Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at du ser avataren! Kanskje jeg ser den også når jeg skrur av og på PC-en.

Jeg har så ekstremt vondt i halsen, vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser jeg også den nye avartaren din :nigo:

Så fin den var :strix:

Ang halsen, du kan prøve å drikke ingefærte. Hell kokende vann over skivet ingefær og la det trekke en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg rådet om ingefærte :jepp: Det er ikke så godt, men det hjelper veldig!

Ser ikke avatar, men min kg lever sitt eget liv for tiden så det kan være derfor ;)

Sov godt Blåmor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, nå ser jeg også avatar :bolledeig:

Sitter på jobb og skal gjøre det jeg skal, men jeg oooorker ikke. Tænk ju låård for at det er fredag i dag. Halsen er høyst tilstedeværende, men velger å ikke tenke på den. Former er på topp, jadda! Man kan jo ikke være hjemme fra jobb når man er frisk! :ironi:

Endret av Blåmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin avartar :hjerte:

Dumme halsen din da :( Skulle ikke bestilt time hos legen å fått noe pencilin eller noe da kanskje?

Ha en fin fredag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, bør vel kanskje det. Får se hvordan den er på mandag. Dagen i dag tok virkelig alle kreftene ut av meg, sov i tre timer da jeg kom hjem. Det var godt, og så hadde Blåmann laget taco da jeg våknet :rødme:

Det hjalp og sove, hodepinen forsvant i alle fall og halsen er bedre. Rolig helg gjør nok susen. Glad for at jeg holdt ut på jobb i alle fall, samvittigheten er mye bedre da.

Nå irriterer jeg meg GRØNN over Lene Alexandra i Beat for beat. Mener oppriktig at hun ikke har noe der å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært deilig å våkne til ferdiglaget frokost hver dag også... *drømme*

Når vi blir pensjonister skal vi stå opp annenhver dag og lage frokost til hverandre. I vår store villa ved strandkanten på Bahamas. Forresten skal tjenerne og kjøkkenpersonalet få lage frokost. Feberfantasier eller? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært deilig å våkne til ferdiglaget frokost hver dag også... *drømme*

Når vi blir pensjonister skal vi stå opp annenhver dag og lage frokost til hverandre. I vår store villa ved strandkanten på Bahamas. Forresten skal tjenerne og kjøkkenpersonalet få lage frokost. Feberfantasier eller? :klø:

Det hadde vært noe ja :biggrin: Våkne til ferdiglaget frokost og smurt matpakke til å ha med på jobb :)

Ja til store planer for pensjonisttilværelsen :tommel:

På hvilke øy i Bahamasrekken kunne du tenkt deg å ha villaen? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Long Island. Og du er hjertelig velkommen på besøk! Tenker vi kan lage en liten KG-pensjonistkoloni om 30-40 år!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har tenkt til å ende min pensjonisttilværelse på min egen cruisebåt så kan jeg seile innom med jevne mellomrom!

Edit:

Jeg ser ny avatar :hoppe:

Endret av Rekaaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Long Island. Og du er hjertelig velkommen på besøk! Tenker vi kan lage en liten KG-pensjonistkoloni om 30-40 år!?

:tommelopp: Høres bra ut. Basen kan være der, håper på litt øyloffing også. Drømmer meg bort i alle de flotte plassene :rødme:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: Høres bra ut. Basen kan være der, håper på litt øyloffing også. Drømmer meg bort i alle de flotte plassene :rødme:

Har strengt talt ikke så mye kjennskap til de forskjellige, men det er jo greit å ha en base. Så kan man loffe rundt ellers. Reka skal dessuten ha seilbåt, så da er det jo bare å bli med henne på rundtur.

Jammen fint at det er gratis å drømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Long Island. Og du er hjertelig velkommen på besøk! Tenker vi kan lage en liten KG-pensjonistkoloni om 30-40 år!?

Jeg kommer jeg :tommelsmil:

Lene Aleksandra hadde overhode ikke noe å gjøre i beat for beat nei...var egnetlig ingen som var sånn superflinke i går akkurat...

Ha en super lørdag og håper formen din er bedre i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har strengt talt ikke så mye kjennskap til de forskjellige, men det er jo greit å ha en base. Så kan man loffe rundt ellers. Reka skal dessuten ha seilbåt, så da er det jo bare å bli med henne på rundtur.

