FruN Skrevet 28. juni 2011 #262 Skrevet 28. juni 2011 4 mnd igjen! Let the paper owrk begin! Samle adresser, passe på at rette papirer kommer rett sted etc Kjolene til brudepikene er også bestilt Deilig! Neste på lista er praterunde med alle snille mennesker som hjelper oss med Dagen
Anglofil Skrevet 28. juni 2011 #263 Skrevet 28. juni 2011 Så gøy. Her er det ikke mer enn litt over en måned igjen. Mvh Yvonne 1
Soon Skrevet 29. juni 2011 #264 Skrevet 29. juni 2011 Her er det 7 uker igjen. Har bestilt bordpynt på nett nå, og prøvd kjolen igjen Det som gjenstår er å bestille kake (må se å få gjort det ganske så snart) og kjøpe inn blomster, men det blir jo i siste liten. Ellers er det meste i boks
Soon Skrevet 6. juli 2011 #265 Skrevet 6. juli 2011 Da er kaken bestilt - og den kom på den nette sum av 950 kr Vi var forespeilet 1700,- men tydeligvis fikk vi en eller annen form for rabatt (min kommende mann har jobbet med hun som eier bakeriet ) Dessuten har jeg "krøpet til korset" og bestilt frisør. Hadde egentlig planer om å klare det selv, men er redd det ikke skal bli bra nok og for mye stress. Prisen: 650,-/timen og det er regnet 1 - 1 1/2 time Dette er kun for oppsetting. Skal sminkes gratis av en annen person, og får hjelp til kjolen etc av forloveren min på hotellrommet - så syns jeg kom godt ut av det
litleMeg Skrevet 6. juli 2011 #266 Skrevet 6. juli 2011 Da var det en måned igjen. Nå kjenner jeg at ting bør falle på plass Men gleder oss mye!!!!
Tidløs Skrevet 9. juli 2011 #267 Skrevet 9. juli 2011 Jeg har et filmselskap og har drevet det i mange år. Mest konserter og utdanningsfilmer for Oslo kommune. Nå ønsker jeg å etablere meg på bryllupsmarkedet. Har vært med på en del bryllup, og har alt utstyret som skal til for å få det i full HD og lyd som er klar og tydelig. Jeg trenger referanser og et lite klipp å legge ut på hjemmesiden. Derfor gjør jeg hele jobben for tretusen + kostnader (som ikke er mye). Da blir det helt proft. Dette er noe man vanligvis må betale mellom 15’000 og 35’000 kroner for. Dette er ikke ment som reklame, så derfor skriver jeg ikke firmanavn. Min onkel og tante giftet seg, og de ler og gråter når de ser bryllupet sitt igjen. Og dette har de resten av livet. Da blir det evigvarende. I generasjoner. Vet at med meg selv at jeg hadde likt å se min mormor og morfars bryllup! :-)
Soon Skrevet 11. juli 2011 #268 Skrevet 11. juli 2011 Hadde utdrikkningslag i helgen - det var en helt utrolig flott dag. Ble vekket med beskjed om at vi måtte reise om en time - var bare å hopp i dusjen og pakke med diverse som jeg fikk beskjed om å ta med. Endte på buss til hovedstaden hvor jeg møtte resten av gjengen. Fikk herlig frukt og champagne hjemme hos forloveren min, før vi tok taxi og endte på et spahotell hvor vi hadde basseng og boblebad for oss selv en time. Koste oss med champagne og greier. Så dro vi på shopping i interiørbutikker og spiste lunsj. Deretter fikk jeg en rebus-oppgave hvor jeg skulle finne diverse kjente steder i Oslo og til slutt endte opp på make-up store og ble sminket, veiledet og fikk gavekort på diverse produkter. Så bars det til forloveren min igjen, hvor festen begynte med god tapas og drikke til. Og jeg fikk flotte gaver fra hver enkelt. Så gikk vi ut på byen og danset til de sene natttimer. En drømmedag :D 2
FruN Skrevet 12. juli 2011 #269 Skrevet 12. juli 2011 Invitasjonene er endelig sendt! Holdt på til langt på natt igår med å få de klare, grunnet trøbbel med skriveren
Anglofil Skrevet 17. juli 2011 #270 Skrevet 17. juli 2011 Litt under tre uker igjen. Gleder meg! Mvh Yvonne 1
litleMeg Skrevet 17. juli 2011 #273 Skrevet 17. juli 2011 Jepp Kjenner det nermer seg! Har du mye igjen før alt er klart?
Anglofil Skrevet 17. juli 2011 #274 Skrevet 17. juli 2011 Nei, veldig lite. Jeg må lage ferdig bordkortene, bordplan og slike ting. Utover det er det i grunn ingenting som gjenstår. Enn du da? Mvh Yvonne
litleMeg Skrevet 17. juli 2011 #275 Skrevet 17. juli 2011 Bordplanen er klar. Har laget halvparten av bordkorta. Resten skal lages i dag. Gjenstår pakking av alle ting(Bor ikke i nærheten av der vi skal gifte oss). Noen små ting er nok igjen, men det ordner seg etter hvert
Anglofil Skrevet 17. juli 2011 #276 Skrevet 17. juli 2011 Det er det jeg tenker også. Vi gifter oss heller ikke i nærheten av der vi bor, så vi må pakke vi og. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 18. juli 2011 #278 Skrevet 18. juli 2011 Populær dato tydeligvis. Noen spesiell grunn til at datoen ble valgt? Her var det for å representere treårsdagen vår, som er den 8.august. 8.august er dessverre på en mandag, så da måtte vi velge den nærmeste datoen som passet for de fleste, som da ble den 6. Mvh Yvonne
Maxi Skrevet 18. juli 2011 #280 Skrevet 18. juli 2011 Nei ikke noen spesiell grunn til vår dato egentlig. Men vi ønsket å gifte oss så tidlig som mulig i august så da ble det jo 6 da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå