Gå til innhold

Beckys dagbok


Becky1

Anbefalte innlegg

Takk for koselige meldinger Zia og Kenghuru :klemmer:

I dag kom TR, etter....

.....76dager :sjokkert:

Hadde vært fint med en graviditet i julegave, men velger å se positivt på det:

- Jeg har en syklus :hoppe:. Det er ikke alle forundt.

- Jeg har lært at kroppen min gir klare tegn på når den har EL

- Jeg slipper stresset med å være redd for å bli kvalm og måtte være borte fra jobben. Har jo akkurat kommet tilbake i full jobb. Har vært endel dårlig den tiden pga svineinfluensavaksinen. Er ennå ikke helt bra igjen. Hadde vært surt å evt bli dårlig igjen når jeg akkurat har blitt bra.

- Det er koselig å prøve :yvonne:

Nå er det snart jul. Bare to dager til på jobb, så er det ferie. Jeg har og snart jobba en måned etter at jeg ble friskmeldt. Fem måneder til, så er jeg en "vanlig" arbeidstaker igjen :nisse:

Ha en fin kveld jenter. Må prøve å være forsiktig med pc fremover, så KG er egentlig :nei::ler: Ja, Kenghuru, tøyer og beveger armene mye. Å gå med taver var et godt tips :nisse:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo godt at du endelig fikk TR og forhåpentligvis nå kan være i gang med en mer normal syklus :)

Og :hoppe: for at formen blir bedre!

Stooor helge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Becky.

Har nå lest gjennom boken din, og ville bare innom med en liten hilsen. Her må jeg følge med ser jeg :fnise:

Fy søren, så slitsomt... 76 dager mellom mens!! Yaaiijks! Men det er jo flott som du sier, at du har en syklus nå. Satser på at neste syklus er kortere! :)

Håper du har en fin førjulstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at TR endelig kom, håper syklusene dine stabiliserer seg og blir kortere. Eller... Håper egentlig det blir leeeenge til neste TR for denne PP skal du jo bli gravid! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo godt at du endelig fikk TR og forhåpentligvis nå kan være i gang med en mer normal syklus :)

Og :hoppe: for at formen blir bedre!

Stooor helge :klemmer:

:kalle: GOD JUL! :kalle:

Tusen takk og god jul tilbake :nissevink: Satser på at syklusen stabiliserer seg, men forventer det ikke. Å ha bare ha en måned mellom hver EL virker som ingenting. Om tilfellet er slik for meg nå, så kan jeg prøve allrede på nyttårsaften.

Hei hei Becky.

Har nå lest gjennom boken din, og ville bare innom med en liten hilsen. Her må jeg følge med ser jeg :fnise:

Fy søren, så slitsomt... 76 dager mellom mens!! Yaaiijks! Men det er jo flott som du sier, at du har en syklus nå. Satser på at neste syklus er kortere! :)

Håper du har en fin førjulstid.

Hei, så koselig. Får lese igjennom boka di etterhvert. Alltid koselig med nye folk i boka. Har ikke vært så flink til å ta kontakt med nye folk selv, så hyggelig at du stakk innom :nissevink:

Så bra at TR endelig kom, håper syklusene dine stabiliserer seg og blir kortere. Eller... Håper egentlig det blir leeeenge til neste TR for denne PP skal du jo bli gravid! :lur:

Åjada, TR skal ikke dukke opp på ni mnd nå :fnise: Synes for øvrig jeg hører om folk som er nygravide overalt. Kanskje spisser jeg ørene ekstra når det snakkes om sånt om dagen. Passer på å ikke avsløre at jeg kan endel på området nå, da blir jeg avslørt. Men klarer ikke å unngå å vise at jeg er veeeldig interessert :fnise:

Håper syklusen din snart kommer i orden så det kan dukke opp en liten spire etterhvert :klemmer:

Ønsker deg en kjempe fin julefeiring :tree::nissegutt::tree:

Tusen takk for koselig hilsen :nissevink: Håper du har/har hatt en strålende jul og at kvalmen din er bedre. Har ikke fått kikka innom dagboka di på en stund. Tida flyr, nå må du da snart ha kommet deg over 3 mnd? :nisse:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til deg og dine! :vinke:

Håper dere får en flott feiring :nisse:

I lige måde :nissevink: Håper du koser deg masse og klarer å ikke tenke altfor mye på prøvinga. Kanskje er det akkurat da det faktisk funker :nisse:

Tusen takk for koselige hilsner, jenter :klemmer:

Jeg har hatt en strålende jul så langt. Kost meg med venner og familie og fått masse fine gaver. Deilig med ferie, selv om det var koselig med julestemning den siste tiden på jobben. I dag har jeg fått rydda klesskapet mitt, noe jeg er veldig fornøyd med. Har endel ting jeg skal pusle med i ferien. Må skrive ferdig takkekortene og skrive halvårsplaner. Vil gjerne fått bevegd meg litt i løpet av ferien og. Blir så mye sukker at jeg blir helt dårlig. I morgen skal jeg og mannen på skitur. Har ikke gått på ski på sikkert 10 år. Blir kjempekoselig :nisse:

Blir spennende å se om syklusen stabiliserer seg nå. Noen andre som har erfering med en lang syklus som har stabilisert seg? Eller har noen hørt om liknende tilfeller? Lurer bare på hva som er vanlig. Om det er første gangen etter pillemens som kan ta lang tid eller om det er gangene etter der igjen og. Er innstilt på at det kan ta tid nå og. Håper bare ikke det tar like lang tid som sist.

