*Aprin* Skrevet 5. mars 2010 #241 Del Skrevet 5. mars 2010 Flinking!! Jeg jobba så sent i dag at vi ikke var hjemme fra barnehagen før kl 17 i dag, så ingen fredagsspin her men satser på å få ukens 3. og 4. time i løpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #242 Del Skrevet 5. mars 2010 Flinking!! Jeg jobba så sent i dag at vi ikke var hjemme fra barnehagen før kl 17 i dag, så ingen fredagsspin her men satser på å få ukens 3. og 4. time i løpet av helga Krrrrrøøøøøøønsj imorgen Ser deg vel der tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #243 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Trening uke 10 Mandag: O2 Low - grønn time 60 min Gjennomsnittspuls:74 % Makspuls:91 % Kcal: 360 Tirsdag: Treningsfri Onsdag: Her ble det treningsfri gitt, jeg hadde helt glemt ut at vi skulle ha personalmøte Hvem sa vims??? Torsdag: Spin Intervall - blå time 60 min Gjennomsnittspuls: 79 % Maxpuls: 92 % Kcal: 608 Spinning og forkjølelse går ikke akkurat hånd i hånd Har gått og hangla i flere dager nå, men sparket meg selv avgårde på trening i håp om at det "bare var det som skulle til" Vel... der tok jeg feil gitt :dåne: Etter oppvarminga snurpet det seg sammen i brystet mitt, og det ble uhorvelig tungt å puste og å trø! Jeg sleit som en makk for å komme meg opp i puls så synlig var det at flere av de jeg trener med og instruktøren kommenterte det etter timen Festlig Sånn er det med puls på storskjerm Der forsvant den friheten til å ta det easy Satser på en bedre dag imorgen... Nåh er det sofaen som venter Fredag: Spin 2 Yndlingsspin ble avlyst pga helgetur til fjells for alle instruktørene på treningssenteret ...og jeg har ikke nok motivasjon i meg til å drive med styrketrening på egenhånd! Lørdag: O2 Low - grønn time, 60 min Gjennomsnittspuls: 81% (165) Maxpuls: 93% (191) Kcal: 501 Som sagt lenger nede her så var dette tidenes minst spennende time sånn rent koreografisk sett Men sånn må det vel bli når alle faste instruktører reiser på heisatur til fjells og de tar tak i den første og beste vikaren de får Jaja, jeg har trent og forbrent noen kalorier - da får vi være fornøyd Søndag: Spin Intervall - blå time 60 min Gjennomsnittspuls: 80% (163) Maxpuls: 97 % (199) Kcal: 589 Vikarinstruktør idag også - som jeg gleder meg til de skikkelige instruktørene er tilbake med go`humør og go`musikk :dåne: Kroppen er fortsatt ikke helt på lag, men mye bedre idag enn torsdag Fikk da brukt kroppen, og pulsen helt opp i 97 % - det har ikke skjedd etter at de regulerte maxpulsen på Suunto-beltet!! Jeg trodde jeg skulle besvime Jupp, da er uke 10 vel overstått, med forkjølelse på laget - snart ny uke og nye muligheter Endret 14. mars 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #244 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har fått alldeles dilla på Wasa Rugsprø knekkebrød De er bare fantastisk gode og crunchy - jeg vil faktisk strekke det så langt som å si at jeg er avhengig Ikke den verste dilla å få mtp at det er fullkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. mars 2010 #245 Del Skrevet 12. mars 2010 Så bra! Det gir meg et lite håp. Skal nemlig prøve Wasa Rugsprø for første gang idag for å se om jeg klarer å finne noe litt mer sunt i lunsjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 12. mars 2010 Så bra! Det gir meg et lite håp. Skal nemlig prøve Wasa Rugsprø for første gang idag for å se om jeg klarer å finne noe litt mer sunt i lunsjen... Gled deg Jeg har nettopp spist 2 sånne med urte-kremost på *yummie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #247 Del Skrevet 12. mars 2010 Så utrolig dårlig gjort av treningssenteret å arrangere helgetur for instruktørene Skjønner de ikke at jeg er avhengig av fredags-spinningen min??? Ikke blir det Krønsj imorgen heller Den blir dårlig erstattet av en "simpel" O2 Low med ukjent instruktør