Gå til innhold

Beckys dagbok


Becky1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror virkelig noen at regninger på magisk vis forsvinner dersom man fordeler de litt rundt i skuffer og skap etter hvert som de kommer? :klø:

Tydeligvis :fnise:

Innom med en :klemmer:

:klemmer: tilbake :goodbye:

Fikk tatt svineinfluensavaksinen på torsdag. Endelig! Har mast om denne lenge. Var litt kaos på skolen, men det gikk bra. Ble ganske dårlig dagen etter. Småfeber, hodepine, kvalme og vondt i halsen. Dra på jobben likevel, for synes ofte jeg blir i bedre form av å jobbe. Jobba sammen med ei annen som og var halvsjuk, så da ble vi en frisk person tilsammen :fnise: Var flere av elevene som var borte og pga vaksinen, så ikke så stor klasse som vanlig.

Fikk slappet av litt og tatt et par paracet da jeg kom hjem, før jeg dro på julebord. Ingen som reagerer på at jeg ikke drikker, siden jeg pga sykdom ofte er edru. Var i grunn et ganske kjipt julebord om jeg skal være ærlig. Kosta 500 + drikke, så tror ikke jeg gidder å melde meg på neste år hvis opplegget er det samme.

Midt oppi dette har jeg oppdgatef flere tegn som tyder på at jeg har EL :danse: (Advarsel: Nå kommer ekle og intime detaljer). Oppdaget sekret som hang ut etter at jeg hadde tissa. Det er jo dette jeg har sett andre i dagbøker har beskrevet som EL-slim. Det var ganske tjukt og hvitt og helt annetledes enn det jeg har hatt mens jeg har gått på p-piller. Fikk plutselig og helt harde og ømme brystvorter, som jeg heller ikke har opplevd på den måten før. Altså, dette var tegn kroppen ikkeh ar vist før. EL eller ikke, nå begynner det forhåpentligvis å skje noe med kroppen min :nisse:

MEN, har ikke blitt noe :sengekos: av forskjellige grunner. Merker jeg er frustrert her jeg sitter, samt litt irritert på mannen min :sur:

Spørsmål ang. el-slim: Når kommer det? Før, etter eller under EL? Zia, dette er vel noe du kan :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål ang. el-slim: Når kommer det? Før, etter eller under EL? Zia, dette er vel noe du kan :fnise:

Whaaaat? :fnise: Er jeg sekret-guru og nå? :dåne:

Her kan du lese litt mer om sekreter.

EL-slim skal komme før og på EL-dag normalt sett i følge denne siden iallfall :opplyser:

Så det er i grunnen bare å godsnakke med mannen nå, og lokke med :babysmokk: om han blir med på litt :sengekos::lur:

Spennende uansett at det skjer noe med kroppen som du sier. Er jo et tegn på at ting er i gang :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaat? :fnise: Er jeg sekret-guru og nå? :dåne:

Her kan du lese litt mer om sekreter.

EL-slim skal komme før og på EL-dag normalt sett i følge denne siden iallfall :opplyser:

Så det er i grunnen bare å godsnakke med mannen nå, og lokke med :babysmokk: om han blir med på litt :sengekos::lur:

Spennende uansett at det skjer noe med kroppen som du sier. Er jo et tegn på at ting er i gang :Nikke:

Hehe, du virker som en belest prøver

Meg: :pls: Deg: :opplyser:

:fnise:

Tidligere i kveld fikk jeg blankt sekret som lot seg strekke :bolledeig: Jeg ble veldig glad, men hadde liten tid til å feire siden ei venninne stod i døra og venta på meg for at vi skulle dra på kino. Fikk sendt melding til mannen og informert om at det kanskje fortsatt var mulighet. Så nå venter jeg på at han skal komme hjem fra julebord. Han sa han ikke skulle bli for sein og ta det rolig med alkoholen. Har det noe å si om mannen drikker, forresten? Kvaliteten på sædcellene, tenker jeg på. Er uansett mang en unge som har blitt unfanga i fylla, der både egg og sædcelle har blitt "alkoholpåvirket". :fnise:

Nei, sekret er spennende! Ingen brekningsfornemmelser mer, heller nøye studering. Jeg har ikke så tynn sekret som det kan virke som er det beste nå. Den var og litt hvitere igjen nå som jeg kom hjem fra kinoen. Mye detaljer nå, men er så clueless, bortsett fra det jeg har lest på den siden.

Om det blir :humpe: i kveld og kanskje i morgen blir det spennende om to uker. Gleder meg. Skikkelig trøtt nå. Må jobbe for å holde meg våken. *Puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du virker som en belest prøver

Meg: :pls: Deg: :opplyser:

:fnise:

Me like :lur:

:fnise: Neida, fra spøk til alvor, så er det bra at du har EL-aktig sekret da! :jepp:

Blir skikkelig spennende å følge med videre de neste to ukene. Krysser fingrene for at spiren sitter :strix:

Forresten mener jeg å ha lest i en annen dagbok her inne at det er greit at mannen heller ikke drikker noe særlig alkohol, og ellers lever sundt når man er prøvere. Kvaliteten på svømmerne blir nok bedre da - det er egentlig ganske logisk.

Men noen krise med litt alkohol er det neppe.

