Gjest hvaerproblemet Skrevet 3. oktober 2009 #141 Skrevet 3. oktober 2009 Selv om jeg er sterkt i mot regelen om å tvinge gutter til å sitte så ser jeg vel egentlig ikke problemet. Dersom poden ikke ønsker å sitte så er det jo bare å stå å pisse. Bare for at det er en teit kjerringregel så betyr vel ikke det at han trenger å følge den. Hva skal de gjøre? Utvise en unge fra skolen for å ha stått å pisset?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #142 Skrevet 4. oktober 2009 Selv om jeg er sterkt i mot regelen om å tvinge gutter til å sitte så ser jeg vel egentlig ikke problemet. Dersom poden ikke ønsker å sitte så er det jo bare å stå å pisse. Bare for at det er en teit kjerringregel så betyr vel ikke det at han trenger å følge den. Hva skal de gjøre? Utvise en unge fra skolen for å ha stått å pisset? Hva er problemet? Problemet er vel omtrent det samme som om elevene måtte putte fem kroner i en kopp for å benytte toalettet. Barn som hadde fattige foreldre kunne selvsagt snike seg unna, men de ville i tilfelle vite at de gjorde noe galt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. oktober 2009 #143 Skrevet 4. oktober 2009 Hva er problemet? Problemet er vel omtrent det samme som om elevene måtte putte fem kroner i en kopp for å benytte toalettet. Barn som hadde fattige foreldre kunne selvsagt snike seg unna, men de ville i tilfelle vite at de gjorde noe galt. De ville bryte en regel, men de vil ikke gjøre noe galt. Det at en eller annen hysterisk kjerring setter opp en regel betyr ikke at noe plutselig blir galt. De vil vite at de holder på sin stolthet. Det er ikke galt det er riktig!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #144 Skrevet 4. oktober 2009 De ville bryte en regel, men de vil ikke gjøre noe galt. Det at en eller annen hysterisk kjerring setter opp en regel betyr ikke at noe plutselig blir galt. De vil vite at de holder på sin stolthet. Det er ikke galt det er riktig! Er det rart man sliter med disiplin i skolene når barna oppdras med en sånn holdning? "Vær ego, gutten min. Reglene på skolen er kun til å følges om de passer deg."
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #145 Skrevet 4. oktober 2009 De ville bryte en regel, men de vil ikke gjøre noe galt. Det at en eller annen hysterisk kjerring setter opp en regel betyr ikke at noe plutselig blir galt. De vil vite at de holder på sin stolthet. Det er ikke galt det er riktig! Det blir jo helt feil at skolen som representerer samfunnet skal si at dette er galt. Enig i at guttene ikke hadde trengt å ha dårlig samvittighet, men jeg mener at det heller ikke skal være nødvendig å jukse og bryte regler for å kunne gjøre det gutter alltid har gjort.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #146 Skrevet 4. oktober 2009 Er det rart man sliter med disiplin i skolene når barna oppdras med en sånn holdning? "Vær ego, gutten min. Reglene på skolen er kun til å følges om de passer deg." Snille gutter kommer til himmelen slemme gutter kommer dit de vil. Det som det tydeligvis er viktig å lære slik som deg er at gutter med selvrespekt og stolthet lærer bedre en gutter uten. Man skal stå for det man syntes er riktig.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #147 Skrevet 4. oktober 2009 Man skal stå for det man syntes er riktig. Selv om det fører til at fellesdassene stinker, og gjør vaskepersonalets jobb langt eklere enn den trenger være? Det er lov å tenke på fellesskapets beste også.
Cuckold Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #148 Skrevet 4. oktober 2009 Selv om det fører til at fellesdassene stinker, og gjør vaskepersonalets jobb langt eklere enn den trenger være? Det er lov å tenke på fellesskapets beste også. Det er vel ikke nødvendigvis alle som vil være enig i at "fellesskapets beste" er å tvinge gutter til å begynne å tisse sittende. Synes det var litt freidig å ta felleskapet til inntekt for sitt syn her. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #149 Skrevet 4. oktober 2009 Synes det var litt freidig å ta felleskapet til inntekt for sitt syn her. :gjeiper: Er det ikke nettopp det mange mannfolk har gjort da`, når de hevder det er sååå synd på gutter som *gisp* ikke får lov til å stå og tisse?
