Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, det ble veldig hyggelig :) Måtte kaste inn håndkledet rundt midnatt, da en kombinasjon av øyekatarr, hundeallergi og trøtthet ga ekstremt røde og såre øyne. Da var det innmari deiig å lukke øynene tilslutt!

I dag har jeg diagnostisert meg selv og har kommet frem til at jeg tror at jeg har en virusinfeksjon i halsen, alle symptomer passer, noe som igjen betyr at det er ingenting man kan gjøre :trist: Hadde det vært en bakteriell infeksjon, så kunne jeg fått antibiotika, men som vi alle har lært i naturfagen så hjelper jo ikke antibiotika mot virus. Så da må det bare gå sin gang, venter på virkningen av en Paracet, men klarer liksom ikke å tro at det skal hjelpe mot vondt i halsen. Vi får se, vi får se.

Dersom ikke former er bedre i morgen, så blir jeg hjemme, nå gidder jeg ikke å være syk lenger. Jeg SKAL bli frisk! I dag tar vi med elgsteika vår til svigers, så blir det cupfinale ( :filer: ) og Blåmannlaget middag etterpå (hurra :bolledeig: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Godt dere fikk kommet dere ut.

Kjenner igjen det at det ikke er like enkelt å komme seg ut når en får barn da... Selv om en har aldri så gode forsetter er unger gjerne rutinemennesker, som sovner best hjemme.

Eller egentlig er lillegutt stort sett grei å ha med på overnattingsbesøk, men kveldsbesøk kan det bli mer krøll ut av... Ikke så moro hvis han ikke sovner igjen i bilen, og skriker hele veien hjem... Blir jo greiere når han blir litt større.

Må også innrømme at jeg synes det er litt deilig med rolige hjemmekvelder også da. Vi har så mye vi er med på som vi trenger barnevakter til, så da er det deilig med en rolig kveld av og til ;)

Får håpe du får venninnene dine hjem om ikke lenge og at viruset slipper taket.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blåmor!

Det ser ut som dere hadde ei fin helg :)

De fleste av venneparene våre har barn, så det er klart at det må planlegges litt i forkant, og jeg skal passe meg for å uttale meg siden jeg ikke har barn selv, men det virker som om at alt blir så utrolig vanskelig og umulig bare man får barn! Jeg har i alle fall bestemt meg for at vi ikke skal bli slike som aldri kan reise ut på noe. Det går an å ta med seg et barn rundt.

Jeg kjenner meg godt igjen i dette, og har også tenkt at jeg ikke vil bli sånn som ikke kan finne på ting så fort de får barn. Det går an å ta med seg barn ja, og å få tak i barnevakt for å ha tid til å være kjærester og være sammen med venner. Det føles som at noen aldri ordner seg barnevakt engang (og det er jo ikke alle som bor med familie rundt seg heller som har enkel tilgang på barnevakt). Jeg tror det er mange som glemmer at det finnes et liv rundt seg iblant, og det er sikkert fort gjort også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har jo full forståelse for begge sider, og skjønner godt at det absolutt ikke er like enkelt når man har fått en liten sjef i huset, men det er jo fremdeles ikke umulig. Som du sier, det virker som om noen har glemt at det går an.

Formen er heldigvis bedre i dag, hoster, litt vondt i halsen og litt sliten, men det er 90% fremgang som Blåmann sa :fnise: I morgen skal jeg være superfrisk! Hatt en koselig ettermiddag med verdens fineste nevø og foreldrene hans.

Jeg har lyst til å gifte meg, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en del som "murer" seg inne ja. Viktig å huske på å komme seg litt ut selv om man har blitt foreldre, både alene og sammen.

Vi er med på veldig mye, men regner med at vi "murer" oss litt mer inne igjen når babyen kommer. Babyer er enklere å ta med når en skal noe, men vanskeligere med barnevakt til dem.

Men det er jo bare en periode ;)

Håper formen er bedre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er frisk og opplagt i dag :jepp: En isbitmaskin hadde neimen ikke vært dumt, det brukes det mye av her i huset.

Jeg også har lyst til å gifte meg :sjenert:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsninger :klemmer:

Har endelig fått mensen, så nå er det bare å begynne å telle ned til jeg skal til legen for å ta blodprøve. Skal teste for EL, og neste syklus kan jeg begynne på Pergo :bolledeig:

Jeg har så utrolig kort lunte akkurat nå, absolutt alt irriterer meg. Det er rotete her (mesteparten er sikkert min egen feil), Blåmann lager rare lyder, ser på bråkete tv, jeg er idiotisk sent ute med regninger (igjen, og må betale for det. Jeg er håpløs!!!) og det meste er galt akkurat nå. Tror alle nyter godt av at jeg stenger meg inne på kontoret og rydder der i kveld. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldigvis var det en herlig venninne som var på hjemmebesøk i helgen og som fremdeles er her, slik at jeg har tilbragt de siste tre timene på kafé med henne og noen glass rødvin. Much needed, utrolig koselig, godt humør da jeg kom hjme - og alt bra. Nå skal jeg se Jakten på kjærligheten, skjønner det har vært en del drama der i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått mensen, så nå er det bare å begynne å telle ned til jeg skal til legen for å ta blodprøve. Skal teste for EL, og neste syklus kan jeg begynne på Pergo :bolledeig:

Hurra for blodprøver og Pergo :bolledeig:

Godt å se at du kom deg ut med ei venninne og fikk deg litt vin, i stedet for å rydde på kontoret. Det gjør godt for humøret, og rotet springer jo ikke fra deg ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis var det en herlig venninne som var på hjemmebesøk i helgen og som fremdeles er her, slik at jeg har tilbragt de siste tre timene på kafé med henne og noen glass rødvin. Much needed, utrolig koselig, godt humør da jeg kom hjme - og alt bra. Nå skal jeg se Jakten på kjærligheten, skjønner det har vært en del drama der i kveld....

Gode venninner er gull verdt :tommelsmil:

Så bra det snart er klart for pergo :hoppe: Håper det blir løsningen for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...