Gå til innhold

For oss som gifter seg i 2011

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg fått tak i groupon-tilbud som gjør at jeg kun betaler 1200 kr for brudebuketten, i stedet for 3000 kr (verdien er 3000 kr)! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg fått tak i groupon-tilbud som gjør at jeg kun betaler 1200 kr for brudebuketten, i stedet for 3000 kr (verdien er 3000 kr)! :)

Fantastisk deal da! Hvor fikk du tak i den?

Skrevet

Fantastisk deal da! Hvor fikk du tak i den?

Her. Den har dessverre gått ut.

Skrevet

Her. Den har dessverre gått ut.

Har skrevet til Groupon at de må skaffe et slikt tilbud i Bergen, de var på saken:) Så får man bare vent litt å se da om de får til noe.

Skrevet

Så bra, får håpe de klarer å få til noe. ;)

Skrevet

En uke igjen nå for min del. Og jeg grugleder meg :rodmer:

Sommerfugler i magen ja.

Så prøver jeg å skrive oppgave men det går ikke sørlig bra :P

Skrevet

Lykke til på den store dagen. Kjenner at det nermer seg her og.

Er den 6. august. Lurer på om eg må sjekke at alt er klart nå snart(bordpynt, blomster, kake, klær). Veit eg mangler en del ennå. Mye å tenke på, men utrolig gøy :)

Skrevet

Hva er groupon da?

Skrevet

Groupon er et sted hvor man kan få tak i kuponger med forskjellige deals. Har handlet kuponger der mange ganger, kuponger som man da tar med og bruker. F.eks har jeg fått kupong derfra som gave, da på frisør, og det fungerte veldig fint. :)

Skrevet

ENDELIG! Gubben har fått ordnet invitasjonene! Mer eller mindre ihvertfall :P Må bare litt innkjøp til, så får vi de ut og :)

Har fått levert smykkene jeg skal ha til gullsmeden, fått hodepynten min og han har dress.

Da er det kjoler til jentene og skikkelig oppsett av ønskeliste og blomster, så er enda mer i orden!

Og snart skal jeg ha første kjoleprøving! Wee, gleder meg :D

Skrevet

Så spennende! :)

Vi har fått prøvingsattesten i posten, tok bare en uke etter vi sendte, det gikk raskt!

Skrevet

Vi har også fått prøvingsattesten, tok ett par ukker eller noe her også :)

Vi vet enda ikke hvem som skal vie oss, så må nok sende en mail til sosialhumanistene så vi får sendt den til rette vedkommende i god tid.

Skrevet

4 dager igjen. iiiiiik

Skrevet

Vi gifter oss 13.august.2011 :)

Det er spennende med planlegging!!

Skrevet

Da er det 5 dager igjen til vår dag, og jeg kjenner nå at jeg begynner å få litt panikk :sjenert:

Har ikke stressa noe serlig frem til nå, men nå går jeg over lister og planer flere ganger og prøver å se om det er noe vi har oversett....

Tror vi har kontrollen på det meste, og alt det viktige er i boks. Mangler kun å handle inn brus, farris, kaffe, te, o.l + lage velkomstmat, men det kan vi ikke gjøre før dagen før..

Har bare imorgen igjen på jobb før jeg har ferie til neste torsdag - det skal bli herlig :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Da har vi endelig fått bestilt blomster! Har fortsatt god tid, men liker å få ting unna :)

Frisør er også i boks, så da mangler det kjoler til brudepikene. Så da går det nok mot "småplukket" og papirarbeid!

Skrevet

En liten dag igjenn før den store dagen. Gleder meg masse nå!!!

• Liker 1
Skrevet

En liten dag igjenn før den store dagen. Gleder meg masse nå!!!

Gratulerer, og håper alt blir som planlagt! :bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...