Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Oi, nå oppdaget jeg det fine utrykket ditt: Ivrig på innsiden :hjerte: Så søt du er!!

Ha en fin helg!! Om noen timer er det helg her også, og som ved et trylleslag skinner sola for å feire at det er fredag - det har nemlig regnet hele uka! :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Oi, nå oppdaget jeg det fine utrykket ditt: Ivrig på innsiden :hjerte: Så søt du er!!

Ha en fin helg!! Om noen timer er det helg her også, og som ved et trylleslag skinner sola for å feire at det er fredag - det har nemlig regnet hele uka! :sol:

Det er et ganske beskrivende uttrykk, ikke sant? :)

Helga har vært fin, men altfor kort som vanlig. I dag begynner en ny fase i prosjektet, og vi skal være stasjonert hos samarbeidspartner i fire uker. Spennende og litt skummelt, og ikke minst blir det nok hektisk! Endelig er ventetida over ihvertfall!! :nigo:

Håper dere fikk beholde :sol: helge helga! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sol og fint hele helga, men i går begynte det å regne igjen. Høst :hjerte:

Lykke til med prosjektarbeidet!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hoppe: for at ventetiden er over! Håper du har fine, spennende, hektiske dager! :hug:

Jeg har fine, spennende og hektiske dager ja! :hoppe: Veldig moro, og tida flyr. Men jammen blir man sliten også!! Masse spenning i kroppen og nye ting som skjer, men har et veldig bra inntrykk av både stedet og de nye "kollegene"! Det er så bra å endelig være i gang!! :nigo:

Det var sol og fint hele helga, men i går begynte det å regne igjen. Høst :hjerte:

Lykke til med prosjektarbeidet!

:hug:

Takk takk! :klemmer:

Høsten er fin den, også når det regner. God unnskyldning til stearinlys, pledd og innekos!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Snart har første uka gått etter kickoff på samarbeidet med leverandøren, og det går strålende! :jepp: Mandag var den offisielle kickoffen, da hadde vi først en presentasjons- og bli-kjent-dag, etterfulgt av 4 retters middag på Four Seasons i Vika. Stappmett og full av inntrykk! Kroppen har en egen evne til å ville være med på "moroa", så natt til tirsdag sov jeg utrolig urolig, våken mange ganger, drømmer masse om det vi skal inn i og fant ikke roen så lett. Tirsdag hadde vi første ordentlige dag, med workshop halve dagen. Vi skal ha workshops halve dager nesten hver dag disse fire ukene, og han som leder dem er utrolig dyktig. Engasjert, motiverende og generelt festlig. TIda flyr, med andre ord. Ny workshop i går, og da har vi dekket det mest overordnede. I dag skal vi begynne med de som går litt mer i dybden, det blir spennende å se hva dagen bringer! Vi er lokalisert hos leverandøren nå, og har fått steder å være. Veldig stas å være her, men litt farlig også. De har nemlig et magisk skap, som aldri går tomt for kjeks og godteri, som tas med i workshops og møter! Ikke lett for en som prøver å være flink når fristelsene er så nære!! :daane: Men hvis det er det jeg har å klage på, skal jeg egentlig bare holde kjeft :fnise:

Det er litt fullt i hodet, så ting går meg hus forbi. I går kom jeg plutselig på at jeg i forrige uke avtalte med ei venninne at hun skal komme og trene pole med meg i dag... Litt greit at jeg kom på det, sånn at det ikke ble en veldig overraskelse i dag... :sjenert: Var på trening i går, første gang siden forrige torsdag, og det var utrolig moro og deilig! Godt å danse vekk litt av spenningen i kroppen! Yogaen etterpå gikk litt bedre enn forrige uke, da jeg stort sett bare var en geleklump, men det var jammen tungt denne gangen også! Særlig når Elen kommer bort og bistår med å få mest mulig avstand mellom hoftekam og skulder! :daane: Klarte ikke engang å protestere, måtte bare prøve å puste! Regner med at jeg kommer til å kjenne stølheten utover dagen!

