Gå til innhold

Mini på vei! Graviditetsdagbok for en førstegangs.


Gaupa

Anbefalte innlegg

Gratulerer! :)

Nesten like langt på vei vi også.. må prøve å følge med hverandre fremover, spennende tider dette! :gjeiper:

Tusen takk :)

Og så morro at vi er nesten like langt på vei. Skal ta meg en tur inn i dagboken din etterpå :jepp:

Når har du termin? Om det er 1 juli så kan du melde deg på i terminklubben juli/aug. Har laget en tråd der inne, men er foreløpig helt alene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne følge med videre her, og håper at jeg snart kan følge etter... :)

Koselig at du vil følge med her :klemmer:

Og håper dere snart lykkes slik at du kan lage en graviditetsdagbok du og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt panikktilstander her i morrest. Jeg oppdaget farget utflod på papiret, men det har heldigvis ikke kommet noe etter det. Er så nervøs for at dette ikke skal gå vår vei. :tristbla:

Samtidig vet jeg jo at det ikke nødvendigvis trenger å være noe galt selv om man småblør litt.

Huff, kommer til å bli noen lange måneder fram til Ul og vi forhåpentligvis får se at alt er i orden.

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bestille deg tidlig UL selv da bare for å bli litt roligere :)

Joa, men hvor tidlig kan man bestille Ul? Vet du pris?

Har ikke bestilt meg legetime engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke peiling, men vet om en som skal i uke 7 :Nikke:

Hmm, har ikke vært noe mer i dag, så tror jeg avventer det hele.

Er vel ikke så mye man kan gjøre fra eller til uansett :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tickeren min vil ikke oppdatere seg. hmm :klø:

Ingen merkbare symptomer i dag heller. Hadde "menssmerter" i går kveld og litt i nattmorrest når jeg sto opp for å tisse, men ingenting nå. '

Vet ikke om det er flere som har forsket på dette da, men normalt sett nå når jeg er gravid så er livmortappen veldig langt nede. Men etter sex har den krøpet laaangt oppi, før den så vandrer ned igjen en tid etter sex. Blir jo litt bekymret siden den da tydeligvis blir "skviset" oppover under sex. Er vel neppe farlig, men alt man skal bekymre seg for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart off to work. Liker ikke å jobbe ettermiddag/kveld.

Har begynt å tenke litt på dette med penger. Jeg har jo ingen fast jobb enda, men må jo få jobbet såpass at vi får utbetaling hver mnd i permisjonen, samt at mannen får ta sine 10 fastsatte uker. Da må jeg jobbe mer enn 50 prosent, noe jeg definitivt ikke gjør nå.

Tror jeg må ta noen telefoner snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten "bare" 6 uker og 3 dager til vi kan spre nyheten :jepp:

Vi tenker iallefall at vi skal vente til uke 12, men får nå se hvordan det går da :fnise: Mulig mamma får vite noe før den tid om jeg skulle bli dårlig eller at hun bare gjetter det.

Lurer på om jeg får hørt hjertelyd når jeg skal til legen? Tenker vi drøyer legebesøk til uke 10-11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uaæææ...for noen "menssmerter". Skikkelig vondt der nede i perioder på kveldene. Ligner på menssmerter, men kommer bare på ettermiddag/kveld/natt. Weird

Skal vel være slik :fnise::eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Og så morro at vi er nesten like langt på vei. Skal ta meg en tur inn i dagboken din etterpå :jepp:

Når har du termin? Om det er 1 juli så kan du melde deg på i terminklubben juli/aug. Har laget en tråd der inne, men er foreløpig helt alene :fnise:

Ifølge terminkalkulator har jeg termin 27. juni.. men pga uregelmessige sykluser siden SA i mai har jeg ikke peiling på hverken EL eller IKM.. så da ble det til at jeg la inn 28 dagers syklus på terminkalkulator.. Vanskelig å bestemme om jeg skal melde meg inn i juli/august-klubben eller mai/juni-klubben.. hmm.. :sukk:

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge terminkalkulator har jeg termin 27. juni.. men pga uregelmessige sykluser siden SA i mai har jeg ikke peiling på hverken EL eller IKM.. så da ble det til at jeg la inn 28 dagers syklus på terminkalkulator.. Vanskelig å bestemme om jeg skal melde meg inn i juli/august-klubben eller mai/juni-klubben.. hmm.. :sukk:

Når har du termin da?

Ok. Ja da er det jo nesten juli/august, men ikke helt :fnise:

Jeg har termin 3 juli i følge diverse terminkalkulatorer, så det er såvidt det går på juli/august. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt brunt på papiret i dag :sukk:

Men vet at det ikke trenger å bety noe som helst. Leser jo om maange som har det slik, og til og med blør litt uten at det går galt.

Så får slå meg til ro med det jeg foreløpig. :jepp:

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumme brun-spøkelset spøker for deg også. :sukk: Det er ikke særlig moro. Jeg har hatt det siden mandag, kommer og går litt i styrke, men i dag har det, heldigvis og bank i bordet, ikke kommet noe mer.

Har hørt og lest at det er veldig vanlig jeg også, så prøver å slå meg til ro med det, men så blir man jo bekymret også. Vi får prøve å trøste oss med at det i alle fall ikke er blod og de sier jo det at så lenge det ikke er friskt, så skal det ikke være noen fare. Dessuten er det jo mange som til og med blør også, uten at det er noe galt.

Gode :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så ufattelig lenge til ordinær UL har vi snakket litt om å få en privat før vi forteller det til folk. Bare for å ha sett et hjerte banke og sånn. Det er en ny jordmortjeneste her jeg bor som har både 2D og 3D, og prisen for en vanlig 2D er 500, så det skal vi unne oss. Gleder meg sånn :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...