Har fått dilla på denne julelåta:

Ble for øvrig litt skuffa da jeg fant ut at hun hadde vært med idol... Synes hun var litt for flink til det :nisseblunk:

Ha en fortsatt strålende jul :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagen kommet for skitur for meg og mannen. Jeg hadde vært hjemom og lånt meg ski og skisko. I dag formiddag kjørte jeg og mannen langt opp i skogen. Det var dårlig brøyta og vi kom oss så vidt opp. Vel oppe, med skiene både skrapt og smurt, hadde jeg litt problemer med å feste skoene i bindingene. Jeg tok av meg skoene og prøvde og feste de med hendene. Fant da ut at jeg har fått med meg feil sko :klaske: Jeg står nemlig veldig sjelden på ski og skulle låne mamma sine ski, siden jeg ikke har selv. Men så var det pappa sin jobb å finne de frem, så han hadde gitt meg sine ski. De passa dårlig med mamma sine sko. Pappa står så sjelden på ski at han ikke vet hvordan sine egne ser ut :fnise: Så da dro vi ned igjen, og så dro vi og stod på skøyter isteden :nigo:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Becky1,

tusen takk for koselig hilsen i dagboken min :)

Høres ut som du har hatt en fin dag med mannen, selvom det ikke ble særlig til skituren.

Har lyst å gå tur med mannen snart jeg også, men ikveld holder jeg meg hjemme. Er så sliten ;)

God lørdagskveld Becky1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Innom og hilser på og ønsker deg en fortsatt god romjul :nissevink:

Blir spennende å se om kroppen din kommer ordentlig i gang igjen...og i mellomtiden er det jo bare å kose seg masse med mannen både ute og inne :)

I morgen skal vi også på skitur...dvs hunden min skal trekke meg og kjæresten på sprintski for å prøve å holde følge med oss...hei hvor det skal gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke ble noe av skituren da, men det er jo gøy å gå på skøyter og! :jepp:

Når det gjelder tullete sykluser etter p-pille slutt så har jeg lest at det for noen kan ta ett års tid før det blir normalt igjen, men om det ikke har blitt normalt etter 6 måneder så kan det være lurt å oppsøke lege.. Eller nei, det var kanskje hvis ikke TR har dukket opp i det hele tatt etter 6 måneder... Litt usikker. :klø:

Men det ordner seg sikkert for deg nå, vi satser på det! ;)

Ha en fortsatt fin romjulstid Becky! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige hilsner Dine, Kenghuru og Tino :goodbye:

Det ble faktisk skitur dagen etter skøytene, tro det eller ei. Er kjempelenge siden sist, men det gikk bra. Er vel som å sykle, har man en gang lært det så glemmer man det ikke.

Huff, tar det sååå lang tid før syklusen blir stabil altså? Jaja, bedre å være innstilt på at det tar tid, så blir jeg heller positivt overraska om jeg får EL innen rimelig tid. Jeg er uansett veldig fornøyd med at jeg hadde klare tegn på EL. Fikk TR to uker senere, så velger da å tro at alt er som det skal.

Foreløpig er det lite tegn på at EL er i gjerde. Ideelt skal jeg få det til helga. Har forelpig veldig lite sekret og puppene finnes ikke ømme. Det eneste er at jeg har hatt en ny periode med kviser, men de er forsvunnet nå. Skyldes nok både at jeg har sluttet på diane, spist for mye sukker og at det skjer ting med hormonene, altså at EL er på vei... en eller annen gang.

Må på sukkeravvenning nå. Puh, blir alt for mye i jula og man slipper ikke unna heller med alle familiebesøkene. Til slutt blir man avhengig. Ikke bra. Har uansett et mål om å begrense sukkeret så mye som mulig når jeg blir gravid. Regner med det blir lettere da. Hadde inget problem med å kutte det ut før bryllupet :fnise:

Håper dere får en flott nyttårsfeiring i morgen KG-jenter :skya::danse:

Og for siste gang for denne jula: :nisse::nisseblunk::nissevink:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Bare titter innom for å ønske deg lykke til, og krysse fingrene for at denne syklusen blir av en litt kortere variant!

