Gå til innhold

Mini på vei! Graviditetsdagbok for en førstegangs.


Gaupa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk til alle som har vært her inne å ønsket meg lykke til. Dere er gode :klemmer:

----

Var hos legen idag, og står egentlig på stedet hvil. Kunne ikke ta blodprøver pga jeg kom for sent. Han fikk litt bedre bilde på UL, men ikke nok til å se foster eller hjerte. Men han så en "gravid" livmor. Skal tilbake å ta blodprøver, så får se hva de viser.

Akk ja, Skal ikke være lett. Men har ikke blødd noe mer iallefall. Og det er jo positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle som har vært her inne å ønsket meg lykke til. Dere er gode :klemmer:

----

Var hos legen idag, og står egentlig på stedet hvil. Kunne ikke ta blodprøver pga jeg kom for sent. Han fikk litt bedre bilde på UL, men ikke nok til å se foster eller hjerte. Men han så en "gravid" livmor. Skal tilbake å ta blodprøver, så får se hva de viser.

Akk ja, Skal ikke være lett. Men har ikke blødd noe mer iallefall. Og det er jo positivt

Huff.. kjipt å ikkje veta.. men positivt med gravid livmor og null blødningar!! :) Håpa virkelig alt er som det skal!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... ikke kjekt å ikke vite helt sikkert... håper blodprøvene viser det de skal vise :jepp: Jeg krysser i alle fall alt jeg har for at dette skal gå helt fint! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe skikkelig dritt å ikke vite noe ja. Hater det :kjefte:

Håper alt er i orden. Vil så gjerne ha lille nurket :kgbaby:

Blir en lang uke dette. Skal å ta blodprøve i morgen og fredag for å sammenligne nivået av HCG. Håper det stiger godt.

Pittelitt blødning i morges, men ikke mye heldigvis. Jeg gaula nei :rope: når jeg så det, så da våknet samboeren min :fnise:

Tror han synes det nesten er verre enn meg å gå slik å vente og ikke vite. Han vil vi skal betale for innvendig UL, men jeg tenker først å ta blodprøvene. Liker ikke helt å ta så mange UL.

Noen som forresten vet hvor lang tid man må vente før man får svar på HCG-blodprøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Gaupa,

Så deg såvidt på prøveforumet før du flyttet dagboken din - vi sluttet på p-pillen omtrent likt, så artig at dere har lykkes så raskt! :)

Krysser fingrene for at spiren er i orden - det er jo slettes ikke uvanlig med blødninger så tidlig i svangerskapet, uten at det betyr at noe er galt :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Krysser fingrene og håper at hcg stiger som det skal. Det er helt forferdelig å gå sånn å ikke vite hva som skjer.

Man hører jo om mange som småblør litt uten at det er farlig, og håper virkelig det er sånn for deg også. Jeg har jo hatt brunt nesten hver dag i nesten tre uker, og fikk se et bankende hjerte på UL på mandag, så hos meg var alt som det skulle selv om det brune har bekymret meg mye.

Tenker på deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle dere som er innom å ønsker lykke til. Det varmer :klemmer:

Kanskje på tide med en oppdatering. Har hatt full rulle denne uken med jobb, så har vært helt slått ut på kveldene.

Men var å tok blodprøve på onsdag og i dag. De hadde allerede fått svarene for den på onsdagen, og der ligger nivået av hCG på 36841. Om det er høyt/lavt/bra eller dårlig aner jeg ikke. Så vidt jeg har skjønt kan dette nivået variere stort fra person til person, og eneste "sikre" er å se på stigningen. Så den jeg tok i dag får jeg mest sannsynlig svar på i begynnelsen av neste uke en gang. Håper det stiger godt.

Frihelg!!Og godt er det :jepp:

God helg til alle som er innom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at stigningen er som den skal. :klemmer:

Deilig med frihelg - kos deg masse! :hoppe:

Tusen takk. Har vært helt herlig med frihelg. Bare slappet av og kost meg. Men får gjøre en liten innsats i leiligheten i dag da :jepp:

Blir spennende å ringe på tirsdag eller noe for å høre om det er stigning eller ikke. Takk for at du krysser fingrene for at det er stigning :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg jeg også! :klem:

Har det vært noe mer blødninger?

Tusen takk :klemmer:

Har heldigvis ikke vært noen blødninger etter skrekkdagen*bank i bordet*. Har vært litt misfarget utflod nå og da, men ikke noe friskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søndag og jeg :fryser: .Sov lenge i dag, så sitter å spiser frokost nå jeg mens jeg oppdaterer meg i noen dagbøker her inne. Etterpå blir det litt rydding og støvsuging.

Gruer meg skikkelig til å ringe å høre dommen i begynnelsen av uka. Håper så inderlig at alt er i orden. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som alt forløper helt normalt jeg! :jepp:

Håper inderlig det ja :jepp: Har fått opp trua litt de siste dagene, men prøver å si til meg selv at det kan gå galt også. Ikke lett ialefall :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, her var det litt skremmende lesning, men oppløftende at det ikke har vært noe mer friskt blod!!!!

Håper virkelig du får positivt svar til uka!!

Lykke lykke til :tommelsmil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...