødme: Det med blodtrykket ditt kan ha vært noe de kaller kontortrykk. Det er visstnok veldig vanlig når man måler blodtrykk hos lege/jordmor. Mange er jo veldig spente/nervøse/stressa osv når man er inne hos lege/jordmor, så da kan blodtrykket bli forbigående forhøyet. De måler altså et blodtrykk som egentlig ikke er reelt. Jeg lurer på om det skjer med meg også, for jeg er alltid fryktelig spent og har veldig høy puls i slike situasjoner. Jeg var redd for at det kunne påvirke blodtrykket mitt, og ble jo bare enda mer stressa av tanken. Så etter litt googling fant jeg ut at det faktisk stemmer, og at blodtrykket såvisst kan påvirkes av forbigående stress. Nettopp på grunn av dette hender det at leger sender med et apparat hjem, der det måles i gjennom 24 timer, og man får et mye mer korrekt resultat. Det er vel sikkert noe lignende som ble gjort med deg på sykehuset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #131 Del Skrevet 22. januar 2010 Bare jentetipping så langt ser jeg. Spent på om det er det vi får jeg. Kjønn er ikke så viktig for meg så lenge det kommer en frisk baby. Men det er klart at ei jente hadde vært stas å få som førstefødt. Men tenk så pen en gutt hadde blitt om han slekter på faren sin :rødme: Iallefall: 5 0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 22. januar 2010 Så gøy med UL! Bare gled deg! :rødme: Det med blodtrykket ditt kan ha vært noe de kaller kontortrykk. Det er visstnok veldig vanlig når man måler blodtrykk hos lege/jordmor. Mange er jo veldig spente/nervøse/stressa osv når man er inne hos lege/jordmor, så da kan blodtrykket bli forbigående forhøyet. De måler altså et blodtrykk som egentlig ikke er reelt. Jeg lurer på om det skjer med meg også, for jeg er alltid fryktelig spent og har veldig høy puls i slike situasjoner. Jeg var redd for at det kunne påvirke blodtrykket mitt, og ble jo bare enda mer stressa av tanken. Så etter litt googling fant jeg ut at det faktisk stemmer, og at blodtrykket såvisst kan påvirkes av forbigående stress. Nettopp på grunn av dette hender det at leger sender med et apparat hjem, der det måles i gjennom 24 timer, og man får et mye mer korrekt resultat. Det er vel sikkert noe lignende som ble gjort med deg på sykehuset.. Så koselig å "se" deg her igjenn Vi gleder oss stort til UL. Er skikkelig spente. Har og lest om dette med kontortrykk, så må ha vært noe sånnt som skjedde siden det var normalt på sykehuset. Kjenner jo at jeg stresser voldsomt når de skal ta trykket, så ikke så rart om det gir feil svar nei. Satser på at trykket holder seg fint resten av svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 22. januar 2010 Heeelg .Uka har i grunn gått fort, men deilig med helg likevell. Kjenner jeg er sliten etter mye jobbing. Skal i bursdag på lørdag, og selv feire bursdag på søndag, så blir mye kos med venner og familie Men før jeg kan ta imot folk her MÅ det ryddes gitt, så får ta litt i morgen og litt på søndag. Etter helgen er det bare 3 og en halv dags jobbing og så bærer det på UL. I skrivende stund kjenner jeg små dult som jeg tror kommer fra minien i magen :rødme: Har bynt å får litt mage nå, iallefall på kveldstid, så tenkte jeg snart må begynne å ta bilder. Og kanskje legge ut noen her etterhvert om jeg får til. Men nå skal jeg bikke meg litt bakover å slappe av. Deilig God helg til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. januar 2010 #134 Del Skrevet 27. januar 2010 Lykke til på UL, Gaupa! Jeg er så spent på dine vegne. Selv var jeg så nervøs og spent om hverandre at jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle få tiden til å gå. Men for en deilig følelse etter å ha vært der, jeg lever i lykkerus enda! Gleder meg til du også skal kjenne den følelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 27. januar 2010 Lykke til på UL, Gaupa! Jeg er så spent på dine vegne. Selv var jeg så nervøs og spent om hverandre at jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle få tiden til å gå. Men for en deilig følelse etter å ha vært der, jeg lever i lykkerus enda! Gleder meg til du også skal kjenne den følelsen! Takk takk I morgen er dagen. Weee! Kjenner jeg er glad for at jeg skal på jobb noen timer først slik at tiden går litt fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 28. januar 2010 Vært på Ul i dag. Alt så helt perfekt ut , og vi hadde alle rett. Det blir ei :rødme: Så glad og lettet nå for at alt gikk bra Fikk også handlet inn de aller første babytingene. Morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. januar 2010 #137 Del Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer så masse med ei lita i magen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 29. januar 2010 #138 Del Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer så mye med ei lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #139 Del Skrevet 7. februar 2010 Gratulerer så masse med ei lita i magen! :rødme: Gratulerer så mye med ei lita Tusen takk begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #140 Del Skrevet 7. februar 2010 Travelt opptatt for tiden, så blir lite tid til data. Men idag er det søndag, og har ingen planer. Deilig. Ble satt fram når jeg var på UL, så er nå 20+3 dager. Skal fikse tickeren så den stemmer. Tenk at jeg er halvveis. Helt sykt. Synes ikke det er lenge siden vi fikk positiv test jeg. Har kjøpt inn litt smågreier, og sitter nå å surfer på nettet etter babystuff :rødme: . Vi må vel snart begynne å se etter hvilken vogn vi vil ha, men er jo en jungel der ute. Ikke lett å bli klok. Men vet iallefall at det blir en 4 hjuling. Ser litt på Emmaljunga sine vogner, men ikke bestemt oss for en enda. Ha en super søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå