Gå til innhold

Mini på vei! Graviditetsdagbok for en førstegangs.


Gaupa

Anbefalte innlegg

ÅÅå så gøy med ul tidligere, da får du også en mer ro over alt når du ser mini på skjermen ;):hug:

Håper jeg kan joine deg i terminklubben når jeg nærmer meg IKM 15.nov ;)

Ha en suuuuuuper søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅå så gøy med ul tidligere, da får du også en mer ro over alt når du ser mini på skjermen ;):hug:

Håper jeg kan joine deg i terminklubben når jeg nærmer meg IKM 15.nov ;)

Ha en suuuuuuper søndag!

Det er det vi også tenker. Pluss at det kanskje blir mer virkelig når vi får sett at det er noe der inne :rødme: Eneste jeg lurer påer om det blir innvendig eller utvendig UL når man er i uke 11?

Krysser fingrene for at du joiner terminklubben :jepp:

Ha en super duper søndag du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hele uker på vei :danse:

Det er nydelig vær ute i dag, så blir en lang gåtur om ikke så alt for lenge :sol:

En super søndag til alle som stikker innom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 6 uker!! :strix:

Håper du har hatt en finfin søndag!

Tusen takk :klemmer: . Er godt for hver uke som går. Et skritt nærmere at det er tryggere, og et skritt nærmere å få bli mor :rødme: :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 6 uker på vei ;)

Her går det fort i svingene, hehe. Snart er de magiske 12 ukene forbi og dere kan dele den gledelige nyheten!

- Har du tenkt til å si det til noen i det hele tatt før de 12 ukene har gått?

Det har vi tenkt på nemlig - at vi jo dele det med noen og kunne prate om det.. Vi har to vennepar som vi er veldig close med og de vet at vi prøver. Så de får nok vite det :)

Bare tenkte at det kan være greit å alliere seg med noen, for om det skulle skjedd noe (det gjør det ikke :klem:), så har du noen du kan prate med det om også (ikke bare mannen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 6 uker på vei ;)

Her går det fort i svingene, hehe. Snart er de magiske 12 ukene forbi og dere kan dele den gledelige nyheten!

- Har du tenkt til å si det til noen i det hele tatt før de 12 ukene har gått?

Det har vi tenkt på nemlig - at vi jo dele det med noen og kunne prate om det.. Vi har to vennepar som vi er veldig close med og de vet at vi prøver. Så de får nok vite det :)

Bare tenkte at det kan være greit å alliere seg med noen, for om det skulle skjedd noe (det gjør det ikke :klem:), så har du noen du kan prate med det om også (ikke bare mannen).

Tusen takk :klemmer:

Ja planen er å ha dette som vår lille hemmelighet enda en stund. Til vi har vært på UL.Så får vi se hvordan det går da :fnise: Har tenkt tanken om å fortelle det til mamma, sånn i tilfelle. Men foreløpig har jeg ikke gjort det. Tenkte å invitere søsken og foreldre på "førjulskaffe" for å fortelle det, men da må jeg vente til alle er i byen. Er nemlig bare mamma som bor her jeg bor.

Men du kan tro det holder hardt når jeg er på besøk hos en venninne som har termin i dag!!Veldig lyst til å fortelle at vi også skal ha en liten en :jepp:

Over til noe annet:

Håper syklusen din er mer stabilisert på kortere nå, at det er EL for deg nå, og at du får to blå før jul :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Gratulerer med spire i magen!! :duskedame:

Såg det hadde komt en 2010-klubb, så jeg måtte jo hilse litt på neste års juli/august-damer :)

Tenkte jeg skulle berolige deg litt også, for jeg hadde en ganske kraftig blødning når jeg var ca 7-8 uker på veg, men jammen så kom det en fullstendig velskapt jente ut fordi! :)

Så skumle farger og blødninger må ikke ende i SA eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire i magen!! :duskedame:

Såg det hadde komt en 2010-klubb, så jeg måtte jo hilse litt på neste års juli/august-damer :)

Tenkte jeg skulle berolige deg litt også, for jeg hadde en ganske kraftig blødning når jeg var ca 7-8 uker på veg, men jammen så kom det en fullstendig velskapt jente ut fordi! :)

Så skumle farger og blødninger må ikke ende i SA eller noe!

Tusen takk :klemmer:

Det var akkurat det jeg trengte å høre nå faktisk. At det kan gå bra. Har nemlig en drittdag med rødbrun blødning, så er litt sånn :tristbla: idag.

