dreia Skrevet 29. september 2009 #241 Del Skrevet 29. september 2009 Eg simpelthen elskar grønt, så eg trur kanskje eg skal ein tur på HM for å leita opp den genseren. Om du ikkje har noko imot at eg kjøper lik din? I så fall har me minst to like plagg. Men det gjer vel ingenting når me uansett ikkje har same omgangskrets. Søte mannen! For ein herlig måte å vakna på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. september 2009 #242 Del Skrevet 29. september 2009 Dagens latter.. Tenker dere å dele permisjonen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. september 2009 #243 Del Skrevet 29. september 2009 Dagens latter.. Dagen i dag f.eks. begynte veldig fint siden Mannen kom krypende opp i senga til meg for å vekke meg med beskjeden om at han hadde laget pannekaker til oss til frokost og at mine lå og ventet på meg. Søte Mannen min. Og gårsdagen sluttet fantastisk med at jeg hadde full rulle i magen, det var en som skulle bevise at h*n var veldig tilstede. :rødme: Så snill mann du har :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2009 Forfatter #244 Del Skrevet 29. september 2009 Vi må absolutt prøve å treffes en dag ja, hadde vært veldig hyggelig å se deg igjen. Du må bare føle på når du har krefter nok, så er jeg stort sett ledig på ettermiddag/kveld iallefall Nå har jeg overskudd på kvelden og sånt uansett siden jeg ikke jobber så mye. Hva om vi prøver å få til noe neste uke, kan alle dager bortsett fra onsdag. Eg simpelthen elskar grønt, så eg trur kanskje eg skal ein tur på HM for å leita opp den genseren. Om du ikkje har noko imot at eg kjøper lik din? I så fall har me minst to like plagg. Men det gjer vel ingenting når me uansett ikkje har same omgangskrets. Søte mannen! For ein herlig måte å vakna på. Du må bare kjøpe lik genser som meg - det gjør ingenting vennen. Og om vi treffes så regner jeg ikke med at vi har på de samme klærne uansett. Tenker dere å dele permisjonen eller? Det blir nok jeg som har lengst permisjon også tar han de 10 ukene han har krav på - det passer nok vår familie best. Min jobb er enklere å være borte fra enn hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. september 2009 #245 Del Skrevet 29. september 2009 Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2009 Forfatter #246 Del Skrevet 29. september 2009 Dagens fine: Ble vekket av Mannen som kom opp i sengen Pannekaker til frokost Shoppet ullstrømpebukse og ullsokker Sjokolade milkshake Fysioterapi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 29. september 2009 Nótt JAAAAAAAAAAA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. september 2009 #248 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg kan alle dager unntatt tirsdag neste uke, så da er det mandag, torsdag og fredag igjen For du kan vel ikke i helga kan d det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. september 2009 #249 Del Skrevet 29. september 2009 Du må bare kjøpe lik genser som meg - det gjør ingenting vennen. Og om vi treffes så regner jeg ikke med at vi har på de samme klærne uansett. Det hadde jo vore morsomt. Så fin liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2009 Forfatter #250 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg kan alle dager unntatt tirsdag neste uke, så da er det mandag, torsdag og fredag igjen For du kan vel ikke i helga kan d det? Nei helgen kan jeg ikke dessverre. Men kan vi ikek bare avtale en dag da??? Mandag eller torsdag kanskje??? Det hadde jo vore morsomt. Så fin liste. Det hadde vært veldig moro å treffes en gang. Du får si i fra om du kommer til den store hovedstad en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. september 2009 #251 Del Skrevet 29. september 2009 Det hadde vært veldig moro å treffes en gang. Du får si i fra om du kommer til den store hovedstad en gang. Det er mulig eg skal om ikkje så veldig lenge. Men ingenting er heilt sikkert ennå. Det er det vel neppe før ei veke før eller noko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2009 Forfatter #252 Del Skrevet 29. september 2009 Det er mulig eg skal om ikkje så veldig lenge. Men ingenting er heilt sikkert ennå. Det er det vel neppe før ei veke før eller noko. Da får du si i fra så kanskje vi kan få til et lite treff, deg og meg???? Hadde vært veldig moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. september 2009 #253 Del Skrevet 29. september 2009 Da får du si i fra så kanskje vi kan få til et lite treff, deg og meg???? Hadde vært veldig moro. Eg skal gi beskjed. Iallfall om eg har fri til å finna på noko for meg sjølv. Hadde vore artig (og litt skummelt ) å treffast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. september 2009 #254 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg vil også på treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 29. september 2009 Eg skal gi beskjed. Iallfall om eg har fri til å finna på noko for meg sjølv. Hadde vore artig (og litt skummelt ) å treffast. Jeg er ikke såååå farlig. Hadde vært moro om du fikk det til da. Jeg vil også på treff Det kan vi vel få til, kan vi ikke det da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. september 2009 #256 Del Skrevet 29. september 2009 La oss si Torsdag da, for jeg er litt usikker på når jeg kommer tilbake til Oslo. Send en PM hvis du har forslag til tid og sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. september 2009 #257 Del Skrevet 29. september 2009 Det kan vi vel få til, kan vi ikke det da??? Hadde vært moro da Litt skummelt også da Du bor i hovedstaden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2009 Forfatter #258 Del Skrevet 29. september 2009 Hadde vært moro da Litt skummelt også da Du bor i hovedstaden eller? Jeg bor i hovedstaden ja. Du da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. september 2009 #259 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg bor i hovedstaden ja. Du da??? Sender pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 29. september 2009 Sender pm jeg Ja gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg