Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

Host host host. Har hostet siden onsdag kveld, kjenner ikke ut som om det skal gi seg. Jeg skal IKKE bli syk! Bank i bordet!

Nei du må ikke bli syk nå altså :kjefte: Sender den hosten din laaaangt vekk ;)

Ikke noe moro å høre om andre som blir gravide nei :( Klart det er koselig for dem, men du vet....vil jo ha selv også ;)

Kos deg med tanteungene i kveld, du er helt sikkert verdens beste tante :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt det stikker litt når andre blir gravide. Vanskelig å unngå det der, får håpe det snart er din tur.

Håper du hadde en fin dag med tantebarna dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært hos spesialist, og det er selvfølgelig begrenset hva han kunne si ut i fra en liten undersøkelse, men det viser seg da etter GU og innvendig UL at jeg har bakovervendt livmor, uten at det skulle ha noe å si, og en del follikler på eggstokkene. Vi var der for sent til å kunne se etter EL ved hjelp av blodprøve, så nå skal jeg komme dit igjen og ta masse blodprøver på dag 22 i neste syklus. Så har jeg også fått resept på Pergo som jeg da skal begynne på i neste syklus igjen. Blåmann fikk også henvisning til sædprøve som han allerede har bestilt tid til.

Han mente at det var stor sannsynlighet for at det var dårlig kvalitet på eggløsningen som var problemet, derav Pergotime, og at vi kom til å bli foreldre, helt sikkert (i den grad han kan si det sikkert). Så det var jo i grunn gode nyheter, så prøver vi Pergo i 3 måneder, og dersom det ikke gir noen effekt, så kan jeg komme tilbake og evt få henvisning til lap. Han nevnte noe om PCO, men han syntes ikke det så ut som om det var det under UL i alle fall.

Glad for å være i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt dere er i gang :) En del folliker på eggstokkene kan jo være pco og da slippes det jo som oftest ikke så ofte egg som vanlig... Men spennende å se på blodprøvene om du har el da :) Håper pergoen gjør susen for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper også virkelig at Pergo gjør susen! Jeg vet ikke for hvor mange det pleier å klaffe med Pergobruk? Håper i alle fall det gjelder for oss, gyn virker i alle fall svært optimistisk. Nå vil jeg bare ha mensen med en gang (det er ikke en vanlig tanke her i heimen i alle fall) slik at jeg kan komme meg dit for blodprøver, og så bare vente på neste syklus og Pergostart. Håper ikke jeg er blant dem som får mange bivirkninger, men det vet man jo aldri. Hva gjør man ikke for en liten en...

I dag har jeg kjøpt ny PC, den gamle begynte fysisk å falle fra hverandre. Det ble noen tusen, men det er jo en bruksvare som jeg trenger, så da får heller sparekontoen lide. Har jo forhåpentligvis denne i noen år fremover. I drømmeverden skulle jeg gjerne kjøpt Mac, men det er så dyrt at det får bli når vi vinner i lotto. Viktigere å bruke penger på babyhjelp!

Vi har vært og spist sushi og kost oss i kveld, nå blir det Hellstrøm på nett-tv før senga kaller. Deilig å være i gang, men blir jo nesten enda mer utålmodig. Typisk om mensen lar vente på seg i maaange ekstra dager denne gangen. Vi satser i alle fall på 2010-barn i noen måneder til! Baby skal det bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hentet ny Get-boks i dag med opptaksfunksjon, men nå mangler vi alle kanaler, bortsett fra den sjølveste; kvalitetskanalen NRK. Godt at gullrekka går der i alle fall!

Lang dag, så nå skal vi rydde littegranne før det blir taco til kvelds. Dersom det ikke kommer noen kanaler kan det være at det blir film og. Vi får se. Har absolutt ingen planer i helgen, bortsett fra at vi skal være med et vennepar i morgen kveld, men det føles helt fantastisk.

Som jeg elsker helg, og spesielt :hjerte: fredag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag er virkelg den beste dagen i hele uken :hjerte:

Deilig med lite planer i helgen da, har kun date med et par vennepar i morgen kveld jeg også, eller lite på tapeten! Deilig :)

Kos deg med gullrekken og taco :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chart oppdatert igjen. Mangler to temper :sjenert: Glemte det helt på søndag med tre barn i hus, og onsdag orket jeg rett og slett ikke. Dumme meg.

