Gå til innhold

Lykkeland


Blåmor

Anbefalte innlegg

Da kommer jeg til å dø av lykke :hjerter: Hvert fall nesten...

Serverte i bryllup for en venninne i helgen, det var magisk. Jammen er vinterbryllup like flott som sommerbryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo gode nyheter, Blåmor!! Bryllupsstøvet til Lucky var virkelig effektivt :skya: Det var godt at du spurte Blåmann rett ut om hva han tenkte, for hvis ikke så hadde du nok bare gått og tenka på det i evigheter og lurt på hva han tenkte (som vi jenter ofte er alt for flinke til å gjøre) ;)

Legger inn litt babystøv jeg (tenk at jeg faktisk kan det...), og håper at det har omtrent like rask effekt som bryllupsstøvet :fnise:

:strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mensen kommer jo aaaaaldri! Den var veldig ustabil tidligere, men har vært bra det siste året. Nå plutselig er den helt rar igjen. Jeg tenker sikkert for mye. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt murringer i snart to uker og ekstremt såre brystvorter, alle vanlige tegn på at mensen skal komme, men halloooo? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tør ikke... Jeg gjorde nemlig det forrige syklus da jeg blødde så ekstremt lite og i bare én dag, og da brukte jeg opp den siste testen jeg hadde igjen. Jeg vet at jeg blir så himla skuffet når jeg ser at den er negativ! Men jeg må jo innrømme at tanken har streifet meg. Men antageligvis er det bare at jeg vet at så fort den kommer kan jeg dra for å ta de siste testene, og derfor lar den vente på seg, siden jeg stresser litt med det (ubevisst).

Sender en stor klem til alle flotte KG-damer der ute :klemmer:

Har vært i Oslo i hele dag, godt å komme hjem igjen. Lurer på hvor mange skritt det ble, det var ikke få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De testene er skummel ja, bare jeg tenker på å ta en rundt mens-tider så kommer mensen :ler: Jeg har vel kun tatt test g-test tre ganger siden vi begynte prøvingen, og det inkluderer den de tok før lapen. Det ligger vel en her i skapet og håner meg, den har utløpsdato i mai :sjenert: Lurer på om jeg skal donere den til venninne som er ruger nå :klø:

Natta Blåmor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De graviditetstestene er utrolig skumle ja. Jeg er livredd for de (nesten hvertfall) :fnise:

Høres koselig ut med en Oslo-tur i går. Var det shopping-tur, eller jobb-tur?

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppingtur med mamma og tante, veldig koselig. Kjøpte ikke kjempemye, men akkurat passe :) Kjøpte enda en ny telysestake enda jeg egentlig har forbud fra Blåmann mot det, vi har nemlig et skap fullt :fnise: Men det er så fint å kunne variere litt!

Jeg vet at jeg har skrevet noe av dette før, men må prøve å holde litt orden i rekkene, så da er det greit å få ned symptomer o.l. Jeg har helt sluttet å forstå meg på kroppen min lenger. Dum som jeg var, så glemte jeg å notere ned når jeg fikk mensen sist (hvis det en gang kvalifiserer til å kalles mens), men det var i midten av januar, det vil si snart to måneder siden. Jeg vet at jeg hoppet over en syklus i februar i fjor og, men forstår ikke hvorfor jeg skal gjøre det igjen i år? Alle tegn på at mensen skal komme er jo her. Mensmurringer og såre brystvorter i i alle fall to uker, luft i magen og trøtt. Aj dånnt ønderstænd!

Reiser på fjellet for helgen, det blir deilig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som ikke forstår :riste: Hver gang jeg tror jeg ser en mønster, da endrer det seg :roll:

Håper du får en fantastisk helg på fjellet :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kroppene er det ofte umulig å forstå seg på...

Håper du får ei flott helg på fjellet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Mensmurringer og såre brystvorter i i alle fall to uker, luft i magen og trøtt. Aj dånnt ønderstænd!

Altså, i fare for å gi falske forhåpninger så sier jeg dette likevel. Jeg hadde også mensmurringer selv om jeg var gravid. Jeg var hellig overbevist om at mensen var på vei, men neida.. Hadde menssmerter til langt uti uke 8-9 jeg altså. Så det trenger ikke alltid bety at mensen er på vei :)

Håper du og Blåmannen hadde en fin hyttetur, regner med dere har kommet hjem nå? :fnise:

:klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi hadde en veldig fin hyttetur, og har vært hjemme i snart to uker :fnise:

Mensen kom den, etter laaang tid, men jeg har ALDRI hatt så vondt i magen som jeg hadde den første dagen. Helt på trynet! Hadde 4*400mg Ibux i kroppen, men ingenting som hjalp.