Jammen fint at det er gratis å drømme!

Cat Island, Mayaguana og Eleuthera er store favoritter hos meg selv om jeg ikke har vært der :)

Hiver meg gjerne med på båten til Rekaa jeg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen føles bedre i dag, ja :jepp: Heldigvis. Stort sett forkjølet og litt tett og ør, men det skal jeg jammen meg kunne leve med.

Har hatt besøk av svigerfar, svigerinne og nevø, så vi har baset rundt i leiligheten og kost oss. Var også en tur på Skeidar hvor vi fant en potensiell ny sofa. Og kaffelunsj på kafé hvor vi traff mange kjente.

Kvelden segner på, og vi vet ikke hva vi skal finne på. Det er ingen som har tid eller kan gjøre noe, og det er litt kjedelig. Nå har vi vært hjemme begge to hver kveld hele uka (inkludert forrige helg), og det er ikke det at vi ikke trives i lag, men det er jo hyggelig med litt flere å spille på! Det er jo helt sikkert fordi vi ikke har planlagt noe med noen. De fleste av venneparene våre har barn, så det er klart at det må planlegges litt i forkant, og jeg skal passe meg for å uttale meg siden jeg ikke har barn selv, men det virker som om at alt blir så utrolig vanskelig og umulig bare man får barn! Jeg har i alle fall bestemt meg for at vi ikke skal bli slike som aldri kan reise ut på noe. Det går an å ta med seg et barn rundt. Eller vi kan reise bort til folk, det er jo mye enklere for oss som ikke har barn, men vi kan jo ikke be oss bort til andre i hytt og pine heller! Høres veldig ut som Viggo vennelaus her nå, og litt sånn føles det for min del da alle barndomsvenninne mine bor i andre byer (og forhåpentligvis flytter hjem igjen om noen år) og jeg har få egne venninner igjen, det blir stort sett de som jeg har blitt kjent med gjennom Blåmann. De er utrolig flotte folk alle som en, men det er jo forskjell på felles vennepar og egne venninner!?

Jeg vet ikke helt hva jeg vil få frem med dette innlegget, egentlig bare at jeg har lyst til å finne på noe med noen i kveld. Med Blåmann, men også noen andre. VI har et vennepar som vi er ganske mye med som ikke har barn, men den ene der jobber i restaurantbransjen og jobber mye kveld og helg, derfor er det ikke barebare å finne på noe med dem heller. Hadde det vært litt kortere til lønning skulle vi gått ut og spist eller noe, men vi har i grunn levd ekstravagant nok i det siste, så det er fornuftig å la være.

Imponert om du fremdeles henger med i dette rotete innlegget. Dette tyder bare mer og mer på at det virkelig er på tide at det kommer en liten baby, vi trenger noe nytt å fokusere på! Og jeg tror på en måte at jeg straks vil få mye mer til felles med damene i alle venneparene våre. Blåbebis, hvor er du? :lete:

Vi får se hva kvelden bringer, kanskje drar vi ut en tur, men er egentlig ikke kjempelysten på å stå i kø for å komme inn, stå i kø for å kjøpe noe å drikke, stå i kø for å komme på do, skrike fordi det er høy musikk etc. Trives mye bedre med hyggelige middagsselskaper hjemme med masse rødvin og god mat.

Snart blir det biffmiddag, Blåmann er og handler nå, så jeg skal herved slutte å klage, og gjøre alt jeg kan for at vi får en trivelig aften likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med kvelder der alle er opptatt ja :( Skjønner godt hva du mener med å være sammen med andre enn bare blåmann. Alltid koselig å være sammen med andre vennepar og ikke bare sitte hjemme sammen bare to :)

Håper dere får en fin kveld uansett ;)

Kos dere med biffmiddag og hverandre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som klager skal bli hørt :fnise: Vi har spist deilig biffmiddag, snakket alvorlig og tull og snart setter vi kursen mot venneparet som ikke har barn og som plutselig ikke jobbet i kveld likevel. De bor et stykke unna, vi kan sove der, men jeg synes det er innmari deilig å våkne hjemme, spesielt når jeg er småsyk, så da kjører jeg.

Ha en fin kveld :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...