Hvor er mensen når man vil ha den? :lete:

Jeg er på KG mens Blåmann lager taco. Drømmemann :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg utvalgte bilder av Bjørg Thorallsdottir. Hun har så mange sjarmerende og treffende bilder! Ta en titt her hvis du er interessert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg utvalgte bilder av Bjørg Thorallsdottir. Hun har så mange sjarmerende og treffende bilder! Ta en titt her hvis du er interessert :jepp:

Fine og morsomme bilder :) Er de dyre eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine og morsomme bilder :) Er de dyre eller?

Varierer litt i pris selvfølgelig, var bare innom et par gallerinettbutikker, og der fant jeg alt mellom 700 og 3000,- Det fins sikkert både dyrere og billigere, men det er jo ikke helt avskrekkende priser, kan jo ikke fylle all ledig veggplass med det heller! Men et bilde eller to hadde gjort seg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i venneparet vi skulle til er syk, så det blir ikke besøk på oss i kveld. Alle andre er opptatt, så vi er litt rådville på hva vi skal finne på. Vi var jo bare hjemme og gjorde ingenting i går, så er litt gira på å finne på noe i dag. Det er hyggelig å være bare oss to, men det er hyggelig å være sammen med andre også! Littegranne nedtur at det ikke ble noe akkurat i dag.

Men vi har åpnet en vinflaske, skal se film og spille Buzz, så får vi se hva kvelden bringer. Vi bor veldig sentralt, så det er kort vei dersom vi skulle få lyst på en tur ut etter hvert.

Har truffet tante og onkel som jeg ikke har sett på lenge i dag, det var skikkelig koselig. Også har vi vært hos Blåmanns søster og lekt med supernevø i fire timer.

Time will show hva vi gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med endring i planene da :( Men vin og buzz er jo ikke det dummeste på en lørdagskveld heller da ;)

Kos dere masse i kveld da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvelden i går endte med at vi etter to flasker gikk til byen og kjøpte oss kebab. Tenkte litt på å stikke innom et av utestedene for å ta et glass, men vi dro like gjerne hjem og så film, hvor vi begge sovnet etter et kvarter. Da var senga god.

Kjempekoselig søndag, gikk tur i skogen på halvannen time, hadde med speilreflekskamera og fikk testet amatørfotografen i oss. Blåmann syntes det var innmari moro. Note to self: julegavetips!? Kameraet er nemlig pappa sitt.

Jeg har vært på Mary Kay julehus og brukt masse penger, men jaggu skal jeg bli pen og da! Hadde litt vondt av børstesettet jeg kjøpte til 400,- (og det var på tilbud), men er børstene av god kvalitet, så holder de jammen lenge og! Delt på antall dager jeg kommer til å bruke dem, så blir det nok ikke så verst likevel. Nå mangler det bare å få karret seg til et solstudio for å hjelpe kroppen litt, samt benytte meg av at venninne A er eks-frisør og kan klippe og farge meg slik at jeg blir pen til vinteren kommer. Har faktisk ikke så dårlig samvittighet for å bruke litt penger på velvære, det har vært nok av vintre hvor jeg bare føler meg grå og gusten. Nå skal det bli en slutt på det!

Vi hopper i :dusje: og setter kursen mot mamma og pappa for elgsteik og søndagsmiddag. Nammm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar imot alt babystøv jeg kan få! Keep it coming, sistah!

Deilig søndagsmiddag, men da vi kom hjem, fant jeg en kjip, ubetalt regning på 1800,- som ingen andre enn jeg er skyld i. Sure penger, men sånn går det når man ikke henger med i svingene.

Det er bare penger, pleier pappa å si. Og det er jo sant det, det er andre ting her i verden som er mye viktigere, så får jeg heller lære av feilen jeg har gjort nå og legge det bak meg.

Nå blir det søndagsfilm, og vi skal ninyte de siste timene av søndag og helg, før mandagen setter inn for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...