Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

Bare koselig shamim-..koselig med besøk og råd:)

Ja det blir sykling på fritiden og har ikke satt rumpa mi på en sykkel på så lenge jeg kan huske, så kanskje forsøke megpå en tur, for så å sette opp km mål....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok lurt! :) Sjekke hvor lange turer (ca) du er komfortabel med, og så se litt på hvor ofte det er realistisk at du kan få syklet. Så kan du si ifra til oss og så kan vi motivere og passe på! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M :goodbye:

Får håpe våren kommer sånn at det blir sykkel vær. Du får oppdatere på hvordan det går med prosjekt sykkel etterhvert.

Endret av Aurora_A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei

En kort oppdatering da jeg ikke har vært her inne på evigheter...Har hatt alvorlig, brå sykdom i familien som medførte at jeg måtte reise ganske langt hjemmefra..Her ble jeg værende i en uke og dessverre endte det med dødsfall..Nå er jeg hjemme igjen, ikke helt i form og humør men livet går videre....har dagen idag og imorgen og komme meg litt på før hverdagen er her igjen..og den blir nok ganske tøff og møte....Men det er hvertfall grunnen til hvorfor jeg ikke har vært her inne..Er ikke akkurat etterlyst heller, men greit å fortelle dere så vet dere at jeg ikke har sluntret unna på andre måter...

kommer sterkere tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - trist å høre. Sender en klem :klem:

Jeg har ikke vært så aktiv her inne i det siste jeg heller, vært litt mer stille her.

Håper du får kommet deg litt i dag og i morgen før du må tilbake til jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leit å høre om sykdom og dødsfall... og veldig forståelig at ikke trening og kosthold er det som har vært i fokus :klemmer:

Håper dagene fremover går greit.. Du skal se at alt føles litt mer ok når du får det vonde noe mer på avstand! (og kanskje du skal ta deg en løpetur eller noe... løpe fra litt vonde tanker)..

bare om du orker da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist :klem:

Ta vare på deg selv midt i dette da, så er jeg sikker på at du kommer sterke tilbake når du føler for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda. :klemmer: og masse varme tanker.

Ta den tiden du trenger du, det er viktig å gi seg selv lov til å være nedfor og dysfunksjonell etter noe sånt. Livet går heldigvis videre, det tar bare litt tid noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

Forsøker å komme i "gjenge" igjen som det så fint heter...Men det tar litt tid ja, det er tungt og tøft og forventer at morgendagen blir tøff..Man skal lissom møte hverdagen igjen med et smil og late som ingenting... tilbake til det vanlige, men en brikke mangler.....

Men nå skal jeg gjøre mitt beste, reise meg og stå på. Dette skal nok gå fint.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre :klemmer:

Er alltid vanskelig når sånne ting kommer og snur opp ned på hverdagen.

Det er heller ingen fasit svar på hva som er best. Du får bare ta en dag av gangen og gjøre det som er riktig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Hverdagen er her igjen, litt tøff å møte generelt - men var ekstra tøft i morres! Fungerte mer som en maskin, gjorde det jeg måtte og duret avgårde...Bare å sette i gang med jobb og kjøre på og håpe at dagen går unna! Må bare komme litt i gjenge så går det så fint....

Møtte på jobb og selvfølgelig var det hundre spm, skjønner ikke folk at det er visse ting man kanskje ikke skal spørre om og legge nesa si oppi?????? Men neida..Ikke her i gården!

Har nå ordnet meg sykkel, venter på at den skal bli levert! Gjort en avtale med en vennine om at vi skal gå tur fra og med mandag. Vi skal være veldig flinke og gjøre et forsøk på hver mandag, tirsdag og onsdag. Når sykkelen kommer byttes det litt på....... Så får vi se om vi klarer dette! Haer mine tvil om hver dag, men vi skal hvertfall sette i gang! Et steg i riktig retning, føler jeg har stagnert litt nå etter alt som har skjedd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuugh, folk som ikke skjønner når de skal holde kjeft og ikke mase med masse spørsmål er utrolig slitsomt. Du får si pent at du ikke vil snakke om de hvis de fortsetter - det pleier å hjelpe om man er såpass direkte.

Så koselig med gå- og sykkelturer sammen med noen :) Det er ihvertfall vanskeligere å skulke unna når man har en avtale ;) Trikset er vel å bestemme seg for at man skal gjennomføre dette - men da er det viktig å ikke sette seg urealistiske mål. Tre dager i uka er vel gjennomførbart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal være gjennomførbart ja....For hennes vedkommende må det skje på faste dager, mand tirs og ons...men vi gjør et helhjertet forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ha en treningspartner ja! Håper det blir en suksess og at du finner bevegelsesglede i syklingen :) Jeg følger med videre på fortsettelsen :skravle:

Snart er arbeidsdagen over, og kan tenke meg at det blir godt for deg å komme seg hjem igjen i ettermiddag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja god morgen jenter......

Nå nærmer våren seg, i dag var det faktisk ikke så kaldt så litt lettere kledd idag -deilig!

Som du skriver ja, deilig med en kort uke:) Ser frem til fredagen ja... Hehe...men hvem gjør vel ikke det?

Var ute å handlet litt i går og hamstret inn mye sunne matvarer....Funnet ut at jeg skal kutte å kjøpe meg lunsj på jobb...Det er så mye unødvendig på baguettene her, som smør og majones og det kan man fint kutte ut! (samt spare penger) Så idag er det sunt knekkebrød og kalkunfilet til lunsj med grønt på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en god ide! Man kan lage mye spennende selv for de pengene en jobblunsj koster. Og det er lettere å variere! Og har du lyst på baguetter, så går det jo an å kjøpe grove, halvstekte og smøre selv. Vet ikke hvordan de er der du jobber, men jeg synes ofte det er ekkelt mye smør på kjøpebaguetter, tjukt lag jo! Også kjører de gjerne på med majones oppå det igjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig sant det Pingping.....Men er såå enkelt om morran å bare ta med lommeboken, istedenfor å smøre matpakke.....Men forsøker meg på matpakke nå.

I går gikk jeg faktisk en lengre tur, det var deilig! Våren er herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...