Ikke noe nytt med prøvinga, jeg fikk ikke tatt blodprøver denne syklusen, men siden det er så lang ventetid med kromosomprøvene, så får vi sendt de neste syklus. Har heller ikke hørt noe om bryllup, nå føler jeg at jeg har sagt det jeg bør si, det hender jo at det kommer noen utsagn om at slik og sånn vil vi ha, men ikke noe håndfast. Vi snakket litt om det i går, og da sa Blåmann at "det blir vel i november", men vi kan jo ikke bestemme noe uten å diskutere det ordentlig, dessuten vil jeg ikke sette noen dato før han faktisk har fridd og vi skal gifte oss! Hadde en lite håp om at han kanskje skulle benytte seg av morgendagen ( :bursdag: ) , men han har ikke planlagt noe. Tenkte at bare han fikk en anledning, så var det lettere, men foreløpig har vi ingen planer, så det blir vel ikke store feiringen.

Jeg får sette i gang med planlegging av maten til helgen i stedet, hvis det er noen som har noen tapas- eller kaketips, kom med det! Jeg har en del ideer, men det er helt sikkert noe jeg ikke har tenkt på. Vi skal ha tapas til ca 10 pers på lørdag, og kaker etterpå. Hva er din favoritt?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en veldig fin hyttetur, og har vært hjemme i snart to uker :fnise:

Mensen kom den, etter laaang tid, men jeg har ALDRI hatt så vondt i magen som jeg hadde den første dagen. Helt på trynet! Hadde 4*400mg Ibux i kroppen, men ingenting som hjalp.

Ikke noe nytt med prøvinga, jeg fikk ikke tatt blodprøver denne syklusen, men siden det er så lang ventetid med kromosomprøvene, så får vi sendt de neste syklus. Har heller ikke hørt noe om bryllup, nå føler jeg at jeg har sagt det jeg bør si, det hender jo at det kommer noen utsagn om at slik og sånn vil vi ha, men ikke noe håndfast. Vi snakket litt om det i går, og da sa Blåmann at "det blir vel i november", men vi kan jo ikke bestemme noe uten å diskutere det ordentlig, dessuten vil jeg ikke sette noen dato før han faktisk har fridd og vi skal gifte oss! Hadde en lite håp om at han kanskje skulle benytte seg av morgendagen ( :bursdag: ) , men han har ikke planlagt noe. Tenkte at bare han fikk en anledning, så var det lettere, men foreløpig har vi ingen planer, så det blir vel ikke store feiringen.

Jeg får sette i gang med planlegging av maten til helgen i stedet, hvis det er noen som har noen tapas- eller kaketips, kom med det! Jeg har en del ideer, men det er helt sikkert noe jeg ikke har tenkt på. Vi skal ha tapas til ca 10 pers på lørdag, og kaker etterpå. Hva er din favoritt?

:klemmer:

:hakeslepp: Akkurat slik hadde jeg det også denne gangen, dvs her var det andre dagen som var vond. Jeg stappet i meg smertestillende så det holdt, men det hjalp ikke det grann :sukke: Jeg var heldig og hadde fri fra jobb, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Håper virkelig at det blir greiere denne gangen :pls:

Kommer ikke på noen ideer til tapas umiddelbart, men jeg skal tenke på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk til nytt design, men blir sikkert vant til det...

Nå står muffinskaka i ovnen, og Blåmann og jeg skal se på Paradise Hotel, før det er natta. Har fått første pakka allerede, og jeg kan ikke annet enn innrømme at jeg er spent på innholdet :lur: Det ER morsomt med bursdag!

Tar fremdeles i mot tapas- og kaketips med åpne armer, du har sikkert et godt tips som jeg ikke har tenkt på! Planen foreløpig er

- hvitløkspita

- scampi med søtpotetpuré

- tomat & mozzarella

- potetklyftet med creme fraiche og pesto

- brød & aioli

- kjøttboller

- crostini med ertemos & skinke

- chevretoast med honning

- serrano & manchego

Ser at det blir ganske mye, er jo ikke sikkert at vi lager alt, men det er mye godt i alle fall :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk til nytt design jeg også :sjenert:

Har du lyst på flere gjester på lørdag? :spise: Det ser bare lekkert ut altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...