Tvitvi for fler EL symptomer snart! :)

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nyttår :klemmer:

Så rart at EL ikke dukker opp hos deg heller :klø: Kjedelig når det ikke kommer når man forventer - er IKKE veldig fristende med enda lengre sykluser :snurt:

Håper du får EL til helgen da, så vi kan opprettholde planen vår om medlemskap i september-klubben :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Bare titter innom for å ønske deg lykke til, og krysse fingrene for at denne syklusen blir av en litt kortere variant!

Tvitvi for fler EL symptomer snart! :)

Stor klem fra meg!

Så hyggelig med et nytt ansikt i boken min :) Får sjekke ut boka di og :popcorn: Takk for lykkeønskninger

GODT NYTT ÅR!! :klemmer:

Håper 2010 blir et fruktbart år for oss begge!

Takk for koselige hilsener i min bok!

Takk for koselig hilsen :klemmer: 2010 er et laaangt år. Så ting bør forhåpentlligvis skje iløpet av året :)

Godt nyttår :klemmer:

Så rart at EL ikke dukker opp hos deg heller :klø: Kjedelig når det ikke kommer når man forventer - er IKKE veldig fristende med enda lengre sykluser :snurt:

Håper du får EL til helgen da, så vi kan opprettholde planen vår om medlemskap i september-klubben :lur:

Godt nytt år til deg og :klemmer:

Dukker ikke EL opp hos deg heller? *Frista til å lese boka di nå, men armene skriker*. Er egentlig ikke så rart at det ikke dukker opp hos meg. P-pillene sitter nok igjen i kroppen. Foreløpig ingen tegn til EL. Har til og med begynt å ta EL-tester. Ikkeno pes foreløpig. Synes nesten det er litt gøy, siden her får jeg ihvertfall en svak strek (selv om det ikke betyr noe da.) :fnise: Bedre enn en sterk blå strek og ikkeno annet som foreløpig har vist seg på graviditetstestene...

Ellers er det nytt år og nye muligheter. Mål i 2010:

- STRESSE NED. Det er mitt hovedmål. Stress og spenninger er min last. Skulle helst ha blitt kvitt det i går, men slikt tar laang tid. Er heldigvis på god vei og jeg vil i 2010 fortsette arbeidet.

- Bli gravid :kgbaby:

Et medlemsskap i septemberklubben hadde bare vært helt perfekt i forhold til jobb og permisjon. Men jeg gir ikke opp. Har foreøpig blitt :sengekos: mer enn annenhver dag siden TR dro sin vei. :strix::yvonne::hjerter_rundt: :rødme: :danse: Så fortsetter det slik, går det forhåpentligvis veien

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med forsetter og alt :jepp: Veldig imponerende må jeg si :nisse:

Om dere har kjørt på med :sengekos: annen hver dag siden tanta dro blir det jo VELDIG spennende når det nærmer seg testetid :hoppe: Håper at dere treffer! :rødme:

Kjedelig å vente på at p-pillene skal forlate kroppen helt. Angrer fælt nå på at jeg ikke sluttet med de for lenge siden. Det var egentlig bare latskap som gjorde at jeg fortsatte, siden ingen av oss for alvor tok opp babylaging, selvom vi visste at vi begge ville :filer: At det går ann å være så teite :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med forsetter og alt :jepp: Veldig imponerende må jeg si :nisse:

Om dere har kjørt på med :sengekos: annen hver dag siden tanta dro blir det jo VELDIG spennende når det nærmer seg testetid :hoppe: Håper at dere treffer! :rødme:

Kjedelig å vente på at p-pillene skal forlate kroppen helt. Angrer fælt nå på at jeg ikke sluttet med de for lenge siden. Det var egentlig bare latskap som gjorde at jeg fortsatte, siden ingen av oss for alvor tok opp babylaging, selvom vi visste at vi begge ville :filer: At det går ann å være så teite :fnise:

Vel, blir foreløpig ikke sååå spennende. Har jo ingen tegn på EL ennå, så tviler på at det er noe å treffe foreløpig :fnise: Men fortsetter det slik, så blir det veldig spennende. Siden det tar så lang tid mellom hver eL, så har bestemt meg for at vi skal treffe denne gangen :fnise: Så får jeg heller ta skuffelsen om/når den kommer. Det er lettere å holde oppe motivasjonen, når det er så lenge mellom hver EL, på denne måten. Har planer om å kjøre på enda mer når jeg har tegn til EL. Mine tidligere omtalte smerter går og bedre og bedre ettersom vi nå gjør det ganske ofte :lur::jepp: Det handler om at kroppen må huske at det ikke gjør vondt. Og når den stadig blir minnet om det det egentlig ikke er vondt, så går det stadig bedre :)

Kan ikke være irritert på meg selv over at jeg ikke slutta på p-pillen tidligere, for planen var jo egentlig å prøve våren-2011. Men så gikk helsa så mye bedre og vi fant ut at vi ville prøve nå isteden :yvonne:

I dag har jeg tøyd masse, skrevet halvårsplan og ryddet vekk julepynten. Nå venter noen episoder av home and away :sjenert: :rødme:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...