Her i huset lever mannen som normalt iallfall - tror ikke vi blir hysteriske der med det første :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av 10 timer, hadde mannen drukket drøye en drink/øl/vin i timen. Mye synes jeg, men han var langt fra full. :humpe: skjedde ikke før kl. 04.00 i natt, så stod opp aaalt for seint i dag. Blir spennende å se når jeg da sovner i natt. Trodde at nå var EL-slimet ferdig, men nå hadde jeg helt blank og ganske tyntflytende sekret som kunne strekkes. Velger å tro at det er EL-slim. Håper på en runde til med :humpe: i kveld. Forhåpentligvis har vi truffet riktig nå. Blir veldig overrasket hvis det viser seg at jeg ikke har hatt/har EL nå. Time will show :nisse:

Var på beslk hos svigers nå. De hadde besøk av noen som hadde med seg ei jenta på rundt 1 år. Det får meg til å glede meg sååå mye. Samtidig så er det veldig deilig å reise hjem uten et viltert barn :nisseblunk: Merker at jeg fortsatt kan være litt ambivalent til tider. Akkurat nå synes jeg det er veldig gøy å være tilbake i full jobb og på en måte kun fokusere på det. På den andre siden så er jeg veldig babysjuk. Egentlig fint å ha det sånn, for da ser jeg positive sider ved å ikke lykkes med en gang :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi også sier det av og til etter vi har vært på besøk hos min søster med tre små barn at det er jammen deilig å bare komme hjem og slappe av oss to i sofaen etterpå, men samtidig så vet vi at når vi er sammen med tre som ikke er våre egne så er jo det utrolig mye mer slitsomt enn når det er ens egne barn som man følger fra de er nyfødt. Det blir jo noe helt annet med egne barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også sier det av og til etter vi har vært på besøk hos min søster med tre små barn at det er jammen deilig å bare komme hjem og slappe av oss to i sofaen etterpå, men samtidig så vet vi at når vi er sammen med tre som ikke er våre egne så er jo det utrolig mye mer slitsomt enn når det er ens egne barn som man følger fra de er nyfødt. Det blir jo noe helt annet med egne barn :)

:Nikke:

Enig i denne - man får nok et annerledes forhold til egne barn. Slitsomt blir det nok, men på en annen måte. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har så rett, så rett, jenter :nisse:

I dag fortalte ei på teamet at hun er gravid. Jeg har selv overtatt plassen etter ei som nå er i mammapermisjon. Blir jeg og gravid dette året, begynner man vel nesten å tro at det er noe i vannet hos oss :fnise:

Mannen min begynner å bli sjuk nå. Får ikke håpe han blir verre, for han blir såååå sjuk når han først blir det. Hva er det med disse mannfolka? Får ikke håpe han har fått svinet heller, da vaksinen min ikke har full virkning ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med EL-slim da! Tyder jo veldig på at du har hatt EL, krysser fingrene for klaff! :hoppe:

Hvordan går det med mannen da, er han bedre? Mannen her i huset blir også veeeeeldig dårlig når han er sjuk. Om han har vært forkjølet i et par dager og hatt bittelitt feber (sånn 37,7) så MÅ han til legevakten for han er jo alvorlig sjuk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med EL-slim da! Tyder jo veldig på at du har hatt EL, krysser fingrene for klaff! :hoppe:

Hvordan går det med mannen da, er han bedre? Mannen her i huset blir også veeeeeldig dårlig når han er sjuk. Om han har vært forkjølet i et par dager og hatt bittelitt feber (sånn 37,7) så MÅ han til legevakten for han er jo alvorlig sjuk! :fnise:

Ja, dette blir spennede. Er ganske tørr igjen nå, så dette er lovende. Får jeg mensen blir jeg i grunn litt glad for det og. Det betyr at syklusen er i gang. Får bare håpe at det ikke tar rundt 60 dager til neste EL.

Mannen er bedre, men er ganske lei seg siden han mistet et familiemdlem for et par dager siden. Selv er jeg veldig dårlig etter vaksina og var borte fra jobben i dag. En uke siden jeg tok den nå og er fortsatt dårlig :kjefte:

Blir den rutinemssige testinga på lørdag, men er i grunn ikke så spent på den. Neste lørdag derimot blir veldig spennende. Har funnet ut at julaften blir dagen der jeg kan si til meg selv om dette gikk eller ikke. Da har det gått rundt 20 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Kan nesten virke som om du har hoppet over en mens....har lest om det mener jeg å huske.

Uansett :tommelopp: for EL....da er det hvertfall noe veldig positivt som skjer med kroppen din.

Blir en spennende tid for deg å...skal følge bedre med enn jeg har gjort her altså :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Testen var negativ. Hadde ikke forventa noe annet, da jeg mest sansylig hadde EL for en uke siden. Neste lørdag derimot, det blir spennende :nisse:

Har fått så forferdelig betennelse i brystet nå. Har det stadig i armene, men nå som det har bevegd seg over til brystet må jeg være mye mer forsiktig med pc. Skal prøve å ikke være her på en uke. Får se om jeg klarer det da. Er for øvrig derfor jeg til tider kan være dårlig til å skrive i andre dagbøker. Beklager det.

Nå skal jeg og mannen på middag med mine og hans foreldre :nisse:

Hadde vært koselig om det lå en eller to koselige meldinger i dagboka og venta på meg til jeg kommer til lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig meg negativ test, men ikke så overraskende om du er ganske sikker på at EL var for en uke siden!

Håper du har hatt en koselig kveld med foreldre og svigerforeldre :klem:

Her har dagen gått med til hektiske aktiviteter, borte på besøk, og med besøk hjemme, men nå er det endelig ro i huset - bare meg og mannen igjen. Han ser fotball, så da er det KG-tid for meg :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Åh, kjedelig med de armene. Må være litt PC avholds en stund og ut å sveive med armene på tur så du får igang blodomløpet ditt. Hjelper masse :) Jeg har jo disse armene mine jeg også og jeg fikk beskjed om å skaffe meg gåstaver på tur...det funker superbra :)

Blir spennende neste lørdag...tenk for en julegave til dere begge det hadde vært...

Det må du hvertfall ikke glemme å fortelle om :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...