Cuckold Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #150 Skrevet 4. oktober 2009 Er det ikke nettopp det mange mannfolk har gjort da`, når de hevder det er sååå synd på gutter som *gisp* ikke får lov til å stå og tisse? Neida, jeg ønsker bare at det fortsatt skal være lov å tisse på vanlig vis. For de av oss som ønsker det. Også små gutter på en kvinnedominert skole.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #151 Skrevet 4. oktober 2009 Selv om det fører til at fellesdassene stinker, og gjør vaskepersonalets jobb langt eklere enn den trenger være? Det er lov å tenke på fellesskapets beste også. Det er ikke guttens avgjørelse at det er en felles dass, Det at skolen har valgt en doløsning som medfører høye renholdsutgifter er skolens probelm. den som har valgt renholdsyrket har gjort det frivillig og får betalt for det. Små gutter har på ingen helst måte noen plikt overfor et felleskap som skyver sine feil over på dem. Piss i vei stående gutter, dere gjør ikke noe galt!
Gjest Kurt Skrevet 4. oktober 2009 #152 Skrevet 4. oktober 2009 Det er ikke guttens avgjørelse at det er en felles dass, Det at skolen har valgt en doløsning som medfører høye renholdsutgifter er skolens probelm. den som har valgt renholdsyrket har gjort det frivillig og får betalt for det. Små gutter har på ingen helst måte noen plikt overfor et felleskap som skyver sine feil over på dem. Piss i vei stående gutter, dere gjør ikke noe galt! Men vi har ikke råd! Norge er et lutfattig land, vi har ikke råd til samme toalettfasiliteter som på femtitallet, det må da alle forstå! Selv om dette har fungert i alle år er Norge nå så langt nede at vi ikke lenger har råd til ordentlige toaletter i skolebyggene. Derfor må guttene begynne å sitte når de tisser.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2009 #153 Skrevet 4. oktober 2009 Hadde jeg hatt besøk av en mann som tisset på gulvet og veggen min, uten å tørke opp, fordi det liksom skal være så jæskla mandig, så hadde han pent blitt tvunget ut på badet for å tørke opp etter seg!! Og han hadde ikke blitt oppfattet som så skrekkelig "ekte mannfolk" bare fordi han tydeligvis ikke synes tiss overalt er noe problem. Ekte menn sår og pisser. Ekte menn løfter doringen før de pisser. Ekte menn tørker opp etter seg om de skulle, mot formodning, skulle være uheldige å bomme. Hvordan i svarte kan det være så forbanna vanskelig for dagens kvinner å lære sine sønner?
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2009 #154 Skrevet 4. oktober 2009 Det er mye av det gutter driver med som sett fra et kvinnedominert lærerkorps kan fortone seg som sjenerende, ufornuftig og risikofylt, og mange sider ved guttekulturen, som for eksempel gutters æreskodeks og sosiale spilleregler vil kunne oppfattes som tåpelige for ikke å si fullstendig på trynet. Der kvinner bestemmer får ikke gutter klatre i trær, de får ikke bære på pinner, de får ikke lekesloss, de får ikke plukke fra hverandre ting, de får kort og godt ikke lov å utvikle seg til menn!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #155 Skrevet 4. oktober 2009 Ekte menn sår og pisser. Ekte menn løfter doringen før de pisser. Ekte menn tørker opp etter seg om de skulle, mot formodning, skulle være uheldige å bomme. Hvordan i svarte kan det være så forbanna vanskelig for dagens kvinner å lære sine sønner? Hvordan i svarte kan det være så forbanna vanskelig for dagens menn å lære sine sønner?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. oktober 2009 #156 Skrevet 4. oktober 2009 Hvordan i svarte kan det være så forbanna vanskelig for dagens menn å lære sine sønner? Fordi dagens kvinner stort sett har skilt seg og tatt med seg ungene vel
aline Skrevet 4. oktober 2009 #157 Skrevet 4. oktober 2009 Hvordan i svarte kan det være så forbanna vanskelig for dagens kvinner å lære sine sønner? kan du fortelle meg hvorfor det skal være kvinners ansvar å lære sønnene å tisse? Driver stadig med ansvarsfraskrivelse ser jeg....
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #158 Skrevet 4. oktober 2009 Fordi dagens kvinner stort sett har skilt seg og tatt med seg ungene vel Det er vel ikke så rart de har gjort det når mennene står og pisser oppetter veggene
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2009 #159 Skrevet 4. oktober 2009 kan du fortelle meg hvorfor det skal være kvinners ansvar å lære sønnene å tisse? Driver stadig med ansvarsfraskrivelse ser jeg.... Fordi det er mødrene som er motsandere av dette. Jeg har selv slåss mot, og vunnet, kampen mot kvinner idiotiske idé om å tvinge sine sønner til å sitte og pisse. Vi menn ser dette som en naturlig oppgave og ansvar, hvorfor skal vi bekjempes av kvinner når vi gir våre sønner maskuline verdier.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2009 #160 Skrevet 4. oktober 2009 Hvordan i svarte kan det være så forbanna vanskelig for dagens menn å lære sine sønner? Feministene sin innbitte kamp mot alt som minner om maskulinitet. Vi gjør det vi kan, men helvete så vi blir motarbeidet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå