Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

God søndagsmiddag :sikle:

Ja, den var helt nydelig! Elgsteik med nydelig og smaksrike fløtesaus, potetpuré av søtpoteter og mandelpoteter, samt brokkoli.

Har en bordtennisball i halsen, på høyre side. Gjør vondt å svelge. Trodde jeg snart var ferdig med å være "syk". Hanglet i halvannen uke, men det slår aldri helt til, heldigvis får man si, men vil jo helst være helt frisk.

Tror nesten aldri at jeg har vært så aktiv i boka mi noen gang som denne helgen. Godt at det er moro å være på KG igjen, selv om det går utover mye annet da :sjenert:

Endret av Blåmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som om du har hatt en fin søndag da :) Elgstek er nam :sikle:

Håper bordtennisballen forsvinner snart da og at du blir frisk igjen velig snart :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjedelig med sånne regninger... Spesielt når de er såpass store og en heller kunne tenkt seg å bruke pengene på andre ting...

Hørtes ut som dere hadde en hyggelig helg. Bare å venne seg til at det blir mer rolige lørdagskvelder, forhåpentligvis om ikke så veldig lenge ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blåmor!

Så godt å se at dere er igang med utredning videre og at du snart kan begynne på pergo. Håper det er det som vil gjøre at det klaffer for dere :Nikke:

Den middagen deres i går hørtes fantastisk ut. Namme... :gjeiper:

Ha en flott mandagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolige lørdagskvelder er helt i orden, det er bare når man tror at man skal noe annet det er litt kjedelig. Nuvel, vi koste oss, vi!

Dagens episode av Blåmor blir aldri frisk, men er ikke syk har med seg vår gode venn øyekatarren. Våknet i morges med litt vondt i det ene øyet, men trodde det kanskje var noe sminke jeg ikke hadde fått bort, så tenkte ikke noe videre over det. Men utover dagen har det begynt å verke og renne og blir egentlig bare verre. Bordtennisballen har minket til en trippel-ert, og resten av luftveissystemet har hengt seg på. Likevel synes jeg ikke at jeg føler meg dårlig nok til å være hjemme fra jobb, heldigvis skal jeg ikke noe spesielt verken i ettermiddag eller i morgen ettermiddag, så det byr vel på muligheter for å slappe av. Blåmann er avsted på apoteket for å høre om de har reseptfrie øyedråper, hvis ikke får jeg bare skylle med lunkent vann. Får være ram på håndvasken så jeg ikke smitter andre i alle fall!

Det var dagens klageinnlegg, nå skal jeg på dagbokrunde. Tadaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme dumme øyet mitt.

:troest: Håper du har fått noe for øyet ditt da og at det begynner å hjelpe på :)

Godt halsen er litt bedre i allefall da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet halv dag i dag, skal prøve å bli f.r.i.s.k! I morgen har jeg bestemt at jeg er helt frisk og ferdig med alt, så sånn får det bare bli. Blåmann har vært hjemme fra jobb, han er ikke i form. Skal til legen for å hente resept på øyedråper for det hersens øyet, jeg ante ikke at det kunne være så smertelig irriterende med øyekatarr, det er virkelig noe dritt. I morges var øyet mitt heeelt igjenklistret av verk, enda det ikke verket i det hele tatt på dagen i går. Håpløst.

Har tilbragt det meste av dagen etter jeg kom hjem på sofaen, sovet litt, ryddet litt, gjort i stand noen opplegg til i morgen, og nå har jeg nettopp tatt ut lasagnen av ovnen, så det blir lasagne til sen middag i dag.

I morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg frisk, i morgen er jeg FRISK! Mangler en tryllesmiley. Simsalabim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det koselig å komme inn i dag! Tuuusen takk for alle god bedring-ønsker jenter, dere er gode som gull :klemmer:

Jeg vurderer å omdøpe boka mi til sykeboka i stedet, skal dette aldri ta slutt? :klø: Jeg trenger egentlig ikke legge ut om alt, men jeg gjør det likevel, det er jo min bok :jepp:

Øyet var bedre i dag, verker fremdeles om natta, men i dag ser det bare ut som om jeg har grått i en uke, og det er en kjempefremgang fra å se ut som Sauron i Ringenes Herre. Har hentet øyedråper på apoteket også, så nå skal det nok bli orden på ting. Ser fremdeles ikke så godt på det, men det kommer seg.

Da jeg våknet i morges hadde jeg så ekstremt vondt i halsen, tror nesten det aldri har vært så vondt før. Den tidligere bordtennisballen hadde vokst til en tennisball. Auauau. Det bedret seg litt utover dagen, men nå på ettermiddagen har det blitt helt krise. Vondt å snakke, vondt å svelge, vondt å hoste, vondt når jeg ikke gjør noe, vondt i øra. Det kommer stadig noe nytt, så fort jeg er frisk av en ting, så kommer det noe nytt. Spent på å se hva det er i morgen.

Men jeg er frisk altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er frisk altså! :jepp:

:fnise:

Uff...kjedelig med så mye vondter da :( Vond hals er så slitsomt....slitsomt å drikke, spise, snakke, svelge :(

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Lucky! Jeg er i alle fall heldig nok til å ha en fantastisk Blåmann som lager varm melk med honning til meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Må si jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver Blåmor. Har kuttet ut KG en liten stund jeg også, prøver og ikke tenke for mye.. Håper pergoen gjør susen for dere!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Må si jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver Blåmor. Har kuttet ut KG en liten stund jeg også, prøver og ikke tenke for mye.. Håper pergoen gjør susen for dere!!

:klemmer:

:vinke: Luna-jenta! Hyggelig å se deg her inne. Det går veldig i perioder, men det er klart at man tenker mer på det når man surfer rundt i prøverdagbok og prøverforum og graviditetsdagbøker osv. Nå venter jeg bare på mensen slik at jeg kan begynne på Pergo. Men den kommer jo aldri når man vil ha den! Håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hvisker jeg fordi det gjør vondt å snakke. Nå er det Hellstrøm :strix:

(Misforstå meg rett, jeg er ikke betatt av Hellstrøm sjøl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...