Og en liten nyhet til: Jeg skal noe spennende 18. november!! Noen som kan gjette? Et lite hint må dere kanskje få: "nål" :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempekoslig å være tilbake på første rad sammen! :danser:

Yogaen må vel også ha hjulpet positivt inn på spenninger i kroppen! :jepp: Er lov til å ta seg noe godt i det magiske skapet i dag da ;)

18. november? Alt jeg tenker på da er premieren på neste twilight film :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kjempekoslig å være tilbake på første rad sammen! :danser:

Yogaen må vel også ha hjulpet positivt inn på spenninger i kroppen! :jepp: Er lov til å ta seg noe godt i det magiske skapet i dag da ;)

18. november? Alt jeg tenker på da er premieren på neste twilight film :sjenert:

Jeg håper vi får til å danse på første rad sammen noen flere ganger i høst! :jepp: Og yoga hjalp absolutt på spenninger i kroppen, sov bedre i natt enn jeg har gjort siden helga! Og vi får se om det dukker opp noe fra det magiske skapet på workshopen som starter kl 12, jeg vet ikke helt om jeg vil være flink pike hvis det er noe godt! :sjenert:

Er det premiere på neste Twilight 18. november ja, det visste jeg ikke... Jeg ble litt matt av den forrige, så er veldig i tenkeboksen om jeg skal være med videre. Men da var det altså ikke det, lar det stå åpent en liten stund til, i tilfelle noen andre vil gjette! :jepp:

Ha en flott torsdag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: for tatoveringen så fort!! Det er jo nærme til! :bond:

Og fortsatt misunnelig på Helsinki turen din ;)

Kroppen er forøvrig veldig medgjørlig i dag, så jeg tror det hjalp å presse og trene bekkenet litt - litt ømt de første dagene, men veldig bra i dag! Er nok store muligheter for at vi blir på frontraden sammen igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:bolledeig: for tatoveringen så fort!! Det er jo nærme til! :bond:

Og fortsatt misunnelig på Helsinki turen din ;)

Kroppen er forøvrig veldig medgjørlig i dag, så jeg tror det hjalp å presse og trene bekkenet litt - litt ømt de første dagene, men veldig bra i dag! Er nok store muligheter for at vi blir på frontraden sammen igjen :jepp:

Ja, det er plutselig skummelt nærme til! Det er nok riktignok bare begynnelsen da, men likevel! :bond:

Så godt å høre at kroppen din samarbeider! Jeg danser gjerne med deg helt til magen blir for stor!! :jepp:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:Gjesp: Herregud, hjernen min er oppbrukt tror jeg... :sjenert: Det har jo vært en spennende uke, og en tøff uke sånn arbeidsmessig, så nå tror jeg egentlig at hodet mener at det er bra, og på tide å ta helga... Heldigvis skal jeg gå om ca en time, så blir det litt fri, det blir deilig. Slappe av litt og spise med kona, før det bærer avsted til svigers. Vi skal legge om til vinterdekk i helga, og ellers tror jeg ikke det er noen planer. Litt trening og litt hvile tror jeg egentlig er den beste oppskrifta som kan finnes akkurat nå!!

Men hva skal jeg gjøre for å få den timen til å gå da...? :Gjesp: Hadde enda noen gått i det magiske skapet... :sjokolade: Synes liksom ikke vi kan gjøre det som ikke hører huset til. De er fantastisk søte her forresten, holder dører åpne, er unormalt oppmerksomme og behandler oss bra. Vi er ikke akkurat bortskjemt med det til vanlig :ler:

Bloggen er ihvertfall oppdatert, betydelig fremskritt hva gjelder kneehold i går kveld! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Jeg gjettet også tatovering, men her er det vel slik at "The winner takes all"? :fnise: Sølv er ikke nederlag det heller, altså! ;)

Håper du får en fin og avslappende helg - med :sjokolade::jepp:

Misunner ikke det med bytte til vinterdekk forresten - er sjeleglad for at jeg slipper å kjøre på isete veier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokolade::gave::sjokolade:

Vinnerpremie! :)

:opplyser: Jeg gjettet også tatovering, men her er det vel slik at "The winner takes all"? :fnise: Sølv er ikke nederlag det heller, altså! ;)

Håper du får en fin og avslappende helg - med :sjokolade::jepp:

Misunner ikke det med bytte til vinterdekk forresten - er sjeleglad for at jeg slipper å kjøre på isete veier!

Siden jeg nettopp har spist altfor mye av både Firkløver og vanlig Melkesjokolade kan jeg godt dele litt, altså! :nigo:

Jeg har forresten hatt lappen i 8 år, men aldri kjørt på glatta... :flau: Tipper jeg må begynne i år, for ellers går det på yrkesstoltheten løs for han godeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for snart tatovering!

Så bra det går så fint med jobbprosjektet. :jepp: Og må si det høres både kjekt og skummelt ut med et slikt magisk skap. :fnise:

Håper du nyter helgen, og at Martin blir glad for å få på vintersko. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...