Gå til innhold

Beckys dagbok


Becky1

Anbefalte innlegg

Hva slags termometer bruker du Buffy? :klø:

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe inn nytt eller prøve å grave frem det ordinære "feber-termometeret" vi alt har (som jeg ikke finner... :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags termometer bruker du Buffy? :klø:

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe inn nytt eller prøve å grave frem det ordinære "feber-termometeret" vi alt har (som jeg ikke finner... :sjenert:)

Foreløpig har jeg brukt et helt vanlig et fra apoteket som vi hadde liggende. Det er bare en desimal, men det har jo funnet EL likevel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har jeg brukt et helt vanlig et fra apoteket som vi hadde liggende. Det er bare en desimal, men det har jo funnet EL likevel :sjenert:

Ikke for å spamme dagboken til Becky helt her altså :fnise:

Men om du tar tempen 4-5 ganger på rad, får du samme resultat da, mer eller mindre?

Jeg fant vårt nå, men det viser jo 5 ulike temp'er på 5 forsøk, men så mye som 1 grads avvik :overrasket:

Måler da i munnen, men mulig jeg gjør noe feil :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig med besøk, uansett hva det gjelder :) Blir spennende å se hva dere kommer frem til da jeg, etter oppfordring fra dere, mest sannsynlig begynner med temping selv etterhvert :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spamme dagboken til Becky helt her altså :fnise:

Men om du tar tempen 4-5 ganger på rad, får du samme resultat da, mer eller mindre?

Jeg fant vårt nå, men det viser jo 5 ulike temp'er på 5 forsøk, men så mye som 1 grads avvik :overrasket:

Måler da i munnen, men mulig jeg gjør noe feil :klø:

Ja de er vel ikke helt optimale siden de hopper litt opp og ned for hver gang man måler.. jeg pleier å måle til jeg får to like også velger jeg den tempen. Men det er som sagt ikke helt optimalt når det hopper så mye frem og tilbake, det er bare jeg som ikke har orket å investere i noe bedre men heller ønsket meg det til jul :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en uke har flydd fordi og nå er det snart testdag igjen :)

Har begynt å få litt uren hud i det siste :kjefte: Kan skyldes flere ting : EL, graviditet, litt mye sukker denne uke og fordi jeg har sluttet på diane. Er nok en kombinasjon av de to siste grunnene... :fnise:

Ha en fin fredag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende med testing snart :jepp:

Du er ikke den eneste med uren hud i det siste! Jeg som ALDRI har hatt kviser i ansiktet hadde plutselig 3 :hakeslepp: midt i trynet! :dåne:

Jeg som trodde at det var røykere som hadde uren hud, og ikke at man skulle få det når man slutter å røyke :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en uke har flydd fordi og nå er det snart testdag igjen :)

Har begynt å få litt uren hud i det siste :kjefte: Kan skyldes flere ting : EL, graviditet, litt mye sukker denne uke og fordi jeg har sluttet på diane. Er nok en kombinasjon av de to siste grunnene... :fnise:

Ha en fin fredag :goodbye:

Hmm, jeg har fått litt mer uren hud etter at jeg ble gravid! Kanskje det er det som er tilfellet med deg også? :lur: Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått veldig uren hud i det siste.. Men tror det er eggløsningen i såfall for min del..

Å? Kanskje det er det det er! :jepp: Håper det, da betyr det jo at jeg har eggløsning iallefall! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testdag er lørdager. Den urene huden skyldes ihvertfall ikke en graviditet.. Testen var altså negativ og denne gangen hadde jeg ingen forhåpninger om at den skulle være noe annet. Tror jeg er på 53 dagen nå. Dette tar laaang tid.

I kveld skal jeg og mannen ut å spise + på teateret og så på stand-up :)

Ha en fin lørdag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med negativ test :sukk:

Men er jo bra du ikke ble for lei deg! :jepp:

Kos dere masse på teater og på stand-up! Høres ut som en koselig kveld.

God helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Kjedelig med negativ test da, og enda kjedeligere med sååå lang syklus.

Håper du glemmer alt det kjedelige for kvelden og koser deg med mannen i stedet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru

Håper dere hadde en ordentlig koselig kveld i går.

Har sendt litt strenge ord i TR din sin vei...så hu kommer til deg snart og du også får igang systemet ditt...kjedelig med så lange sykluser....og ikke minst negativ test.

Hold ut :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige hilsner, jenter :klemmer: Jeg ser jeg tasta feil tidligere.

Skrev: Skal på teateret og så på stand up.

Mente: Skal på teateret og sepå stand-up. Hmm.. burde kanskje brukt åistedenfor ogog :fnise:

Vi hadde uansett en veldig hyggelig kveld :)

Akkurat kommet fra legen. Fikk krem mot kvisene og fikk satt vaksine mot sesonginfluensaen. Svineinfluendavaksinene får jeg satt på jobben på torsdag. Endelig :danse: Legen sa og at det var vanlig at det tok 2-3 måneder før mensen kom tilbake etter å ha gått på p-piller. Så kom han med en kommentar som gav meg litt forhåpninger igjen: "Det er jo ikke sikkert du får mensen i det hele tatt nå, men blir gravid". Snakk om å gi en jente forhåpninger. Vil ikke ha forhåpninger. Det er så slitsomt, siden jeg da blir litt smågal :eeeh::fnise:

Jeg skal og prøve å jobbe 100% igjen nå :skya: Blir spennende. Funnet ut at jeg har de samme vondtene hjemme som på jobb, så da kan jeg like gjerne være på jobb og ikke bruke opp alle sykedagene mine. Skal få en del av arbeidet tilpassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du synes det er skikkelig kjedelig med lange sykluser - selv er jeg på dag 41.. Synes det er ganske så lang tid og begynner å bli skikkelig lei..

Men det ordner seg alltid for snille jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt normalt at det tar opptil noen mnd etter p-pille slutt før man får TR igjen ja :) Skjønner det kan bli lang ventetid, men når du da først får TR så blir det nok en normal lengde på syklusen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Kjedelig å vente på tanta etter pilleslutt ja!

Det værste er liksom når man leser om folk som ikke fikk den igjen på mange måneder :overrasket:

Men det er nok unntakene - min kom etter ca 44 dager, og din er helt sikkert ikke langt unna heller :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, venter fortsatt på TR. Er nå på dag 58... Får innstille meg på at det tar 2-3 måneder, så blir jeg ikke alt for frusstret over tantas fravær.

Tenkte at en graviditetstest i morgen, siden jeg skal ta vaksine samme dag. Skulle krysse av om jeg er gravid eller ikke. Trykka "nei", men tenkte jeg skulle ta en test for å være sikker. En unnsyldning for å teste? Neeeei :fnise: Har fortsatt ikke trua, men spennende med testing uansett.

Ser på luksusfellen nå. Det får meg til å føle meg så bra (som ikke har en pappeske uåpnede regninger gjemt i skapet :sjokkert: )

Enkle gleder :Nikke:

2. desember. Bare 22 dager igjen til julaften :nisseblunk:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusfellen er morsomt ja.

Jeg blir bare sittende med :hakeslepp: hver gang jeg ser det jeg.

Tror virkelig noen at regninger på magisk vis forsvinner dersom man fordeler de litt rundt i skuffer og skap etter hvert som de kommer? :klø:

Helt utrolig rett og slett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...