Nesten så jeg vurderer å holde meg i senga og bli skikkelig frisk jeg liker ikke å bli snytt for yndlingstimene mine, og jeg liker IKKE å være forkjøla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2010 #248 Del Skrevet 13. mars 2010 Det høres ut som en veldig god grunn til å holde seg i senga og bli frisk!! Skjønner godt du er snurt, man blir da avhengig skal vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 13. mars 2010 Hmmm...ja det virket som en god grunn igår hvertfall Meeeeeeeeeeeeeen idag kravlet jeg meg utav senga og kom meg på trening likevel Nå skal det sies at det var tidenes kjedeligste kondisjonstime, men den var så enkel at jeg klarte å ta meg alldeles fullstendig ut - noe som resulterte i at de som sto bak meg fulgte meg og mine bevegelser heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) ...og når det er sagt så er det ikke noe vits i å legge inn mål og vekt, for min kropp driver med sånn stabiliserings-greier Går jeg ned 1 kilo så holder jeg meg der en stund før neste kilo finner det for godt å rase av PT sier det er den beste måten å ta av på - jeg synes det er den teiteste Så, still going strong på 64,9 kilo Det har vel noe med at jeg ikke er så inni hampen streng med meg selv, og unner meg litt i helgene når jeg føler for det...Nazi-regime er ikke noe for meg Jeg er alldeles overimponert over Neferet som lever så minimalistisk på godis-fronten :dåne: Men så er det vel en grunn for at hun ligger noen kilo under meg også da *kremt* ...Skal vel ikke klage når kjære ikke klarer å holde hendene for seg selv, str 36 smeller rett på og magen er flat som en pannekake - har nok hengt meg litt for mye opp i vekt Endret 13. mars 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 13. mars 2010 #251 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er faren det når en trener. En vil så gjerne se fremgang, og en føler kanskje at det eneste stedet det er tydeligst er på vekta. Men vekta er sekundert, cm er primært. Gratulere med størrelse 36 og en type som ikke klarer å holde fingrene av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. mars 2010 #252 Del Skrevet 13. mars 2010 Gjett hvem som forsov seg til O2low i dag da, våkna med et brak 10.15! Må ha skrudd av vekkerklokka i søvne! :dåne: Mistenker at det var kroppen sin måte å gi beskjed om at trening i dag var UAKTUELT. -jeg er nemlig så stiv og støl etter step/styrke på torsdag at jeg slet med å komme meg utav senga på egenhånd Det får bli en joggetur i morgen i stedet tror jeg GOD HELG FRØKEN STRØKEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2010 #253 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Så glimrende at du tar ansvar som ekstrainstruktør!! Neste gang du kommer til Oslo MÅ du være med meg på dansetime!! Skal også påpeke at godeste Neferet ikke lever like minimalistisk nå som underveis i utfordringen, og at hun verken har flat mage eller fast plass i str 36!! Synes du skal være fornøyd med deg selv jeg! Endret 13. mars 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #254 Del Skrevet 13. mars 2010 Så glimrende at du tar ansvar som ekstrainstruktør!! Neste gang du kommer til Oslo MÅ du være med meg på dansetime!! Skal også påpeke at godeste Neferet ikke lever like minimalistisk nå som underveis i utfordringen, og at hun verken har flat mage eller fast plass i str 36!! Synes du skal være fornøyd med deg selv jeg! Skal du ha MEG med på dansetime? Haha, da får du noe å le av Klarer meg bra på timer med ok koreografi, men med en gang det blir for mye armer og bein som skal gjøre for mye forskjellig - ja da trenger jeg helst salen for meg selv Men hvordan er det mulig at du ikke er fast str 36?? Du veier jo 7 kilo mindre enn meg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 13. mars 2010 Gjett hvem som forsov seg til O2low i dag da, våkna med et brak 