Koselig at du kom innom her en tur for å hilse på neste års juli/aug mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempe koselig ut med førjulskaffe og familien din/deres blir helt sikkert i fyr og flamme når de får høre nyheten!! :)

Blir nok noen sommerfugler i magen når du forteller det tenker jeg ;)

Håper virkelig Vitex har stabilisert syklusen min ja.. Tror kanskje jeg hadde EL i helgen, men er litt usikker... Flere positive tester og så negativ + symptomer. Men aaaaltfor tidlig (11 dager), så lurer liksom på om Vitex kan stabilisere det sååå mye.. hmmm

Var det noe spesielt dere gjorde den måneden det klaffet eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempe koselig ut med førjulskaffe og familien din/deres blir helt sikkert i fyr og flamme når de får høre nyheten!! :)

Blir nok noen sommerfugler i magen når du forteller det tenker jeg ;)

Håper virkelig Vitex har stabilisert syklusen min ja.. Tror kanskje jeg hadde EL i helgen, men er litt usikker... Flere positive tester og så negativ + symptomer. Men aaaaltfor tidlig (11 dager), så lurer liksom på om Vitex kan stabilisere det sååå mye.. hmmm

Var det noe spesielt dere gjorde den måneden det klaffet eller? :sjenert:

Jupp, bare håper vi kommer så langt da. Negativ dag idag, men håper og tror det blir bedre i morgen :) . Var så vidt jeg klarte å holde meg i dag. Var å møtte mamma og ene søstra mi på cafe, og fikk så lyst til å fortelle. Så gleder meg til den dagen vi kan fortelle det til alle.

Hmm, om vi gjorde noe spesielt den mnd..Nei i grunn ikke. Vi var ikke kommet helt i gang egentlig. Jeg bare testet for å finne EL, og når den var positiv hadde vi vel sex 3-4 dager eller noe sånt, en gang om dagen. Og gikk ikke på do rett etter sex da, men ventet vel en 20 min eller så. Ikke noe mer spennende enn det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god klem! :klem: Håper humøret ditt er litt bedre og at det brune har gitt seg. Jeg er også veldig opp og ned i humøret om dagen og mye bekymret. Vi får håpe det er et godt tegn på at det er masse hormoner som herjer i kroppene våre! :jepp:

Ha en fin helg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god klem! :klem: Håper humøret ditt er litt bedre og at det brune har gitt seg. Jeg er også veldig opp og ned i humøret om dagen og mye bekymret. Vi får håpe det er et godt tegn på at det er masse hormoner som herjer i kroppene våre! :jepp:

Ha en fin helg! :strix:

Takk for god klem :klemmer:

Humøret er ikke noe bedre dessverre. Skal lage et innlegg om det nå tenkte jeg, men blir ikke et positivt innlegg gitt.

Håper du og får en fin fin helg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe positivt innlegg dette her, så er dere advart:

Hadde som sagt litt mer brunt på onsdag/torsdag, men fremdeles ikke noe alarmerende. Men i morrest kom det frisk blod. Og en del vil jeg også si. Ikke mensen-mye, men en del. Hadde ikke noe vondt heldigvis, og utover dagen dabbet det av, og nå er det ikke noe blod. Frika ut selvsagt, men måtte ta meg sammen siden jeg skulle på jobb.

Rett etter jobb bar det til legen for å se om han kunne finne ut noe. Opp på ultralydbenken, men han fant ikke noe. Var kanskje "noe" der, men ikke noe som han kunne si sikkert. Var bare utvendig siden han ikke har fancy innvendig greier. Så er egentlig like langt nå. Han sa om at jeg hadde full blære ville han kunne se lettere, så jeg skal inn på mandagen med full blære for å se om han finner noe da. Gjør han ikke det sendere han meg videre til sykehuset. Og om det blir verre/mye blødninger i løpet av helgen skal jeg kontakte legevakten.

Så ting ser ikke så lyst ut her. :tristbla:

Så jenter. Full blære gjør det letter å se ved utvendig tidlig Ul!

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe positivt innlegg dette her, så er dere advart:

Hadde som sagt litt mer brunt på onsdag/torsdag, men fremdeles ikke noe alarmerende. Men i morrest kom det frisk blod. Og en del vil jeg også si. Ikke mensen-mye, men en del. Hadde ikke noe vondt heldigvis, og utover dagen dabbet det av, og nå er det ikke noe blod. Frika ut selvsagt, men måtte ta meg sammen siden jeg skulle på jobb.

Rett etter jobb bar det til legen for å se om han kunne finne ut noe. Opp på ultralydbenken, men han fant ikke noe. Var kanskje "noe" der, men ikke noe som han kunne si sikkert. Var bare utvendig siden han ikke har fancy innvendig greier. Så er egentlig like langt nå. Han sa om at jeg hadde full blære ville han kunne se lettere, så jeg skal inn på mandagen med full blære for å se om han finner noe da. Gjør han ikke det sendere han meg videre til sykehuset. Og om det blir verre/mye blødninger i løpet av helgen skal jeg kontakte legevakten.

Så ting ser ikke så lyst ut her. :tristbla:

Så jenter. Full blære gjør det letter å se ved utvendig tidlig Ul!

Krysser fingrane for at alt går bra!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, Gaupa. :troest: Håper virkelig du ikke har blødd noe mer i helga og at UL i morgen blir en fin opplevelse. Helt forferdelig å gå sånn å ikke vite. Tenker på deg og håper alt står bra til med spira.

Gode klemmer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...