Gå til innhold

For oss som gifter seg i 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal man sende ut så tidlig. jeg gifter meg 27 aug, når bør jeg sende ut da? Tenkte April-Mai jeg, for sent det eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niennas, vi gifter oss samme dag:)

tenkte å sende ut våre til Valentines Day <3 greit å være tidlig ute siden det er tett opp til fellesferien ja..

Etter som jeg har forstått så er 25 juni en av de mest populære datoene i 2011. :) Det fant jeg ut når jeg i august ringte til hotellet der vi tenkte å ha bryllupssuite (Jeg vet at de har 6 suiter der), og de hadde bare en ledig den dagen....

Og Felicity: Du har jo ikke akkurat valgt å gifte deg i fellesferien, men jeg ville nok heller valgt mars for å være sikker.. :)

Skrevet

Gifter meg om 6 dager jeg:)

• Liker 2
Skrevet

:hallo:

Skal visst gifte meg i sommer jeg også. Ser at jeg er litt senere ute enn mange andre. Men når noen av dere allerede hadde begynt å planlegge bryllupet deres så hadde jeg ennå ikke møtt min utkårede. :ler:

Men jeg ble iallefall fridd til for noen dager siden. Og siden ingen av oss er spesielt tålmodige av oss så har vi bestemt oss for at vi vil gjøre det allerede til sommeren. Så nå sitter jeg og prøver å få litt oversikt i denne bryllupsjungelen slik at vi etterhvert kan sy sammen vårt drømmebryllup. :romeo:

Skrevet

Vi skal gifte oss 16.Juli, så nå er det jo ikke så lenge til. Han fridde i fjor sommer, 6.juni, men jeg har ikke planlagt så mye før nå, så kan se ut som om jeg har litt å gjøre fremover. (Har bestilt lokale, kirke og kjøpt kjole da :)

Skrevet

Vi skal gifte oss 16.Juli, så nå er det jo ikke så lenge til. Han fridde i fjor sommer, 6.juni, men jeg har ikke planlagt så mye før nå, så kan se ut som om jeg har litt å gjøre fremover. (Har bestilt lokale, kirke og kjøpt kjole da :)

Du har fått unnagjort de største og vitkigste tingene da :jepp: Hvilken kjole du skal ha? :

Skrevet

Hvor langt i forveien skal man skrive at man ønsker svar om de kommer/kommer ikke i bryllupet?

Skrevet

Vi har satt frist to måneder før bryllupet skal stå.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg sniker meg litt plutselig inn her jeg... :sjenert:

Skrevet

Hei alle sammen :)

Nok en 2011 brud her, nærmere bestemt 4.juni

Dette er i boks:

- Kirke

- Lokale

- Mat

- Ringer

- Kjole og sko til brud

- Brudepikekjoler

- Invitasjoner er bestilt

Føler jeg har grei kontroll, men er fortsatt mye å gjøre enda!

Skrevet

Vi gifter oss 6. august.

Dette er i boks:)

-kjole og dress

-kirke

-lokale

-mat

-toastmaster

-musikk

-frisør/sminke

-fotograf

-forlovere

-nesten alle invitasjonene er laget

Skrevet

Da blir jeg 2011 brud :)

Vi skal gifte oss 25 juni, 2011 på min hjemplass.

Det meste er på plass utenom ting som må gjøres nærmere bryllupet.

Kirke

Festlokalet med meny (har ikke funnet alt på menyen enda)

Frisør og sminke

Blomster til borddekorasjoner (Inkludert i prisen på kuverten)

Brudekjolen

Fotograf

Invitasjoner skal sendes ut snart, tenkte svarfrist 1 Mars pga overnatting og div.

Forlovere

Det som står igjen er:

Dress til mannen

Undertøy under kjolen

Toastmaster

Film og bilder underveis på dagen

Solosang i kirken

Musikk ( Tenker å lage spilleliste og vi har mange musikere i fam.)

Transport til og fra kirken

Festmeny og kirkeprogram

Brudebukett (Men har avtale om når den bør bestilles og hvor)

Men mest av alt gleder jeg meg til å gifte meg med mannen med stor M :rødme:

Skrevet

Gifter meg om 6 dager jeg:)

Gratulerer! Bryllupet ditt er vel over nå? Håper det ble akkurat som du hadde drømt om :)

Skrevet

Gratulerer! Bryllupet ditt er vel over nå? Håper det ble akkurat som du hadde drømt om :)

Tusen takk. Giftet meg i går ja. Ble veldig lite bryllup men fikk samlet de som betydde noe, og sob brydde seg. Skal ha en stor fest senere i år evt neste år :D

Skrevet

Å så gøy! Nå er du fru ;) Gratulerer igjen! hehe

En stor fest senere blir sikkert bra, er jo litt gøy å feire skikkelig også!?

Skrevet

Du har fått unnagjort de største og vitkigste tingene da :jepp: Hvilken kjole du skal ha? :

Jeg har kjøpt en kjole fra Agape, men da jeg kjøpte den var den ikke i katalogen enda, så antar den er fra 2011 kolleksjonen. Den er stroppeløs, med perle og krystallbrodering på toppen. Toppen er av silkelignende stoff og strammes som et korsett, utroolig fin bak! Også har den stort tyllskjørt, med små perle og krystalldetaljer på! <3 Definitivt drømmekjolen!

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt en kjole fra Agape, men da jeg kjøpte den var den ikke i katalogen enda, så antar den er fra 2011 kolleksjonen. Den er stroppeløs, med perle og krystallbrodering på toppen. Toppen er av silkelignende stoff og strammes som et korsett, utroolig fin bak! Også har den stort tyllskjørt, med små perle og krystalldetaljer på! <3 Definitivt drømmekjolen!

er det denne gerdy heter kjolengerdy.htm:

Endret av Felicity
Gjest MaxineM
Skrevet

Hei :vinke: Enda en augustbrud her.

Vi begynner å få det meste i boks, stort sett bare detaljer som gjenstår. En ting tror jeg kanskje jeg har forhastet meg litt med: kjolen. Den er flott og helt min type, men jeg blir ikke kvitt tanken på at jeg kunne funnet en enda flottere... Uff, også var det jo så gøy å prøve brudekjoler...

Skrevet

Hei :vinke: Enda en augustbrud her.

Vi begynner å få det meste i boks, stort sett bare detaljer som gjenstår. En ting tror jeg kanskje jeg har forhastet meg litt med: kjolen. Den er flott og helt min type, men jeg blir ikke kvitt tanken på at jeg kunne funnet en enda flottere... Uff, også var det jo så gøy å prøve brudekjoler...

Sånn har jeg det også! Veldig fornøyd med kjolen min, men lengter etter å prøve fler, og kanskje finne en som er eeeenda mer perfekt. Føler liksom ikke at jeg har prøvd nok, selv om jeg har prøvd rundt 15 stk :fnise: Er så mange jeg kunne tenke meg!

Gjest MaxineM
Skrevet

Sånn har jeg det også! Veldig fornøyd med kjolen min, men lengter etter å prøve fler, og kanskje finne en som er eeeenda mer perfekt. Føler liksom ikke at jeg har prøvd nok, selv om jeg har prøvd rundt 15 stk :fnise: Er så mange jeg kunne tenke meg!

Er nesten synd man bare gifter seg en gang :fnise: Jeg har kun positive opplevelser med prøvingen, følte meg sååå fin og fikk så mange komplimenter fra betjeningen i butikkene (men det får vel alle :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...