10.15! Må ha skrudd av vekkerklokka i søvne! :dåne: Mistenker at det var kroppen sin måte å gi beskjed om at trening i dag var UAKTUELT. -jeg er nemlig så stiv og støl etter step/styrke på torsdag at jeg slet med å komme meg utav senga på egenhånd Det får bli en joggetur i morgen i stedet tror jeg GOD HELG FRØKEN STRØKEN! du er herlig!! Jeg må visst være med deg på step/styrke skjønner jeg Jeg vil også være dødsstøl!!! Kjente det godt etter O2 Low timen på mandag, ny styrkedel - den kjentes :dåne: Kan ikke du bli med på intervall-spin imorgen istedet for å jogge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. mars 2010 #256 Del Skrevet 13. mars 2010 du er herlig!! Jeg må visst være med deg på step/styrke skjønner jeg Jeg vil også være dødsstøl!!! Kjente det godt etter O2 Low timen på mandag, ny styrkedel - den kjentes :dåne: Kan ikke du bli med på intervall-spin imorgen istedet for å jogge?? Jeg er helt ødelagt i sånn ca en uke etter en step/styrke time :dåne: merker godt at jeg bruker andre muskler enn jeg pleier Er det intervall-spin i morgen? :klø: trodde instruktøren på trsdag sa det var step/styrke i stedet jeg, og 2 slike timer på en uke er HELT umulig Hvordan trener du neste uke? Nå må vi snart få til å trene samtidig altså :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2010 #257 Del Skrevet 14. mars 2010 Skal du ha MEG med på dansetime? Haha, da får du noe å le av Klarer meg bra på timer med ok koreografi, men med en gang det blir for mye armer og bein som skal gjøre for mye forskjellig - ja da trenger jeg helst salen for meg selv Men hvordan er det mulig at du ikke er fast str 36?? Du veier jo 7 kilo mindre enn meg :klø: Jeg tenkte du trengte en utfordring da, i og med at du følte ditt potensiale ikke hadde fått brukt seg på grunn av lite og enkel koreografi! Og det er stor takhøyde for freestyling der jeg er, så om armer og bein går litt amok, er det nok ingen problem. Jeg misforsto en gang for ikke så lenge siden og trodde vi skulle ta chasse'er over gulvet, når vi skulle stå på stedet hvil. Ergo var det bare jeg som forflyttet meg over halve rommet... Og hvorfor jeg ikke har fast plass i str 36? :klø: Vet ikke jeg, spørs om det er noe feil med disposisjonen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #258 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg er helt ødelagt i sånn ca en uke etter en step/styrke time :dåne: merker godt at jeg bruker andre muskler enn jeg pleier Er det intervall-spin i morgen? :klø: trodde instruktøren på trsdag sa det var step/styrke i stedet jeg, og 2 slike timer på en uke er HELT umulig Hvordan trener du neste uke? Nå må vi snart få til å trene samtidig altså :) Oj, nå ble jeg kjempeusikker :klø: På nettsiden står det ikke noe om at spinningtimen idag utgår, men det står heller ikke noe om spinningtimen på fredag - selv om de sa timen var avlyst når jeg ringte Ååå fæle tanke, tenk om det var spin 2 på fredag????? Hyyyyyyl Kanskje jeg må ringe senere, de åpner klokka 17.00! Trene har jeg uansett lyst til siden denne uka har vært noe redusert pga forkjølelse...Så hvis det ikke er spinning går jeg nok på step styrke og tester det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 14. mars 2010 #259 Del Skrevet 14. mars 2010 føler meg bedre i kroppen i dag, og tør ikke satse på joggetur i dette superUstabile været. Så da bli det spinning/step styrke alt etter hva som går (krysser alt jeg har for intervall-spin ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #260 Del Skrevet 14. mars 2010 føler meg bedre i kroppen i dag, og tør ikke satse på joggetur i dette superUstabile været. Så da bli det spinning/step styrke alt etter hva som går (krysser alt jeg har for intervall-spin ) det gjør jeg også Skal ringe opp jeg når de åpner, må komme til bunns i dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå